old skool wrote:
of voor mij... alleen dan met een wat langer dak
old skool wrote:
Thanks, en wat betreft die schokbrekers: we zullen het gaan zien, desnoods kunnen we altijd nog hardere schokbrekers proberen.rene74monte wrote:ok , dat kan ook ja , maar ben je niet bang dat ze minder goed hun werk doen omdat ze verder naar binnen staan op de draagarmen , ze staan wel een stuk dichter op de scharnierpunten,
het ziet er wel goed uit allemaal zeg!
Thanks! De credits voor al het werk gaan echter naar Steven, i'm just the messenger (hij leest dit wel ).elcamino59 wrote:mooie stukje constructiewerk wouter de motorbouwer is ook top
Dat is inderdaad een goeie, zodra we de bak + blok in het frame hebben hangen kunnen we waarschijnlijk beter zien of het problemen gaat geven.Funk wrote:Ik zie die aftapplug onderaan de bak, maar ben je niet bang dat die er een keer uit knalt met zo'n lage auto ?
Die beugel is inderdaad voor 1 van de luchtbalgen. We hebben het frame (incl. velgen) al op de grond gehad en met een compressor getest.Streetrod wrote:Neem aan dat die beugels op de achteras voor de luchtbalgen zijn, heb je de opzet al eens geprobeerd? dus of het hoog en laag genoeg komt. Ik heb 2 kamer balgen en daar kwam ik zo niet hoog genoeg, meen iets van 10cm en dat is echt weinig hier in drempel land, ik heb ze er nu voor staan, scheeld 8cm.
350/400 PK is inderdaad het getal waar aan gedacht word. In eerste instantie zal er met een carburateur gereden worden, maar in de toekomst zou EFI mooi zijn.custom wrote:mooi project! thumbs up! wat wil je eigenlijk uit de motor halen? met zulke spullen minstens 350/400 hp!
en hoe heb je die goal gezet?