Stalling Eindhoven

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Stalling Eindhoven

Post by Jeroen_Sp »

Mijn Lincoln wil ik een jaar schorsen ivm de wegenbelasting. Volgend jaar kan ik dan weer wegenbelastingvrij rijden. Dit komt mij ergens ivm een verbouwing thuis ook wel goed uit.

Nu staat de auto achter het huis in een garage. Echter kan ik die ruimte wel gebruiken voor de verbouwing. Heeft iemand een adres in omgeving eindhoven waar ik mijn auto iets meer als een jaar zou kunnen stallen? Als de auto eenmaal onder zijn hoes is geplaatst hoef ik er niet meer bij te zijn tot volgend jaar.

Ik heb gekeken voor een garagebox maar vaak zijn die te kort (5,5 meter) en daarnaast bieden die dat je er altijd bij kan. Dat laatste heb ik niet nodig.

Mocht je iets weten hoor ik het graag.
peerke
Posts: 1081
Joined: Sun Dec 16, 2007 6:30 pm

Re: Stalling Eindhoven

Post by peerke »

hoi,er is een stalling in ik geloof st oedenrode,speciaal voor oldtimers,accu wordt af en toe bijgeladen,niet jan en alleman kan bij jou auto,was helemaal niet zo duur. heb hun advertentie gezien op marktplaats dacht ik,ik geloof op zoekterm autostalling ofzo.
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: Stalling Eindhoven

Post by Jeroen_Sp »

accu en zo vind ik niet zo een probleem, die gaat er uit. En er komt een hoes over de auto.
Homer
Posts: 1318
Joined: Thu Oct 07, 2004 10:53 pm

Re: Stalling Eindhoven

Post by Homer »

Ik weer er ook eentje, in Valkenswaard, bij intresse pm maar
graad
Posts: 646
Joined: Tue Mar 12, 2013 12:51 pm

Re: Stalling Eindhoven

Post by graad »

Ik weet in Deurne wat,staan wij al 15 jaar
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: Stalling Eindhoven

Post by Jeroen_Sp »

morgen ga ik bij een stalling in veldhoven kijken. Mocht het niks worden dan kom ik terug op jullie voorstellen.
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: Stalling Eindhoven

Post by Jeroen_Sp »

De stalling heb ik ondertussen gevonden en afgesproken. Maar nu moet de auto er nog heen.
Mijn auto is nu dus geschorst en rijden is daarom geen optie. De stalling ligt letterlijk 14km van mijn huis af.

Iemand een idee hoe ik de auto daar kan gaan krijgen (heb geen auto waar een ambulance achter kan). Misschien 1 van de transportmannen die hier een keer in de buurt zijn? Waar moet ik aan denken qua kosten op zo een klein stukje? De auto is gewoon rijdend etc. Of kan ik iets met een tijdelijk kenteken of zo regelen?
Last edited by Jeroen_Sp on Thu Feb 13, 2014 3:34 pm, edited 1 time in total.
CVPI
Posts: 808
Joined: Tue Nov 03, 2009 10:58 am

Re: Stalling Eindhoven

Post by CVPI »

Als het die in Veldhoven is, bel dan met Holee oprijwagens (uit Veldhoven).
Misschien kan hij voor een x bedrag je wagen ophalen.
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: Stalling Eindhoven

Post by Jeroen_Sp »

stalling is in st oedenroden, bij iemand via via in zijn schuur. Mooie stalling gelukkig.
Die in veldhoven was buiten onder een carport naast de campers. Was voor mij minder.
peerke
Posts: 1081
Joined: Sun Dec 16, 2007 6:30 pm

Re: Stalling Eindhoven

Post by peerke »

moet komende zaterdag met een oprijwagen ook een groot slagschip oppikken in valkenswaard.
een garagehouder uit Eindhoven doet dat voor mij.
kan wel eens vragen of hij dat voor jou ook wil doen?
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: Stalling Eindhoven

Post by Renev »

Effe groene platen lenen. (indien mogelijk)
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: Stalling Eindhoven

Post by Jeroen_Sp »

Groene platen is een goede. Denk dat ik wel iemand ken.
emilio
Posts: 1726
Joined: Mon Jan 31, 2005 3:55 pm

Re: Stalling Eindhoven

Post by emilio »

groene platen is volgens mij alleen mogelijk al de auto op handelsvoorraad staat, is allemaal aangescherpt.
KAn je hem niet even uit de schorsing halen en uurtje later weer schorsen? Lijkt me goedkoper dan oprij wagen huren.
Weet alleen niet of je dan belasting betaald voor 1 uur of gewoon voor 1 maand.
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: Stalling Eindhoven

Post by gerrutcamaro »

ik zou het er gewoon op gokken, met het zweet in de naad :D
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: Stalling Eindhoven

Post by Jeroen_Sp »

Ik had onderstaande gevonden over de groene platen. Een vriend van me heeft een bedrijf in de plaats waar ook de stalling is. Ik zou dus onder het motto van "transport naar bedrijf voor onderhoud" de auto naar son kunnen rijden? Zie lid 2.
Artikel 44 kentekenregelement

Lid 1. Een handelaarkenteken mag slechts worden gebruikt door degene aan wie het is opgegeven dan wel een door deze aangewezen persoon. Het gebruik is slechts toegestaan voor de categorie waarvoor het is opgegeven.

Lid 2. Een handelaarkenteken mag worden gebruikt voor voertuigen die ter bewerking of herstel aan degene aan wie het kenteken is opgegeven ter beschikking zijn gesteld.

Lid 3.Een handelaarkenteken moet worden gebruikt voor voertuigen die behoren tot de bedrijfsvoorraad van degene aan wie het kenteken is opgegeven.

Lid 4.Een handelaarkenteken mag uitsluitend worden gebruikt, indien met het voertuig als bedoeld in het tweede en derde lid gebruik van de weg wordt gemaakt in het kader van bedrijfsactiviteiten van het erkende bedrijf of de natuurlijke persoon of rechtspersoon aan wie het handelaarkenteken is opgegeven.

Voor overtreding van het eerste tot en met vierde lid is degene aan wie het handelaarkenteken is opgegeven aansprakelijk.
Post Reply