American Stars on Wheels (part 2) 3-4 augustus, Antwerp-Expo

Plaats hier flyers/foto's verslagen van Amerikaanse auto-meetings.
A.S.O.W.
Posts: 20
Joined: Wed Apr 24, 2013 2:53 pm

Re: American Stars on Wheels (part 2) 3-4 augustus, Antwerp-

Post by A.S.O.W. »

Paar honderd foto's toegevoegd van de opbouw : https://www.facebook.com/media/set/?set ... 865&type=3
Foto albums van de meeting zelf volgen later.
Eten en drank.
Prijzen eten en drank zijn de gangbare van op een groot event, maar vind die zowiezo te duur voor een fastfood hap. Je hebt gelijk, maar catering ligt contractueel vast met sommige lokaties mbt exclusiviteit. Organisatoren kunnen daar niets aan veranderen en bepalen die prijzen niet.
Inkomprijzen.
Stonden duidelijk op alle publiciteit, redaktionele teksten, flyers en affiches. Auto + driver gratis. Op enkele kleinere meetings en cruises na, welke meestal gratis zijn maar waar ook niet zo veel of steeds hetzelfde te zien is, betaal ik als deelnemer aan een meeting ergens tussen 4 euro over $55 tot £45. Niet echt koopjes, maar als ik denk dat er wat te zien en beleven is betaal ik dat ook gewoon, zelf als ik dat duur vind. Daarom ben ik of jij geen zeikerd, toch ?
Ook niet vergeten, dit was geen gewone meeting zoals je er elke week 5 kan bezoeken. Er zat een indoor show aan vast met 8 maanden voorbereiding en met wagens uitgenodigd vanuit heel Europa, welke van de organisatie elk een 4 ster hotel naast de show aangeboden kregen (kan ook zeggen dat ze maar in hun wagen moeten slapen, maar dan komen die niet terug hoor), 50 kamers aan 100 euro, X 2 nachten.... is heu ??? heel duur maar slechts een fraktie van de overige organisatie kosten. Ben er zelf ook van dat er zo veel te zien was, en vooral heel veel dat je nog nooit gezien hebt, en mss nooit meer te zien zal krijgen. Laat die vrouw dan toch meekijken, je eet toch ook niet alleen als je haar mee op restaurant neemt.
Ik zeg altijd maar, wie het beter, mooier, groter en vooral goekoper kan, doe het, ik kom als deelnemer of bezoeker een kijkje nemen. Echt.
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: American Stars on Wheels (part 2) 3-4 augustus, Antwerp-

Post by Renev »

Was helemaal top en het weer was ook super.

Hierbij mijn foto`s

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
A.S.O.W.
Posts: 20
Joined: Wed Apr 24, 2013 2:53 pm

Re: American Stars on Wheels (part 2) 3-4 augustus, Antwerp-

Post by A.S.O.W. »

Mooie plaatjes.
Frans455
Posts: 11812
Joined: Thu Apr 08, 2004 9:56 pm

Re: American Stars on Wheels (part 2) 3-4 augustus, Antwerp-

Post by Frans455 »

Mooie meeting op een prachtlocatie, auto's en dagelijkse vans/pickups waren gescheiden van elkaar, zoals ik dat graag zie :)
Prima carmeet, tot volgend jaar :thumbsup:

Mooie plaatjes Rene :)
chevystan67
Posts: 1418
Joined: Thu Jan 17, 2008 8:51 pm

Re: American Stars on Wheels (part 2) 3-4 augustus, Antwerp-

Post by chevystan67 »

bedankt voor de mooie fotoos, ik baal ervan dat ik juist dat weekend fucking ziek moest zijn :?
A.S.O.W.
Posts: 20
Joined: Wed Apr 24, 2013 2:53 pm

Re: American Stars on Wheels (part 2) 3-4 augustus, Antwerp-

Post by A.S.O.W. »

Foto's American Stars on Wheels 2013, enjoy : https://www.facebook.com/media/set/?set ... 865&type=3
Post Reply