1967 caddy coupe deville topchop UPDATE 21/10 winterwerk

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
lowrida
Posts: 1551
Joined: Sun Sep 20, 2009 11:02 pm

Re: 1967 caddy coupe deville topchop UPDATE 25/01/10

Post by lowrida »

Helemaal satijn zwart, donkere ramen, rode steelies met chrome ringen, spidercaps en whitewalls! :thumbsup: :thumbsup:
HiP #2
Posts: 684
Joined: Mon Jan 18, 2010 12:54 pm

Re: 1967 caddy coupe deville topchop UPDATE 25/01/10

Post by HiP #2 »

duff wrote:de bedoeling is om het dak roestig te hebben met de lasnaden zichtbaar.de rest van de auto wordt wel strakgemaakt en in 2k mat zwart gespoten.tenzij iemand betere ideeen heeft?? :)
normaal komen de 20'' chrome wielen eronder,alhoewel de stalen 15'' velgjes in het rood met een dikke whitewall band ook wel mooi past bij deze stijl.als je al van stijl kan spreken in dit geval?? :P
Ik zou voor de stalen gaan! staat er veel beter bij denk ik...

zeker in het rood en met white walls :thumbsup:
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: 1967 caddy coupe deville topchop UPDATE 25/01/10

Post by Joost.... »

deepdish 20s met getrokken 30-bandjes, anders wordt het zo oudbollig :lol:
duff
Posts: 306
Joined: Sat Apr 07, 2007 1:01 pm

Re: 1967 caddy coupe deville topchop UPDATE 25/01/10

Post by duff »

ik probeer beide opties en dan zien we wel wat het vetst is...
Haakert
Posts: 1699
Joined: Tue Apr 10, 2007 3:55 pm

Re: 1967 caddy coupe deville topchop UPDATE 25/01/10

Post by Haakert »

Joost.... wrote:Gaat lekker Leepu :lol:
:lol:
Caddy_v8
Posts: 2612
Joined: Tue Mar 20, 2007 4:13 pm

Re: 1967 caddy coupe deville topchop UPDATE 25/01/10

Post by Caddy_v8 »

lowrida wrote:Helemaal satijn zwart, donkere ramen, rode steelies met chrome ringen, spidercaps en whitewalls! :thumbsup: :thumbsup:
Helemaal mee eens!!!
duff
Posts: 306
Joined: Sat Apr 07, 2007 1:01 pm

Re: 1967 caddy coupe deville topchop UPDATE 08/02/10

Post by duff »

we hebben weer wat tijd gevonden.bekabeling van motorgedeelte terug aangesloten,dashboard geplaatst,binnenspatborden geplaatst,gasinstallatie terug ingebouwd en beetje aangepast.nu de auto kaal was heb ik ook ineens de muziekinstallatie voorzien.het begin van het plaatsen van de airride is er...en de motor heeft weer voor de eerst warm gelopen!!alles werkt zo op het eerste zicht.als de airride geplaatst is en de remmen ontlucht zijn kunnen we testrijden!!
Image
Image
Image
Image

Image
perry
Posts: 619
Joined: Sun Sep 07, 2008 12:11 am

Re: 1967 caddy coupe deville topchop UPDATE 08/02/10

Post by perry »

de bedoeling is om het dak roestig te hebben met de lasnaden zichtbaar.de rest van de auto wordt wel strakgemaakt en in 2k mat zwart gespoten.tenzij iemand betere ideeen heeft?? :)
normaal komen de 20'' chrome wielen eronder,alhoewel de stalen 15'' velgjes in het rood met een dikke whitewall band ook wel mooi past bij deze stijl.als je al van stijl kan spreken in dit geval?? :P[/quote]

zwarte velgies met hoge diagonale whitewalls,, alee kijkt zelf maar eh,, :P
Image
70 fullsize
Posts: 826
Joined: Sat Nov 13, 2004 10:47 am

