BBQ 77 chevy Van

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
mohmie
Posts: 1241
Joined: Wed Jan 30, 2008 9:43 pm

Re: BBQ 77 chevy Van

Post by mohmie »

:D grandioos idee, wereldse uitvoering man!
white bird 67
Posts: 679
Joined: Thu Feb 10, 2011 11:31 pm

Re: BBQ 77 chevy Van

Post by white bird 67 »

wat super bedacht nu alleen het mooie weer nog :thumbs:
Robin_Chevelle
Posts: 737
Joined: Mon May 04, 2009 1:56 pm

Re: BBQ 77 chevy Van

Post by Robin_Chevelle »

Erik64SS wrote: :lol: :lol: :lol: Leuk gemaakt Robin. Wanneer kom je weers parts halen...zorg ik voor de hamburgers :lol:
Is goed :D moet binnenkort toch nog wat parts bestellen, dusuhh dat wordt geregeld :D




Het luchtfilter op de 425 mixer is het originele filterhuis wat een beetje verbouwd is, de aanzuigbuis staat mooi naar voren zodat ie toch een beetje koele lucht aanzuigt. Ben alleen vergeten een foto te maken :oops:

Ondertussen afgelopen weekend bezig geweest met een ander expansievat. De orginele zat blijkbaar te verweg van de radiatordop en er zat steeds lucht in de slang. Nu een ander potje hoger gehangen (komt net niet tegen de motorkap) zodat er eigenlijk bijna geen luchtbel in kan komen.
Image
Image

Die rare grote spiegels zijn er nu ook af en heb 2 originele 77er Van spiegels gemonteerd + de gaatjes dichtgemaakt, die plekken gespoten en gelijk de voorruitrand maar meegenomen die was nog epoxy-primer zwart en dat leek ook niet netjes:
Image
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: BBQ 77 chevy Van

Post by Ranch73 »

boyanka wrote::) leuk maar schokt dat niet veel onder het rijden?
Lijkt me een geval afkoppelbaar,
Maar erg origineel gedaan,bon apetit :cheers:
Johan82
Posts: 3383
Joined: Sun Apr 10, 2005 4:09 pm

Re: BBQ 77 chevy Van

Post by Johan82 »

Nu nog de BBQ op lpg maken. :)
Hadden wij vroeger!
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: 1977 G20 Van

Post by rulez »

Robin_Chevelle wrote:
Image

ik denk niet dat die het doet...maar goed overtuigd worden wil ik best... :P :P

geintje, is mooi gemaakt. nu nog een houder om hem in de bus te leggen zonder dat ie omrolt en de inhoudt verstuift door het interieur.
heb je ineens een plek om je voorraadje kolen en bbq gereedschap te bergen.
Robin_Chevelle
Posts: 737
Joined: Mon May 04, 2009 1:56 pm

Re: 1977 G20 Van

Post by Robin_Chevelle »

rulez wrote:ik denk niet dat die het doet...maar goed overtuigd worden wil ik best... :P :P

geintje, is mooi gemaakt. nu nog een houder om hem in de bus te leggen zonder dat ie omrolt en de inhoudt verstuift door het interieur.
heb je ineens een plek om je voorraadje kolen en bbq gereedschap te bergen.
haha, dat heb ik al vaker gehoord enuhh gaan hem a.s. vrijdag is ff testen :D

Ranch73 wrote:Lijkt me een geval afkoppelbaar,
Maar erg origineel gedaan,bon apetit :cheers:
Hij is in delen en volledig afkoppelbaar, heb er een poot voor dat ie laag bij de grond staat en niet om kan vallen zodat ie ook op een tafel frame ofzo kan staan. Maaruhh hij blijft buiten de auto hoor... Laat hem gewoon achter de auto zitten met rijden. Je moet het net zo zien als een fietsendrager. Hij is volledig te borgen en zit goed / veilig vast.
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: BBQ 77 chevy Van

Post by Ranch73 »

:o denk dat je hier wel voor aan de kant wordt gezet,voorzover ik weet is er een typegoedkeuring voor nodig als je iets op de auto monteert,dit i.v.m. sterkte/betrouwbaarheid i.v.m. achteroprijdend verkeer auto/motorfiets/fietser als onverhoopt er iets afkeild ,incoming :holy:
(vieze) Freek
Posts: 209
Joined: Sat Feb 07, 2004 10:21 pm

Re: BBQ 77 chevy Van

Post by (vieze) Freek »

Ranch73 wrote:Maar erg origineel gedaan,bon apetit :cheers:
heel mooi gemaakt :thumbs: , maar de BBQ-gekke yanken hadden dit al ietsje eerder bedacht

Image
Image
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: BBQ 77 chevy Van

Post by Ranch73 »

thanks,doelde meer op de lpg tank,tot nu toe nog nooit gezien i.i.g. :)
Robin_Chevelle
Posts: 737
Joined: Mon May 04, 2009 1:56 pm

Re: BBQ 77 chevy Van

Post by Robin_Chevelle »

(vieze) Freek wrote: heel mooi gemaakt :thumbs: , maar de BBQ-gekke yanken hadden dit al ietsje eerder bedacht

Image
Klopt, het idee is ook onder het motto 'beter goed gejat dan slecht bedacht' :D :P
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: BBQ 77 chevy Van

Post by Texas Boy »

ook handig

Image
(vieze) Freek
Posts: 209
Joined: Sat Feb 07, 2004 10:21 pm

Re: BBQ 77 chevy Van

Post by (vieze) Freek »

Robin_Chevelle wrote:het idee is ook onder het motto 'beter goed gejat dan slecht bedacht' :D :P
goed motto :thumbs:
Robin_Chevelle
Posts: 737
Joined: Mon May 04, 2009 1:56 pm

Re: BBQ 77 chevy Van

Post by Robin_Chevelle »

Jemig Hans, wat is dat voor een ding... een complete feest aanhanger ofzo?


Vrijdagochtend even bij het RDW geweest ivm de lpg installatie en wij blij :D hij is goedgekeurd. 8) das nu dus ook officieel. Gelijk het verbruik gemeten, enuhh 1 op 4,5 en dat was incl. een behoorlijk stuk snelweg met 140km/h.. Nu de ontsteking nog is aanpassen en kijken of het nog beter uhh zuiniger kan. Ojah, wat fatsoenlijker rijden zal ook helpen natuurlijk :P
camarojo
Posts: 519
Joined: Fri Mar 06, 2009 8:36 pm

Re: BBQ 77 chevy Van

Post by camarojo »

Toevallig nog naar de zwartecross geweest afgelopen zaterdag?Ben je volgens mij voorbij gereden bij afslag Arnhem.
Post Reply