TAPerformance

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
SRB12
Posts: 840
Joined: Fri Feb 08, 2013 12:54 am

TAPerformance

Post by SRB12 »

Euh, beetje domme vraag misschien, maar waar moet je onderdelen bestellen bij taperformance.com? Links bovenin staat een winkelkarretje, maar ik kan nergens op klikken om spullen erin te gooien. En ik kan ook geen login vinden, waar het achter verstopt zou kunnen zitten.

Ik heb een beetje drukke week achter de rug, dus misschien kijk ik scheel, maar ik zie het echt niet.

Edit: Seriously, moet ik een order line bellen?
Momentum
Posts: 140
Joined: Tue Nov 08, 2011 6:33 pm

Re: TAPerformance

Post by Momentum »

Site heeft wel meer fouten.
En sites die email hanteren zoals een @AOL adres in plaats van een domein email adres is al amateuristisch genoeg om weg te blijven!
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: TAPerformance

Post by Corp »

Die webshop doet 't al meer dan 2 jaar niet, complete bagger
Gewoon bellen Zitten trouwens ook als taperformance op ebay dus misschien dat wat je wilt kopen daar tussen staat?

http://myworld.ebay.com/ta-performance? ... 7675.l2559
SRB12
Posts: 840
Joined: Fri Feb 08, 2013 12:54 am

Re: TAPerformance

Post by SRB12 »

Ok, back to the nineties dus...
Bellen dan maar... Ik wil nl toch wel graag hun oliepomp thrustplate en neoprene crankshaft seals. Dat kan ik nl niet vinden op rockauto.
Zou anders ook nog wel JC Whitney en Summit kunnen proberen, want dit ziet er nogal onhandig/amateurisch uit.
Ik begrijp dat ik een formulier moet invullen met met creditcard gegevens? Daar zit ik niet op te wachten.
Riviera72
Posts: 59
Joined: Mon Jul 28, 2008 1:25 am

Re: TAPerformance

Post by Riviera72 »

Wellicht dat je themidnightcruiser een pm kunt sturen?
Ik heb zijn restauratie gevolgd, en hij heeft volgens mij diverse
delen van TAperformance gebruikt voor zijn Buick Riviera.
Hij kan je vast wat info hierover geven.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: TAPerformance

Post by Texas Boy »

Beste is vaak een lijst maken en deze mailen of faxen en er achteraan bellen, zend ook je verzendgegevens in de email, scheelt een hoop uitleg over de telefoon. We hebben hier wel vaker besteld en gaat dacht ik altijd goed :-)
themidnightcruiser
Posts: 4564
Joined: Wed Feb 25, 2004 8:35 pm

Re: TAPerformance

Post by themidnightcruiser »

Ik heb inderdaad vaak genoeg onderdelen besteld bij TA Performance. Niks geen probleem.
Even mailtje sturen naar taperf@aol.com en je bestelling doorgeven.
Je krijgt dan keurig netjes van Sherri een mailtje terug.

Laatst nog een lading onderdelen besteld..

Bram
Speedybuick
Posts: 555
Joined: Fri Mar 12, 2004 12:40 pm

Re: TAPerformance

Post by Speedybuick »

Inderdaad via de mail bestellen of via de telefoon. Website is inderdaad ouderwets en werkt niet. Maar dat maakt niet op zich want ze hebben wel de juiste spullen voor je Buick daar.

Andere en ook Summit heeft die onderdelen niet, en ook al heeft Summit een mooie site die werkt, zodra je gaat bestellen of je onderdelen krijgt van ze wordt je ook altijd niet blij van.

Enige nadeel van TAPerfomance is dat ze normaal gesproken alleen alles via UPS versturen.
Dat kan duur worden. Maar dat geld ook voor Summit die heel duur is met verzenden.
Ik laat het meestal naar een Nederlandse verscheper in de USA opsturen, en die nemen het dan mee in hun zee container naar Nederland. Dat scheelt vaak veel geld.

Het is jammer dat USA2NED daar niet meer zit, dat werkte altijd prima!
Die konden de pakketten altijd controleren bij aankomst bij hun.
Weet niet hoe dat tegenwoordig gaat (Hans chime in..) en of die controle nog bestaat.
Dat was wel zo prettig, gezien amerikanen niet altijd even voorzichtig omgaan met de pakketjes.

