1934 plymouth
Re: '34 plymouth rodje
Ik vond de eerdere beugel wel mooier van je lucht tank, maar ook dit zal zijn redenen hebben.
Hier herken ik wel veel in trouwens, op een gegeven moment was ik ook op een fase dat ik bepaalde dingen net weer even anders wilde. Dat het uren heeft gekost om iets te maken maakt mij dan ook niet meer uit.
Bij mijn rod zal ook het laatste nog niet veranderd zijn........
keep up the good work
Hier herken ik wel veel in trouwens, op een gegeven moment was ik ook op een fase dat ik bepaalde dingen net weer even anders wilde. Dat het uren heeft gekost om iets te maken maakt mij dan ook niet meer uit.
Bij mijn rod zal ook het laatste nog niet veranderd zijn........
keep up the good work
-
- Posts: 588
- Joined: Sat Aug 19, 2006 7:29 pm
Re: '34 plymouth rodje
Martin71RS wrote:Mooi Phil, kunnen eindelijk die schokbrekers erop
Michel weet t zelf nog niet, maar er komt wel een dak op
hou op jij
haha, ik zie t wel heb vandaag mijn shocks nog niet binnen gekregen, komen denk morgen
en ik zoek ook nog een bevriende glazenmaker phill
en t dakje, zou zoiezo pas na de topschop gebeuren, om dat m'n dakje dan iets langer word, door t schuine voor-ruitje.
en stimpy, het heeft idd z'n redenen 8) overal moet over nagedacht worden, nu kan ik heel netjes alle luchtkleppen en bedrading boven de tank maken, zonder dat ik last heb van die beugel die er bevenuit steekt, en de beugel zou wel erg lang worden nu de tank lager hangt.
ennehh rene ik weet niet hoe snel jij bang bent
Re: '34 plymouth rodje
Ik heb mijn ramen allemaal bij car cool systems laten maken. Gelijk het max laten blinderen wat toegestaan, ben je in 1 keer klaar.
Ronnie
Ronnie
-
- Posts: 588
- Joined: Sat Aug 19, 2006 7:29 pm
Re: '34 plymouth rodje
okeey, wat kostte dat ongeveer, die ruiten laten maken ??37blowncoupe wrote:Ik heb mijn ramen allemaal bij car cool systems laten maken. Gelijk het max laten blinderen wat toegestaan, ben je in 1 keer klaar.
Ronnie
k heb zaterdag m'n radiateurtje opgehaald, dus die kan ik gaan inbouwen.
en verder ben ik nog lekker bezig met alles eigelijk
en k heb een paar tijdelijk wiel-adapters gemaakt voor de voor-as, nu kan ik alles bouwen op de juiste rijhoogte.
maak voor de achterkant denk ook nog even een paar adapters, dan kan ik m op alle 4 de wielen eens bekijken
nu zitten alle slang-aansluitingen op de goede plaats, en zijn de goede diameter en zit er een sensor-aansluiting in.
er komt een elektrische fan aan de voorkant, tussen de radiateur en de grill te zitten zodat ie bijne niet opvalt.
en k heb nog wat gedaan aan de binnen-beplating.
greetz, michel....
-
- Posts: 4564
- Joined: Wed Feb 25, 2004 8:35 pm
Re: '34 plymouth rodje
Wordt toch wel erg dik hoor, dit! 8)
Even een opmerking over de trillingsdempers die je gebruikt hebt bij de tank:
Naar mijn weten kan dit type trillingsdemper alleen DRUK-krachten hebben en geen trekkracht (dan scheuren ze op den duur). Afschuifkrachten zeker niet, daar zijn die andere voor, met een verjonging er in (beetje diabool-achtig).
Ik zou het anders even navragen bij technirub o.i.d.
Even een opmerking over de trillingsdempers die je gebruikt hebt bij de tank:
Naar mijn weten kan dit type trillingsdemper alleen DRUK-krachten hebben en geen trekkracht (dan scheuren ze op den duur). Afschuifkrachten zeker niet, daar zijn die andere voor, met een verjonging er in (beetje diabool-achtig).
Ik zou het anders even navragen bij technirub o.i.d.
