Van trailer

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Van trailer

Post by boyanka »

Als ik het zo gelezen en begrepen heb zal je wel moeten vermelden dat je hem al gebouwd hebt voor 2012
Nick_nl
Posts: 1533
Joined: Sat Nov 13, 2010 5:44 pm

Re: Van trailer

Post by Nick_nl »

Moet je dat ook kunnen aantonen?
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Van trailer

Post by boyanka »

Valt ook niet aan te tonen dat hij jonger is.
Zeg gewoon dat je hem opnieuw gespoten hebt
Robin_Chevelle
Posts: 737
Joined: Mon May 04, 2009 1:56 pm

Re: Van trailer

Post by Robin_Chevelle »

Hij is leeg vermoedelijk rond de 600kg.
Ik heb alle papieren bij de onderdelen en kan hem voor 1400 of 1500kg totaal gewicht laten keuren bij het RDW zodat hij een eigen kenteken krijgt en ik legaal hem kan beladen met spullen, motorfietsen of caravan inrichting.
Dat kan vrij eenvoudig als eigenbouw aanhanger. Alle verlichting en reflectoren moet ik nog plaatsen en aanpassen naar de actuele keuring eisen.

Ik had gelezen dat er voor en na 2012 verschil in de regels zit, maar bij zelfbouw maakt dat dacht ik niet uit. De dissel, opkoopt en en as hebben namelijk wel typegoedkeuring.
Robin_Chevelle
Posts: 737
Joined: Mon May 04, 2009 1:56 pm

Re: Van trailer

Post by Robin_Chevelle »

Ben weer een stukje verder, buitenkant staat nu in de juiste kleuren.
Binnenkant zit ook wat bescherming op, nu de bumpers monteren, plaatmateriaal voor de wanden, dak en vloer inmeten + bestellen.

Image

Image
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Van trailer

Post by boyanka »

Mooi hoor
muddy bandit
Posts: 659
Joined: Fri Feb 07, 2014 11:24 pm

Re: Van trailer

Post by muddy bandit »

Mooi werk. :cool:
Niet gaan afwerken zoals een kennis van me heeft gedaan in z'n campertje: die heeft iets te lange schroeven gebruikt om de binnenbeplating vast te zetten. :D
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Van trailer

Post by Wilf »

Knap werk, heel erg strak! Ik wou zeggen: dat wordt wel wat. Maar eigenlijk is het nu al super, zeer chique gemaakt en die kleuren maken hem helemaal af.
Robin_Chevelle
Posts: 737
Joined: Mon May 04, 2009 1:56 pm

Re: Van trailer

Post by Robin_Chevelle »

muddy bandit wrote: Fri Mar 01, 2019 4:12 pm Mooi werk. :cool:
Niet gaan afwerken zoals een kennis van me heeft gedaan in z'n campertje: die heeft iets te lange schroeven gebruikt om de binnenbeplating vast te zetten. :D
thanks, haha.... man als dat gebeurt baal je echt wel. Heb die 'angst' al gehad toen ik mijn bus van binnen met platen afwerkte. 5x meten en dan nog voordat je hem echt vastschroeft nog een keer aan de buiten kant kijken.

Wilf wrote: Sat Mar 02, 2019 7:38 am Knap werk, heel erg strak! Ik wou zeggen: dat wordt wel wat. Maar eigenlijk is het nu al super, zeer chique gemaakt en die kleuren maken hem helemaal af.
Thans, nu de bus nog in dezelfde kleuren combi, met witte strepen. Hij is op de foto extreem mooi, in het echt... is ie netjes, lang niet perfect hoor. Natuurlijk geprobeerd alles goed te doen, maar de panelen sloten werkelijk nergens goed op elkaar aan. Hij is daarom nu acceptabel netjes. Ik ben er blij mee en vind het goed genoeg, perfect strak is ie niet ;)
SRB12
Posts: 840
Joined: Fri Feb 08, 2013 12:54 am

Re: Van trailer

Post by SRB12 »

Haha lijp ding!
kluivers
Posts: 24
Joined: Fri May 03, 2013 10:37 am

Re: Van trailer

Post by kluivers »

Geniaal! en mooi gemaakt :thumbs: ben benieuwd naar het eindrseultaat!
Post Reply