Grote zoektocht naar Pontiac Firebird

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Post Reply
Reescees
Posts: 1
Joined: Thu Jan 15, 2015 5:49 pm

Grote zoektocht naar Pontiac Firebird

Post by Reescees »

Hey,

Mijn naam is Cees Boogert en ik ben een jonge fanatieke auto liefhebber, maar vooral als het op second gen Firebirds aankomt. Ik ben al een hele tijd opzoek naar een project auto om op te knappen. Ik heb zelf een Suzuki Samurai gerestaureerd; volledige onderkant dicht gelast, ladder frame vervangen en eigen handig de motor verwisseld. Dit doe ik allemaal hobby matig maar juist met grote passie. Ik vroeg me af; kennen jullie iemand die een Firebird of Camaro ergens heeft 'liggen', die verkocht mag worden? De auto mag in de slechste conditie zijn; roest, rotting, van mij part mist de auto het volledige interieur + motor. Het is al heel lang mijn grote wens om een Firebird uit '77-'78 te mogen opknappen en ik zou hier eindeloos tijd (en later geld) in willen steken. Als jullie niemand kennen die me kan helpen (aangezien deze auto's niet vaak zomaar uit de lucht vallen), hebben jullie dan tips waar ik verder kan zoeken?

Met vriendelijk groet,

Cees Boogert.
cees
Posts: 2581
Joined: Sun Mar 19, 2006 12:20 pm

Re: Grote zoektocht naar Pontiac Firebird

Post by cees »

Heb al een tijd een 75er te koop staan maar met aardig wat werk

Image

Image

Image

Image
Post Reply