Re: 1967 caddy coupe deville topchop UPDATE 25/01/10

Post by 70 fullsize »

mar&lie wrote: ik zou satijn zwart nemen IPV mat.
echt mat wordt lelijk na verloop van tijd.
Ik heb er zelf ook satijnzwarte 2k lak op. De mooiste kleur die er is!!!!Maar ........die wordt na verloop van tijd ook minder. Het blijft gruwelijk vet :evil:
Image

Hij was hier trouwens wel akelig vies>>
70 fullsize
Posts: 826
Joined: Sat Nov 13, 2004 10:47 am

Re: 1967 caddy coupe deville topchop UPDATE 12/12/09

Post by 70 fullsize »

duff wrote:we zijn weer een beetje opgeschoten...
de body staat buiten onder zeil ondertussen.
ImageImage

de witte sedan binnengezet om volledig te demonteren
ImageImage

de benzinetank behandelt met stalen borstel en laagje verf aangelengd met owatrol
ImageImage

ik had last van een slaande naald en soms wat krakende geluiden vanuit de teller.deze maar een keer losgehaald,ik kan echt niets vinden wat de oorzaak is.ziet er allemaal goed uit,ik draaide ook een 2de teller open,zier er allemaal net hetzelfde uit.ik heb alles maar een keer gesmeerd en dan zien we wel bij de eerste rit hoe hij reageert...
ImageImage

ondertussen ook mijn airridekit,remslangen,remcilinders en kofferrubber ontvangen uit de states.ik kijk echt wel uit om de airride te installeren...
ImageImage

ImageImage

ondertussen de remtrommels gestraald en terug gelakt.de nieuwe rubberen remslangen en remcilinders zijn geplaatst.ik snapte niet dat ik nog rem had met hetgeen wat er in zat,iedere remcilinder was lek...
ik heb ook de complete voorophanging gedemonteerd.ook weer alles stralen opnieuw lakken.ik bestelde via marktplaats een complete set fuseekogels,bussen,...om de draagarmen te reviseren.er was bijna niets bij wat juist was...maar de juiste zouden onderweg zijn.
dit weekend ga ik samen met de vrienden weer wat caddy tillen,als de body's van plaats gewisseld zijn kan ik volgende week verder met monteren....hoop hem +- april klaar te hebben!!
Dat met die teller heb ik ook gehad....je haalt de hele brut uit elkaar en.............nix te zien.

Achteraf denk ik dat het met vocht te maken heeft. Bij mij weigert de teller zodra het vochtig weer is, de mijlenteller loopt wel gewoon door.
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: 1967 caddy coupe deville topchop UPDATE 08/02/10

Post by boyanka »

:) ik had ook een teller die lawaai maakte, de kabel achter de teller losgemaakt en flink ingespoten met kruipolie. nooit meer wat gehoord,
Gerwin
Posts: 1481
Joined: Sat May 05, 2007 8:20 pm

Re: 1967 caddy coupe deville topchop UPDATE 08/02/10

Post by Gerwin »

en? Airride al werkend?
wat voor merk balgen heb je trouwens?
is dat een eigen merk of zo?
ik zweer bij mijn Slam Specialties.
dit is met 150 PSI, de 200PSI schakelaars liggen klaar voor montage :D
duff
Posts: 306
Joined: Sat Apr 07, 2007 1:01 pm

Re: 1967 caddy coupe deville topchop UPDATE 08/02/10

Post by duff »

@gerwin:de airride werkt nog niet...hopelijk kunnen we er dit weekend aan verder!!
het is een complete set van universal air suspension die ik bestelde...ik denk dat er uniroyal op de balgen stond...ik zal eens kijken!!
riffraffmercury
Posts: 1116
Joined: Mon Jul 21, 2008 7:32 pm

Re: 1967 caddy coupe deville topchop UPDATE 08/02/10

Post by riffraffmercury »

Ik gelijk kijken omdat er een nieuw bericht was.. geen nieuwe foto's :x
70 fullsize
Posts: 826
Joined: Sat Nov 13, 2004 10:47 am

Re: 1967 caddy coupe deville topchop UPDATE 08/02/10

Post by 70 fullsize »

Same here..........
Post Reply