66 Mustang
Re: 66 Mustang
gaaf project..
een maat van me heeft ook nog zoiets staan maar dan een 69-er geloof ik.
ding staat te koop. loopt, rijd en is erg slecht van buiten.
voor de geintresseerde meer fotos mogelijk..
een maat van me heeft ook nog zoiets staan maar dan een 69-er geloof ik.
ding staat te koop. loopt, rijd en is erg slecht van buiten.
voor de geintresseerde meer fotos mogelijk..
-
- Posts: 188
- Joined: Wed Mar 07, 2012 7:08 pm
Re: 66 Mustang
Je kunt je voorlopig goed zoet houden!
ik en me broer zoude ook graag een Mustang bij aanschaffen,maar het spaarpotje is voorlopig nog even leeg
Ga zo door! en succes
ik en me broer zoude ook graag een Mustang bij aanschaffen,maar het spaarpotje is voorlopig nog even leeg
Ga zo door! en succes
Re: 66 Mustang
Doe ik, dank je.o0richard0o wrote: Ga zo door! en succes
Re: 66 Mustang
Het is een 68er Mustang Coupe. Ik wil wel meer info...Dutch wrote:gaaf project..
een maat van me heeft ook nog zoiets staan maar dan een 69-er geloof ik.
ding staat te koop. loopt, rijd en is erg slecht van buiten.
voor de geintresseerde meer fotos mogelijk..
Re: 66 Mustang
Bijeengeraapt. Body is van 68 achterschermen van 67. Is een 6 cilinder.
On topic, freeze plugs eruit en water in je olie dat verhaal ken ik van mijn eigen mustang.
Plugs zijn eruit gevroren en 99% zeker dat er een scheur in je blok zit. Ik had de plugs vervangen, water weer op peil. Starten en na 1 keer gas geven zakte het water in een tel. Wat water erbij gegooid maar ik zat toen 1 of 2 liter boven de maximum hoeveelheid. Onder de wagen gekeken of ik de freeze plugs wel goed had zitten maar dat bleek goed. Oliepeil gecontroleerd en ja hoor oliepeil zat ongeveer 30 cm hoger.
Afgetapt, na een liter of 5 water kwam er eindelijk olie uit. Koppen eraf getrokken en tussen 2 cilinders zat een lelijke scheur. Die was dus rijp voor de sloop.
Succes!
Rene
On topic, freeze plugs eruit en water in je olie dat verhaal ken ik van mijn eigen mustang.
Plugs zijn eruit gevroren en 99% zeker dat er een scheur in je blok zit. Ik had de plugs vervangen, water weer op peil. Starten en na 1 keer gas geven zakte het water in een tel. Wat water erbij gegooid maar ik zat toen 1 of 2 liter boven de maximum hoeveelheid. Onder de wagen gekeken of ik de freeze plugs wel goed had zitten maar dat bleek goed. Oliepeil gecontroleerd en ja hoor oliepeil zat ongeveer 30 cm hoger.
Afgetapt, na een liter of 5 water kwam er eindelijk olie uit. Koppen eraf getrokken en tussen 2 cilinders zat een lelijke scheur. Die was dus rijp voor de sloop.
Succes!
Rene
Re: 66 Mustang
Het spuitwerk is Amerikaans abominabel.
Hier "even" aan het poetsen geweest.
Lamme arm.
Hier "even" aan het poetsen geweest.
Lamme arm.
Re: 66 Mustang
Tweede helft.
Het geheel heeft nog wel iets van een sinasappelschilletje, maar ik heb er nu even geen zin meer in... :mrgreen:
Het geheel heeft nog wel iets van een sinasappelschilletje, maar ik heb er nu even geen zin meer in... :mrgreen:
Re: 66 Mustang
Netjes! Wat voor producten en machine gebruik je? Een "sinasappel huid" weg polijsten is een flinke klus..
Re: 66 Mustang
Ik heb er eerst een halve pot Commandant 4 tegenaan gegooid (met het handje) en daarna afgewerkt met Swissvax.
Re: 66 Mustang
Waar kom je vandaan?
Ik heb een autopoetsbedrijf, als je uit de buurt komt mag je van mij best eens langs komen. Even een uurtje met de machine op die klep en je hebt geen spiegel meer nodig 8)
Ik heb een autopoetsbedrijf, als je uit de buurt komt mag je van mij best eens langs komen. Even een uurtje met de machine op die klep en je hebt geen spiegel meer nodig 8)
Re: 66 Mustang
100km verderop, dus dat gaat 'm niet 1,2,3 worden. Maar bedankt voor het aanbod. 8)
Re: 66 Mustang
Mooi project om je schoot geworpen te krijgen!
Re: 66 Mustang
Zoals op m'n eerdere foto's te zien heb ik een tijdje geleden al de ruiten "verwijderd".
Wat een klote klus! De rubbers waren dusdanig hard dat ik met geen mogelijkheid bij de moulding clips kon.
Die "rubbers" heb ik er dus eerst weg moeten halen.
Nou dacht ik slim te zijn door het rubber met een klein schoevendraaiertje en hamertje er tussen uit te bikken.....
Fout! Halverwege, een iets verkeerd geplaatst tikje, en PATS! Weg achterruit. :arrow:
Was ik maar met de voorruit begonnen - die moet toch vervangen worden.
Ondertussen al wel een 2de hands op de kop kunnen tikken voor niet al te veel.
NB: Zonder glas is het wel een stuk makkelijker om de mouldings te verwijderen...
Wat een klote klus! De rubbers waren dusdanig hard dat ik met geen mogelijkheid bij de moulding clips kon.
Die "rubbers" heb ik er dus eerst weg moeten halen.
Nou dacht ik slim te zijn door het rubber met een klein schoevendraaiertje en hamertje er tussen uit te bikken.....
Fout! Halverwege, een iets verkeerd geplaatst tikje, en PATS! Weg achterruit. :arrow:
Was ik maar met de voorruit begonnen - die moet toch vervangen worden.
Ondertussen al wel een 2de hands op de kop kunnen tikken voor niet al te veel.
NB: Zonder glas is het wel een stuk makkelijker om de mouldings te verwijderen...
Re: 66 Mustang
Damn. Zijn vervangende achterruiten te vinden in NL? Of zit er eentje in de andere auto?
Re: 66 Mustang
Achterruiten zijn nog wel te vinden. Ik weet dat Adams Classic Cars ze kan leveren.
Wellicht Tyra ook wel?
Maar ze zijn behoorlijk prijzig! ca. 350,-
Ik heb gelukkig een 2de-handsje op de kop weten te tikken voor ietsje minder!
Wellicht Tyra ook wel?
Maar ze zijn behoorlijk prijzig! ca. 350,-
Ik heb gelukkig een 2de-handsje op de kop weten te tikken voor ietsje minder!