-
- Posts: 588
- Joined: Sat Aug 19, 2006 7:29 pm
Re: '34 plymouth rodje
themidnightcruiser wrote:Wordt toch wel erg dik hoor, dit! 8)
Even een opmerking over de trillingsdempers die je gebruikt hebt bij de tank:
Naar mijn weten kan dit type trillingsdemper alleen DRUK-krachten hebben en geen trekkracht (dan scheuren ze op den duur). Afschuifkrachten zeker niet, daar zijn die andere voor, met een verjonging er in (beetje diabool-achtig).
Ik zou het anders even navragen bij technirub o.i.d.
klopt idd ja, dit zijn eigelijk dempers om iets op te zetten, en niet om iets aan te hangen.
maar ik heb er wel vertrouwen in dat dit sterk genoeg is, ik heb ze getest door er een flink gewicht aan t hangen, en dat houden ze goed.
maar idd, ze zijn er niet voor gemaakt
thanx, michel
Re: '34 plymouth rodje
dikke rod man
zal je al wel een aardig duitje gekost hebben zeker?:)
wat doen jullie eigelijk van job zo allemaal om dit te bekostigen?
mvg
joff
zal je al wel een aardig duitje gekost hebben zeker?:)
wat doen jullie eigelijk van job zo allemaal om dit te bekostigen?
mvg
joff
Re: '34 plymouth rodje
Zorgen dat je 2 rechter handen hebt, dan kun je veel zelf maken voor een nette prijs.
Ronnie
Ronnie
-
- Posts: 9610
- Joined: Tue Feb 03, 2004 6:27 pm
Re: '34 plymouth rodje
die rubbers zullen het heus wel houden als je er een enkele keer aan gaat hangen.transam-400 wrote:
klopt idd ja, dit zijn eigelijk dempers om iets op te zetten, en niet om iets aan te hangen.
maar ik heb er wel vertrouwen in dat dit sterk genoeg is, ik heb ze getest door er een flink gewicht aan t hangen, en dat houden ze goed.
maar idd, ze zijn er niet voor gemaakt
thanx, michel
maar een CONTINU belasting is heel wat anders. zeker bochten ,remmen, optrekken klotsen van benzine in die tank
onder invloed van belasting gaat dit niet lang mee..
maar het is jouw tank / auto...
-
- Posts: 588
- Joined: Sat Aug 19, 2006 7:29 pm
Re: '34 plymouth rodje
37blowncoupe wrote:Zorgen dat je 2 rechter handen hebt, dan kun je veel zelf maken voor een nette prijs.
Ronnie
idd ronnie !! en dat vind ik ook de leukste manier, zelf proberen te maken
en ben, ik zal eens gaan kijken of ik dit soort rubbers kan vinden, die wel voor deze kracht gemaakt zijn.
iemand een idee waar dat te krijgen is? zelfde als wat er nu tussen zit, maar dan sterker
bedankt, michel...
( heb technirub al gemailt )
-
- Posts: 4067
- Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am
Re: '34 plymouth rodje
Je bent toch handig met metaal, verander de beugel zodat ie drukt ipv trekt.....
Heb hetzelfde met een rubber voor de uitlaat gedaan.
Heb hetzelfde met een rubber voor de uitlaat gedaan.
-
- Posts: 588
- Joined: Sat Aug 19, 2006 7:29 pm
Re: '34 plymouth rodje
mercury1970 wrote:Je bent toch handig met metaal, verander de beugel zodat ie drukt ipv trekt.....
Heb hetzelfde met een rubber voor de uitlaat gedaan.
dat kan ook wel, maar ik heb nu de ophanpunten al klaar, dus als het kan schroef ik er liever een paar andere rubbers tussen.
anders moet ik t idd gaan veranderen.
greetz michel....
Re: '34 plymouth rodje
Boor een gat rond 6 door het rubber, m6 bout er door heen en afscheuren doet i niet meer.
Ronnie
Ronnie
Re: '34 plymouth rodje
dit is een noodgreep ,geen oplossing Ronnie.
dragen is beter dan hangen
dragen is beter dan hangen
-
- Posts: 2286
- Joined: Sat Mar 06, 2004 7:07 pm
Re: '34 plymouth rodje
Dat ligt eraan, ik ken mensen die zou het niet misstaan dat, hangen.
Wander.
Wander.