83er chevy van met nieuwe grill

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
graad
Posts: 646
Joined: Tue Mar 12, 2013 12:51 pm

83er chevy van met nieuwe grill

Post by graad »

vandaag geplaatst. origineel 83er grill

Image
graad
Posts: 646
Joined: Tue Mar 12, 2013 12:51 pm

Re: 83er chevy van met nieuwe grill

Post by graad »

Image

Image

Image
Eightball
Posts: 445
Joined: Mon Nov 03, 2008 8:41 pm

Re: 83er chevy van met nieuwe grill

Post by Eightball »

Dat is wel een heel deftige van die jij daar hebt!!
graad
Posts: 646
Joined: Tue Mar 12, 2013 12:51 pm

Re: 83er chevy van met nieuwe grill

Post by graad »

Dank u.had deze gekocht voor dagelijks gebruik..maar ik zet m weer weg vande winter..zonde om er mee door te rijden in de pekel vind ik..
takel
Mogelijke Moderator
Posts: 1295
Joined: Sun May 19, 2013 9:34 am

Re: 83er chevy van met nieuwe grill

Post by takel »

Ik vindt het ook een erg mooie bus!
Eightball
Posts: 445
Joined: Mon Nov 03, 2008 8:41 pm

Re: 83er chevy van met nieuwe grill

Post by Eightball »

graad wrote:Dank u.had deze gekocht voor dagelijks gebruik..maar ik zet m weer weg vande winter..zonde om er mee door te rijden in de pekel vind ik..
Gelijk heb je!!
enrique
Posts: 1102
Joined: Thu Feb 07, 2008 9:31 pm

Re: 83er chevy van met nieuwe grill

Post by enrique »

Heel netjes 8)

Groeten
Remon.
Posts: 960
Joined: Wed Sep 26, 2012 9:25 am

Re: 83er chevy van met nieuwe grill

Post by Remon. »

Mooie Van man! Alleen die grote, rare platen nog even weg :D
Chevy Marvin
Posts: 1276
Joined: Fri Jan 02, 2009 8:18 pm

Re: 83er chevy van met nieuwe grill

Post by Chevy Marvin »

Mooi busje :)
graad
Posts: 646
Joined: Tue Mar 12, 2013 12:51 pm

Re: 83er chevy van met nieuwe grill

Post by graad »

Kenteken 18.2 kreeg ik niet,maar nu zit er een trekhaak onder,en heb een stukje uit de plaat moeten knippen,dus volgende week ff na de rdw toe!
Remon.
Posts: 960
Joined: Wed Sep 26, 2012 9:25 am

Re: 83er chevy van met nieuwe grill

Post by Remon. »

Zag um zondag staan bij de Autotron, Rock around the Jukebox. Hij is echt erg mooi. Achter op het terrein stonden opzich ook wel 1 of twee leuke autotjes :o
johnny
Posts: 1593
Joined: Wed Aug 25, 2004 5:55 pm

Re: 83er chevy van met nieuwe grill

Post by johnny »

graad wrote:Kenteken 18.2 kreeg ik niet,maar nu zit er een trekhaak onder,en heb een stukje uit de plaat moeten knippen,dus volgende week ff na de rdw toe!

zal niet helpen, ....bus is groot genoeg om die grote plaat ergens anders te schroeven word het antwoord van hun......
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: 83er chevy van met nieuwe grill

Post by sjak_brak »

Er zijn ook keurmeesters die een beetje meedenken, en ook waarde hechten aan het gegeven dat plaat op de door de fabrikant voorziene plaats wordt aangebracht.

Dus is wel proberen waard.
graad
Posts: 646
Joined: Tue Mar 12, 2013 12:51 pm

Re: 83er chevy van met nieuwe grill

Post by graad »

@remon,dat klopt..ik was dr,stond inderdaad niet veel usa autos helaas...mede door t slechte weer! En mijn kenteken plaat schroef ik echt nergens anders op! Dan maar gewoon 18.2 erop,en de originele maar. Achter in de bus,zodat ik ze er tenalletijde op kan schroeven!
johnny
Posts: 1593
Joined: Wed Aug 25, 2004 5:55 pm

Re: 83er chevy van met nieuwe grill

Post by johnny »

sjak_brak wrote:
Dus is wel proberen waard.
zeker wel het proberen waard, heb ik ook gedaan maar ik kreeg dit als antwoord terwijl die knuppel voor de rest best wel okee was en welwillend, wees me zelfs een soort van " putje " aan in het wegdek waar het ietsje lager was om met m'n achterwielen in te gaan staan, daarna meette hij de afstand tussen wegdek en kentekenplaat en hield het voor de rest voor hem op, scheelde een paar centimeter geloof ik, als het een lagere auto was geweest ( zo'n Chevy-Van is natuurlijk best wel hoog van de grond ) had het wel gelukt, m'n twee Buicks hebben wel zo'n toelating voor die plaatjes maar zijn ook wel een stuk lager bij de grond, nee heb je al, ja kun je misschien krijgen, gewoon effe langswippen....
Post Reply