Ook dat is me nog niet helemaal duidelijk... het is toch een auto van meer dan 40 jaar en die komt dan toch in aanmerking voor die oldtimerstatus? Ik ben geen bedrijf maar particulier. Dan wordt het toch geen frijs kenteken maar een gereserveerd oldtimer kenteken (lees die begint met A)?Ranch73 wrote: Als er grijs kenteken op komt niet,lees maar ff de apk eisen omtrent de cijfer letter combinatie.
Het zou kunnen via de lage druk slang die met een slangklem vastzit. Maar die zit er wel strak omheen dus volgens mij goed vastgezet. De hogedruk aansluiting zit echt vast en die durf ik niet vaster te zettenhanver wrote:Ivm het schuim in de stuurpomp, het kan ook zijn dat hij ergens valse lucht aanzuigt waardoor je nog zoveel keer aan je stuur kan draaien als je wilt en dat het schuim zal blijven komen. Best even de leidingen en koppelingen nazien.
Wat je ook even kan proberen is enkel de voorkant op te krikken en dan draaien aan je stuur van links naar rechts, soms helpt dat ook bij ontluchten.
De opkrik optie met stilstaande pomp is inmiddels bekend, heb dit topic op 2 fora lopen. Ik wist niet dat het zo kon en het boek spreekt zeker niet van deze optie. Ik ga het dan ook zeker proberen. Zoals al geschreven leek de lucht minder te worden en werkte de pomp beter na onze 3 pogingen.
U hoort van mij, alvast bedankt