jambroes ga een container laden

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
jambroes
Posts: 342
Joined: Thu Jul 12, 2007 4:05 pm

jambroes ga een container laden

Post by jambroes »

groot of klein geen probleem motoren banden plaatwerk tot 21 januari container staat in vinton Virginia 078 6734187
olds 88 1956
Posts: 316
Joined: Mon Sep 14, 2009 10:48 pm

Re: jambroes ga een container laden

Post by olds 88 1956 »

Image
Peter Pontiac
Posts: 1948
Joined: Wed Feb 04, 2004 1:17 am

Re: jambroes ga een container laden

Post by Peter Pontiac »

Als je er nou gelijk bijzet wat voor prijzen je berekent dan kunnen we er wat mee, er zijn namelijk meer " dozenschuivers"...... :P
igor
Posts: 1215
Joined: Fri Jun 25, 2004 1:56 am

Re: jambroes ga een container laden

Post by igor »

en moeten we de onderdelen nu nog steeds op formaat bestellen of ga je daadwerkelijk werken met beschrijvingen en nummers?
Last edited by igor on Tue Feb 03, 2015 10:29 pm, edited 1 time in total.
henne
Posts: 99
Joined: Tue Jul 19, 2011 11:38 am

Re: jambroes ga een container laden

Post by henne »

Peter Pontiac wrote:Als je er nou gelijk bijzet wat voor prijzen je berekent dan kunnen we er wat mee, er zijn namelijk meer " dozenschuivers"...... :P
En duidelijk zijn met de btw. Inc of exc.
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: jambroes ga een container laden

Post by rulez »

wellicht diet ie het gratis omdat er ruimte over is en diegene die spul laten overkomen de trnaposrtkosten al hebben betaald.....
jambroes
Posts: 342
Joined: Thu Jul 12, 2007 4:05 pm

Re: jambroes ga een container laden

Post by jambroes »

helaas de2 containers zijn vol dus der kan niks meer bij
rene74monte
Posts: 4629
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: jambroes ga een container laden

Post by rene74monte »

hoe kunnen mensen hier nu serieus op reageren jambroes?
Peter Pontiac
Posts: 1948
Joined: Wed Feb 04, 2004 1:17 am

Re: jambroes ga een container laden

Post by Peter Pontiac »

Hahaha ongelofelijk :lol:
Rob Rules
Posts: 3302
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:59 pm

Re: jambroes ga een container laden

Post by Rob Rules »

Container 1 is net aangekomen, zelf uitzoeken a.u.b.

Image
enrique
Posts: 1102
Joined: Thu Feb 07, 2008 9:31 pm

Re: jambroes ga een container laden

Post by enrique »

Volgens mij is die jamboers zo`n goeie gozer en zeer geliefd hier,,,anders zou hij hier nooit meer iets posten ???
caddy1973
Posts: 61
Joined: Sat Nov 03, 2012 3:02 pm

Re: jambroes ga een container laden

Post by caddy1973 »

heren,

ik verbaas me over sommige reacties alhier.
waarom zo negatief want zo'n beroerd bedrijf is het niet. wel mag jambroes betere informatie geven over prijzen en is jambroes ook niet bepaald goedkoop. zeg maar "liever duur dan niet te koop"
in plaats van jambroes af te zeiken zouden we blij moeten zijn dat hij zich inzet om onderdelen te regelen om onze ouwe auto's te kunnen laten rijden. zo idioot veel aanbod is er nu ook weer niet in nederland.
oke, echt tactisch brengt jambroes het allemaal niet, helemaal mee eens maar de reacties die ik her en der lees over jambroes vind ik in grote lijnen best negatief en ik denk niet dat jambroes dit verdient.
doe eens een telefoontje naar jambroes dan zul je merken dat ze niet zo beroerd zijn en je graag willen helpen.
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: jambroes ga een container laden

Post by thunderbuick »

caddy1973 wrote:heren,

ik verbaas me over sommige reacties alhier.
waarom zo negatief want zo'n beroerd bedrijf is het niet. wel mag jambroes betere informatie geven over prijzen en is jambroes ook niet bepaald goedkoop. zeg maar "liever duur dan niet te koop"
in plaats van jambroes af te zeiken zouden we blij moeten zijn dat hij zich inzet om onderdelen te regelen om onze ouwe auto's te kunnen laten rijden. zo idioot veel aanbod is er nu ook weer niet in nederland.
oke, echt tactisch brengt jambroes het allemaal niet, helemaal mee eens maar de reacties die ik her en der lees over jambroes vind ik in grote lijnen best negatief en ik denk niet dat jambroes dit verdient.
doe eens een telefoontje naar jambroes dan zul je merken dat ze niet zo beroerd zijn en je graag willen helpen.
Lul toch niet!
Het is niet voor niets dat ze er niet meer komen en als dergelijke gast vervolgens komt te spammen kun je niet verwachten dat iedereen zich stil houd,
De meesten reageren al niet meer trouwens.....(zolang ze niet teveel dom gelul hoeven te lezen)
caddy1973
Posts: 61
Joined: Sat Nov 03, 2012 3:02 pm

Re: jambroes ga een container laden

Post by caddy1973 »

:? oke!

ik ben daar een keer geweest (echt een boerengehucht in the middle of nowhere), heb daar onderdelen gekocht en ook onderdelen besteld via de telefoon en netjes geleverd. mijn ervaring met jambroes is helemaal niet zo slecht. ook telefonisch ben ik door jambroes goed geholpen. vandaar mijn reactie op o.a. jullie berichten hierboven.

maar de foto's hierboven geven toch stof tot nadenken :D
takel
Mogelijke Moderator
Posts: 1295
Joined: Sun May 19, 2013 9:34 am

Re: jambroes ga een container laden

Post by takel »

Dus Mookhoek is in the middle of nowhere? Laatste keer dat ik er was lag dat nog steeds op een kwartier van Rotterdam en / of Dordrecht vandaan..

Doordat Jambroes zo relatief dicht bij de Rotterdamse havens zijn zaak heeft kan hij door de lage transport kosten zulke goede kwaliteit materialen voor een uiterst schappelijke prijs aanbieden.
Post Reply