Versturen via USPS gaat ook niet altijd goed.
Ze hadden een pakketje verstuurd naar Nieuw Zeeland ipv naar The Netherlands, en maar volhouden dat het in Nederland lag.
Afijn 6 weken later stond opeens een pakket vol met Nieuw Zeelandse post stickers voor de deur, dus uiteindelijk is het nog goed afgelopen. 8)
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: TAPerformance

Post by Texas Boy »

Speedybuick wrote:Het is jammer dat USA2NED daar niet meer zit, dat werkte altijd prima!
Die konden de pakketten altijd controleren bij aankomst bij hun.
Weet niet hoe dat tegenwoordig gaat (Hans chime in..) en of die controle nog bestaat.
Dat was wel zo prettig, gezien amerikanen niet altijd even voorzichtig omgaan met de pakketjes.

Op dit moment helaas geen controle mogelijk, we versturen wel via de loods in LA, maar dat is puur handling. Ik ben bezig met iemand in Amerika die misschien de controle kan overnemen vanuit zijn lokatie, maar dat weet ik over een aantal weken.
SRB12
Posts: 840
Joined: Fri Feb 08, 2013 12:54 am

Re: TAPerformance

Post by SRB12 »

Ik heb gisteren nog een e-mail gestuurd en inmiddels inderdaad antwoord van Sherri gehad.
Verzendkosten zijn $49, dat is meer dan wat Rockauto berekent, maar als ik willekeurig een quote opvraag op de Fedex of UPS site bijvoorbeeld ben ik al weer meer geld kwijt.
Het blijkt dat ze ook Paypal accepteren, dus dan betaal ik daar wel mee.
Speedybuick
Posts: 555
Joined: Fri Mar 12, 2004 12:40 pm

Re: TAPerformance

Post by Speedybuick »

Hans, dat zijn betere berichten ik hoop dat het je lukt.

Het is jammer dat het via LA moet lopen.
Ik heb eventueel wel goede adressen voor je in Florida, die misschien hiermee zouden kunnen helpen.

Nee, wacht even ik heb in Houston Texas ook een adres van een goede vriend, die misschien (moet ik hem dat eerst vragen) mee zou kunnen helpen.
Is een betrouwbaar persoon, en zit ook in de auto gerelateerde business (auto taxateur ed), en heeft zelf als hobby oude muscle cars restaureren ed.

Maar goed, mocht je contact gegevens nodig hebben..laat maar weten dan stuur ik je die door.
SRB12
Posts: 840
Joined: Fri Feb 08, 2013 12:54 am

Re: TAPerformance

Post by SRB12 »

Nou, contact gaat wel ontzettend traag. Na antwoord van Sherri heb ik gisteren gereplyed en sindsdien nog helemaal geen reactie, terwijl daar een hele werkdag is verstreken. Hopelijk krijg ik vandaag nog bericht zodat ik de bestelling voor het weekend kan afronden.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: TAPerformance

Post by Texas Boy »

Speedybuick wrote:Hans, dat zijn betere berichten ik hoop dat het je lukt.

Het is jammer dat het via LA moet lopen.
Ik heb eventueel wel goede adressen voor je in Florida, die misschien hiermee zouden kunnen helpen.

Nee, wacht even ik heb in Houston Texas ook een adres van een goede vriend, die misschien (moet ik hem dat eerst vragen) mee zou kunnen helpen.
Is een betrouwbaar persoon, en zit ook in de auto gerelateerde business (auto taxateur ed), en heeft zelf als hobby oude muscle cars restaureren ed.

Maar goed, mocht je contact gegevens nodig hebben..laat maar weten dan stuur ik je die door.

Hi, we zijn altijd geïnteresseerd in goede contacten, in ieder geval met auto aankopen, pakketjes is een ander verhaal, dat is best een heel gedoe, je moet eigenlijk de hele dag aanwezig zijn om ze in ontvangst te nemen en de handling is een hoop werk, meeste haken snel af, maar op auto gebied erg handig, ben net met een auto bezig in Houston, thanks
Speedybuick
Posts: 555
Joined: Fri Mar 12, 2004 12:40 pm

Re: TAPerformance

Post by Speedybuick »

Rustig aan, het is de USA daar gaat e.a. anders als hier. En ze hebben nog meer te doen als alleen maar de hele dag naar email kijken. 8)


@Hans, ja dat is zo de pakketten is het meeste werk.
SRB12
Posts: 840
Joined: Fri Feb 08, 2013 12:54 am

Re: TAPerformance

Post by SRB12 »

Ja, maar ik ben Rockauto gewend :D Dinsdagavond bestellen, donderdagmiddag Fedex aan de deur :)
Post Reply