62 Nova 4door Chevy II UPDATE 10-12-2017

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Post Reply
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

62 Nova 4door Chevy II UPDATE 10-12-2017

Post by Martin71RS »

zoals jullie (misschien) wel weten is de Camaro "bijna" klaar :P

Omdat ik toch niet zonder project wil zitten is er nu iets bijgekomen, en dan ook iets heel anders dan de Camaro.

hoe t allemaal gaat lopen en wat t precies gaat worden...? de tijd zal t leren.
Image

http://www.pro-touring.nl voor fotos en wat blablabla....

Martin
Last edited by Martin71RS on Sun Dec 10, 2017 3:06 pm, edited 27 times in total.
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: 62 Nova 4door

Post by Pavement Pounder »

Leuk, ik heb nog een '64 Chevy Nova II 4 door gehad en opgeknapt.
Er zijn er maar 2 of 3 van in Nederland.
Krultang72
Posts: 9610
Joined: Tue Feb 03, 2004 6:27 pm

Re: 62 Nova 4door

Post by Krultang72 »

Martin,

waarom die 6-cil niet opsoepen, turbochargen die hap...???


8)
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Re: 62 Nova 4door

Post by Martin71RS »

zoals ik al zei...niks staat vast....ik ga eerst maar eens aan de body werken....dat kost behalve tijd niet al teveel :D
Streetrod
Posts: 3122
Joined: Sat Mar 19, 2005 8:24 pm

Re: 62 Nova 4door

Post by Streetrod »

Daar kun je wel iets leuks van maken :thumbsup:

Kennis van mij heeft vorige week ook een4 deurs 62er Nova gekocht ik ga er volgende week eens een kijkje nemen, zat wat werk voor mij aan 8)

Ronnie
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Re: 62 Nova 4door

Post by Martin71RS »

Ronnie, mocht ie nog spullen over hebben (of misschien nodig hebben) hoor ik t wel
geef m mijn page maar door http://www.pro-touring.nl daar staat ook mn email bij.

zit er bij hem ook werk aan of is t een nette wagen? ben benieuwd!

groeten,
Martin
Streetrod
Posts: 3122
Joined: Sat Mar 19, 2005 8:24 pm

Re: 62 Nova 4door

Post by Streetrod »

Hij heeft 3 rotte stukken in de vloer had i het over. Maar het is wel een rijdende auto heeft hem ook rijdend gehaald. Ik weet dat i remmen wil aanpakken schijven voor en bekr. en stuurbrekr wil i er op hebben. Ga volgende week eens kijken wat zijn wensen zijn.

Zal volgende week ook wel eens paar foto's voor je maken :) en geef hem de www.

Ronnie
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Re: 62 Nova 4door

Post by Martin71RS »

zo....eindelijk een beetje tijd en een beginnetje gemaakt.
Op het moment zijn de schermen eraf en deuren en ramen eruit en kan ik inventariseren wat er gedaan moet worden :? zal nog wel een beste klus worden :lol:

Ondertussen al wat onderdelen hier in NL gescoord dus dat valt niet tegen, zeker gezien het een redelijk zeldzame wagen is hier (de meeste zullen op de sloop zijn beland)

Ik krijg steeds meer lol in deze wagen, lekker eenvoudig en de potentie voor een echte sleeper 8)

Als ik wat foto's heb zal ik mn page weer updaten.

Martin
retro
Posts: 613
Joined: Tue Jun 05, 2007 11:42 pm

Re: 62 Nova 4door

Post by retro »

leuke bak ! ben benieuwd wat het gaat worden,succes :thumbsup:
Robin_Chevelle
Posts: 737
Joined: Mon May 04, 2009 1:56 pm

Re: 62 Nova 4door

Post by Robin_Chevelle »

Inderdaad een geweldige wagen om een echte sleeper van te maken. :thumbsup:
Succes met het project.
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Re: 62 Nova 4door

Post by Martin71RS »

Het Nova project is echt van start en de eerste update staat op de page met veel fotos!
www.pro-touring.nl

(page 2)
michiel
Posts: 1572
Joined: Thu Feb 12, 2004 11:42 pm

Re: 62 Nova 4door Chevy II UPDATE 10-06-2009

Post by michiel »

so, dat word een hoop werk Martin.....

wel een gaaf project :thumbsup: en een leuk no nonesencewagentje
pjtimmer
Posts: 31
Joined: Fri Sep 29, 2006 2:14 pm

Re: 62 Nova 4door Chevy II UPDATE 10-06-2009

Post by pjtimmer »

Lekker bezig Martin!

Waar haal je de tijd vandaan? Vader, Partner, dagelijks werk en dan ook nog twee hobby auto's en een website :)

Leuke wagen die nova. zo te zien ben je bijna klaar met strippen, en dan? stralen? Ga je dit keer zelf lassen aan deze wagen?

Mooi project

Peet
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Re: 62 Nova 4door Chevy II UPDATE 10-06-2009

Post by Martin71RS »

Hoi Peter, het zijn bij mij meerjaren plannen hoor..... ik heb de Camaro al weer 10 jaar en verwacht dat de Nova ook de nodige tijd in beslag zal nemen.

ik begin vroeg op mn werk en ben meestal ook redelijk op tijd thuis en zie dus genoeg van de kids en mn vrouw, in de avonden kan ik soms klusjes doen die ik naar huis kan meenemen (schoonmaken/opknappen enz) en af en toe een dagje in t weekend naar de garage.
Ik moet zeggen dat de laatste maanden werken aan de Camaro er wel voor heeft gezorgd dat thuis soms een beetje is achtergesteld maar hij moest een keer af en ik heb t thuis met een paar verbouwingen weer goedgemaakt :)

De website kan ik soms een en ander overdag voorbereiden als ik een rustig momentje op werk heb en net als vandeweek een uurtje of 4 werk tot laat in de avond/nacht om t af te maken/uploaden. Nu ik erover denk zit er in die homepage ook al een paar honderd uur :eek:

Ik moet eigenlijk stroom aanleggen in mn garage zodat ik zelf (een deel van) t lassen kan doen....dat scheelt weer uitbesteden en ik wilde t sowieso zelf leren.

maar goed, ook daar zit weer een kostenplaatje aan :?

Ik denk dat de vloerdelen en kleine patchpanels wel goed gaan komen maar de achterschermen.....moet ik denk ik door een pro laten doen.

Martin
transam-400
Posts: 588
Joined: Sat Aug 19, 2006 7:29 pm

Re: 62 Nova 4door Chevy II UPDATE 10-06-2009

Post by transam-400 »

Martin71RS wrote: maar de achterschermen.....moet ik denk ik door een pro laten doen.

Martin
wanneer kom je ??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


:lol:
Post Reply