AJs autobody - 77 Monte Carlo

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Locked
Hhill
Posts: 13
Joined: Sat Jul 30, 2011 8:07 pm

Re: AJs autobody - 77 Monte Carlo

Post by Hhill »

+1 @ Joost, volgend jaar mag je je uitleven op mijn Impala! Die kunstwerken die jij aflevert staan ver boven die gasten die lopen te zeiken.
greetz,
Paul
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: AJs autobody - 77 Monte Carlo

Post by Joost.... »

Hhill wrote:+1 @ Joost, volgend jaar mag je je uitleven op mijn Impala! Die kunstwerken die jij aflevert staan ver boven die gasten die lopen te zeiken.
greetz,
Paul

Oh nice, thanks alvast :)
ronald ce 82
Posts: 1059
Joined: Thu Mar 03, 2005 1:19 am

Re: AJs autobody - 77 Monte Carlo

Post by ronald ce 82 »

ik zit zit het topic nog een door te lezen,maar zo'n rare vraag was het toch niet van camaro rs?
vanaf de foto is immers niet te zien of het nu roest of kit was.
en achter scharnieren zit vaak beginnende roest.

zijn vraag werd wel erg bot beantwoord.

het was toch maar een doodgewone vraag van iemand die heel netjes zijn eigen camaro heeft gedaan.
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: AJs autobody - 77 Monte Carlo

Post by Joost.... »

ronald ce 82 wrote:ik zit zit het topic nog een door te lezen,maar zo'n rare vraag was het toch niet van camaro rs?
Het is de manier waarop het gebracht werd die vrij bot was, dan reageer ik ook zo terug. Verder ga ik nergens meer op in behalve normale vragen/opmerkingen over het Monte Carlo project zelf.
bluesfreak1975
Posts: 524
Joined: Fri Apr 16, 2010 10:18 am

Re: AJs autobody - 77 Monte Carlo

Post by bluesfreak1975 »

Ik klik het topic aan in de verwachting dat er weer mooie plaatjes staan, zit je eerst weer een paar pagina's van de bullshit te lezen, daar wordt je aardig simpel van!

Joost blijf aub gewoon de voortgang van je mooie projecten posten!

Mike

p.s. misschien is de no-reply regel een optie?
TikiRalf
Posts: 385
Joined: Tue Apr 06, 2010 9:58 am

Re: AJs autobody - 77 Monte Carlo

Post by TikiRalf »

bluesfreak1975 wrote:
p.s. misschien is de no-reply regel een optie?
pak een fotobucket voor afbeeldingen, forum is om ideeen - opmerkingen - vragen enz te voeren,

en ja als er een vraag gesteld wordt en in zijn mening geuit wordt, had je ook kunnen uitleggen dat het niet zo was zonder te happen (wees dan de "oudere verstandige) maarja........

this nu meer een spelletje geworden welles - nietus, in mijn ogen 2 vechten 2 schuld

Ik kijk graag naar zn ideeen van joost en hoe / welke manier hij dingen doet, buiten of ik het wel of niet goed is / zelf gebruik of ga gebruiken,

en ja ook ik dacht dat er nog roest zat bij de lampen dussss..... foto's zeggen niet altijd alles.

een vraag of opmerking of krietiek is niet altijd slecht bedoeld, MAAR ALS JE ER NIET TEGEN KAN DAN NIET OP EEN FORUM AAN ZITTEN !!!
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: AJs autobody - 77 Monte Carlo

Post by smokey »

:roll: mee eens. Of mag je in dit soort topics alleen maar bewonderend reageren?
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: AJs autobody - 77 Monte Carlo

Post by Joost.... »

Joost.... wrote:Het is heel simpel mensen, dit is wat we doen en hoe we het doen. Als je vind dat dat allemaal niet goed gaat dan zie ik graag hoe je het zelf beter doet of kun je op een normale manier vragen om iets te laten onderbouwen.

update, de deur lag tegen de carrosserie:

Image

Image
Tony
Posts: 194
Joined: Sun Apr 25, 2010 8:03 pm

Re: AJs autobody - 77 Monte Carlo

Post by Tony »

Texas Boy wrote: +1.... Dit soort onderwerpen heb je wat aan en erg leuk om te zien wat voor een kunstwerken uit jullie loods komen, kunnen ze hier wat van leren :thumbs:
Er komt als het goed is morgen een hydraulische setup jullie kant op btw 8)
lotje1973
Posts: 191
Joined: Mon Jan 24, 2011 11:08 am

Re: AJs autobody - 77 Monte Carlo

Post by lotje1973 »

smokey wrote::roll: mee eens. Of mag je in dit soort topics alleen maar bewonderend reageren?
persoonlijk vind ik dat je in een projecten forum voornamelijk je respect uit, maar ik bak er zelf dan ook niets van en kijk vol bewondering naar de projecten die voorbij komen. En als je een opmerking/vraag hebt kan je die ook met een vorm van respect stellen en niet meteen beschuldigend wijsvingertje stellen.

Keep up the good work Joost en Tony!
cees
Posts: 2581
Joined: Sun Mar 19, 2006 12:20 pm

Re: AJs autobody - 77 Monte Carlo

Post by cees »

Tony wrote: Er komt als het goed is morgen een hydraulische setup jullie kant op btw 8)
Wat ga je qua hydraulica gebruiken Tony?? ben ook nog zoekende.
Tony
Posts: 194
Joined: Sun Apr 25, 2010 8:03 pm

Re: AJs autobody - 77 Monte Carlo

Post by Tony »

cees wrote: Wat ga je qua hydraulica gebruiken Tony?? ben ook nog zoekende.

Er komt een 2 pomps setup in van Black Magic Hydraulics met 2x Adex dumps, ZigZag slowdowns etc 8)
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: AJs autobody - 77 Monte Carlo

Post by Jeroen_Sp »

Gaat netjes zie ik! Wat een hoop werk er toch in details kan gaan zitten (zie bijv die deur). Ik zou het niet kunnen, laat staan durven!

Respect, vind het altijd leuk om topics van joost te lezen! Ik reageer alleen als ik een vraag heb over iets wat ik zie. Of af en toe een respect. Maar dat ik niet veel reageer wil niet zeggen dat ik niet graag lees :)
lowrida
Posts: 1551
Joined: Sun Sep 20, 2009 11:02 pm

Re: AJs autobody - 77 Monte Carlo

Post by lowrida »

Joost.... wrote: Image

Image
Ik neem aan dat er aan de binnekant van het scherm ook een of andere bescherming komt??
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: AJs autobody - 77 Monte Carlo

Post by Joost.... »

We spuiten altijd ML in schermen, deuren, dorpels en holle ruimtes als een project afgeleverd wordt.
Locked