1975 cutlass salon coupe (update 28-08)
-
- Posts: 4630
- Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm
Re: 1975 cutlass salon coupe (update 28-08)
heb je die hoekstukjes van de zijramen er niet meer bij?
Re: 1975 cutlass salon coupe (update 28-08)
Jawel, had ze ooit zelf besteld voordat ik aan de restauratie begon, naderhand een gehele set gekocht van operawindow trim + hoekstukken, blijken die erbij zitten niet te passen. Diegene die ik zelf besteld had moet ik nog ff meenemen, maar die lijken een stuk beter te voegen zo op het oog.
Re: 1975 cutlass salon coupe (update 28-08)
[img][/img]
Hee Timmie,
Mischien dat dit je ietsies op kan vrolijken....
Jij rijdt waarschijnlijk eerder weer rond dan ik
Groeten, Patrick
Hee Timmie,
Mischien dat dit je ietsies op kan vrolijken....
Jij rijdt waarschijnlijk eerder weer rond dan ik
Groeten, Patrick
Re: 1975 cutlass salon coupe (update 28-08)
Wat moet jij nog allemaal doen??
Re: 1975 cutlass salon coupe (update 28-08)
hey tim succes met je opknapwerk.
Ik had ook ff een baaltijd.
auto begin 2009 gekocht, half jaar later paar drijfstang lagers uitgelopen, dus blokrevisie, kostte ongeveer 4-5 maanden maar wel ingecalculeerd in budget.
daarna 500km gereden, tot deze zomer. bank eruit, vloerbedekking eruit, alles gaan schuren (eerst proberen te stralen maar dat ging niet, daarna met afbijt, flex en staalborstel) en nu diverse roestplekjes/gaatjes en achter bijrijder stuk vloer van 40*40 lekker rot, dus dat moet er nog uit.
onder de auto heb ik het carterpannetje van de automaatbak losgehaald, die moet nog schoon en recht, en dan nog het lek van de snelheidskabel afdichten want dat lekt ATF, raam en deurrubers zijn slecht dus die ben ik ook los het halen, schuren, verven en nieuwe rubbers terugplaatsen,
als ik daarmee klaar ben moet de gastank los want die bouten lekken door de laadbak zo in de cabnie, achterraam lekt in de onderste rubber, dus hopelijk geen plaatwerk wat rot is. en daarbij krijg ik in mijn garage de rechterdeur net niet ver genoeg open om hem los te schroeven of de kant van de scharnieren te behandelen.
maar elke avond of weekend die ik in de garage in mijn werkpak doorbreng die ik met plezier.
Ik had ook ff een baaltijd.
auto begin 2009 gekocht, half jaar later paar drijfstang lagers uitgelopen, dus blokrevisie, kostte ongeveer 4-5 maanden maar wel ingecalculeerd in budget.
daarna 500km gereden, tot deze zomer. bank eruit, vloerbedekking eruit, alles gaan schuren (eerst proberen te stralen maar dat ging niet, daarna met afbijt, flex en staalborstel) en nu diverse roestplekjes/gaatjes en achter bijrijder stuk vloer van 40*40 lekker rot, dus dat moet er nog uit.
onder de auto heb ik het carterpannetje van de automaatbak losgehaald, die moet nog schoon en recht, en dan nog het lek van de snelheidskabel afdichten want dat lekt ATF, raam en deurrubers zijn slecht dus die ben ik ook los het halen, schuren, verven en nieuwe rubbers terugplaatsen,
als ik daarmee klaar ben moet de gastank los want die bouten lekken door de laadbak zo in de cabnie, achterraam lekt in de onderste rubber, dus hopelijk geen plaatwerk wat rot is. en daarbij krijg ik in mijn garage de rechterdeur net niet ver genoeg open om hem los te schroeven of de kant van de scharnieren te behandelen.
maar elke avond of weekend die ik in de garage in mijn werkpak doorbreng die ik met plezier.
Re: 1975 cutlass salon coupe (update 28-08)
Hee Tim,
Ik ben een klein jaartje geleden begonnen met demonteren. Bedoeling is body-off resto, alleen door persoonlijke shit gebeurt er momenteel geen zak en zal dat voorlopig ook wel ff zo blijven...
Groeten, Patrick
Ik ben een klein jaartje geleden begonnen met demonteren. Bedoeling is body-off resto, alleen door persoonlijke shit gebeurt er momenteel geen zak en zal dat voorlopig ook wel ff zo blijven...
Groeten, Patrick
Re: 1975 cutlass salon coupe (update 28-08)
Klote zeg, nou misschien kan ik af en toe wel wat tips van je gebruiken bij het in elkaar zettenmerenwijk wrote:Hee Tim,
Ik ben een klein jaartje geleden begonnen met demonteren. Bedoeling is body-off resto, alleen door persoonlijke shit gebeurt er momenteel geen zak en zal dat voorlopig ook wel ff zo blijven...
Groeten, Patrick
Succes met de omstandigenheden en hopelijk kan je zelf ook rommelen.
Kreeg gisteren wel een bod van 3750 euries voor de wagen
Re: 1975 cutlass salon coupe (update 28-08)
Gelukkig pasten de hoekjes die ik zelf had besteld wel bij de opera window mouldings.
-
- Posts: 4067
- Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am
Re: 1975 cutlass salon coupe (update 28-08)
Sorry, maar hoekjes die passen, vind ik geen update, schiet eens op!
Re: 1975 cutlass salon coupe (update 28-08)
heb ook nog alle deurmoldings geplaatst en getracht de deurrubbers erin te krijgen, gaat denk beter met wat zeep. Verders is het wachten op de floorpan.
Re: 1975 cutlass salon coupe (update 28-08)
Nice!!!
Dus je houd de olds toch nog maar ff als ik het goed begrijp??
Oscar.
Dus je houd de olds toch nog maar ff als ik het goed begrijp??
Oscar.
Re: 1975 cutlass salon coupe (update 28-08)
Of er moet een goed bod komen 8)
Maar ga idd wel gewoon door. Dan gaat het allemaal maar wat langer duren.
Maar ga idd wel gewoon door. Dan gaat het allemaal maar wat langer duren.
-
- Posts: 46
- Joined: Mon May 16, 2011 7:14 pm
-
- Posts: 2835
- Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm
Re: 1975 cutlass salon coupe (update 28-08)
dan heb je hem vrij snel in elkaar gezet. wel mooi dat hij weer rijd
gaan de voorraamlijsten er wel weer op?
gaan de voorraamlijsten er wel weer op?
-
- Posts: 46
- Joined: Mon May 16, 2011 7:14 pm
Re: 1975 cutlass salon coupe (update 28-08)
ja zeker snel gedaan alles in 3 weken tijd.die raam lijsten voor en achter komen er weer op maar het is nog ff wachten op de clipjes waar mee ze vast zitten die moeten uit amerika komen dus kan wel ff duren mja dat mag de pret niet drukken natuurlijk rijden doet hij al 8)
gr rene
gr rene