Ook super leuk!Wilf wrote:Koop dan een kever voor weinig (eentje met goede waxbehandeling en hele kokerbalken) en hang daar een subarublokje achterin. Porschekiller met pedigree
Trabant mag dan wel niet echt een Porschekiller kunnen worden, maar ja.. of ja, alles kan, maar goed..
VR6 blok erin bijv, zit je toch al op zo'n +-170pk met een autotje wat 700kg of zo weegt standaard, met VR6 net wat meer. En alles wat je tuned kom je er boven uit, turbo erop en je haalt gemakkelijk 200 - 300pk uit zo'n blok als ik wat ik lees mag geloven. En voor VR6 zijn gewoon kant en klare turbo kits te koop zelfs. VR6 hoeft ook niet duur te zijn, een LS motor wel, en Trabantjes kosten ook geen zak.. evenals Trabant en Volkswagen onderdelen.. Camaro onderdelen kosten vaak vrij veel.
Tsja, het is gewoon een guilty pleasure van mij, heb ook een Trabant gehad maar was een 601 niet een 1.1 (niet echt geschikt voor zo'n swap of je moet er verschrikkelijk veel werk en geld in steken, is zelfs minstens een keer een Amerikaanse V8 in een Trabant gebouwd). Dan kan ik de Camaro gewoon houden als cruiser en later beslissen wat ik er mee ga doen nog, Trabantjes worden ook alleen maar duurder en LS blokken alleen maar goedkoper dus dat komt goed uit met de volgorde.