Sky dakje

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Post Reply
Zijsling
Posts: 22
Joined: Tue Feb 16, 2016 10:07 pm

Sky dakje

Post by Zijsling »

Hallo mensen,

Vraagje ! :D

Nu ben ik al een tijdje actief op de amerikaanse autopagina en
voor de genen die het nog niet weten heb ik een mercury marquis uit 1972 (foto bijgevoegd)
En nu geloof ik dat er destijds een sky dak op heeft gezeten. Nu is de auto ooit overgespoten (ik heb nogal weinig geschiedenis bij de auto)
Maar ik denk dat het er toen afgehaald is. Maar nu krijg ik wat bubbeltjes onder de lak waar het skydakje ooit gezeten heeft. Nu is mijn idee om alles weer kaal te halen en er weer een origineel skydak op te laten monteren want ik heb hem het liefst weer in originele staat

De vraag is waar kan ik dat laten doen ? En eventueel een schatting wat het kost? Ik woon in Heeg, Friesland.

Graag wat tips en adressjes :)

Image
MarkV
Posts: 578
Joined: Sat Jan 26, 2008 3:40 pm

Re: Sky dakje

Post by MarkV »

Mooi zo'n Mercury Marquis; zie je niet vaak in NL. Vraag eens een vrijblijvende offerte bij bijv. dit gerenommeerde adres: http://autobeklederij-hd.nl/autobekledi ... toffering/
rene74monte
Posts: 4630
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: Sky dakje

Post by rene74monte »

het is een vinyl dak en je kunt het ook zelf doen , heb ik tenminste wel gedaan
ratsub
Posts: 184
Joined: Sun Jan 29, 2012 6:13 pm

Re: Sky dakje

Post by ratsub »

Heb je al wat aan de manuals gehad?
Daar staat ook al het een en ander in....weet alleen niet over dakje, maar wel over sierstrips afnemen en zo.
Dat vinyl spreekt dan voor zich.

groet

Mark
Zijsling
Posts: 22
Joined: Tue Feb 16, 2016 10:07 pm

Re: Sky dakje

Post by Zijsling »

ben al wat bezig geweest maar de echte grotere dingen ga ik in het najaar aanpakken zoals dit vinyl dak ook.

groet
Post Reply