TWEETY III
TWEETY III
Omdat ik niet zeker wist of ik het wel allemaal af kreeg,
wilde ik geen project topic starten voor drachten.
bij nader inzien vond ik het wel cool ook om in het grootste geheim mijn project
voor drachten af te ronden. 8)( er waren natuurlijk wel een klein aantal mensen die het wisten)
Ik heb ongeveer 2 maanden in de garage gewoond, en ik vind dat het resultaat er mag zijn.
er was buiten het werk om, om er mijn personal touch aan te geven, ook behoorlijk wat technisch werk, omdat deze wagen 2 jaar stil had gestaan.
stilstand is achteruitgang kan ik jullie mededelen.
zonder er al te veel woorden aan vuil te maken, wil ik een aantal foto's voor zich laten spreken.
ik wil bij deze al mijn sponsors, vrienden, familie heel erg bedanken.
Zonder jullie had ik dit niet kunnen realiseren.
Leer construct belgie.
Jurger usa.
mike H autotransport.
American service point.
VB autoschade.
Da ponte autoreclame.
Herman buitelaar machinehandel.
D&S american muscle ( brad penn oil )
Luingemedia.
and Jegs.
Tony en brian leer.
Chris hanselman.
dennis freed
Teunis spits ( basezum)
Lennard ( smokey)
jeroen ( 66sportfury.com)
mijn vriendin en familie.
en iedereen die ik vergeten ben.
wat technische specs zijn,
1966 chevy nova SS
377 stroker smallblock( bowtie)
full roller set up.
MSD crank trigger.
700 horse.
powerglide met neal change converter.( 8 inch, 5600 stall)
9 inch
strange 35 splines assen
4.88.
drachten was helemaal super, en ging voor mij boven verwachting.
het was voor mij natuurlijk een test weekend.
hier op autosport. nl kunnen jullie lezen hoe het een beetje is gegaan.
Ook goed leesvoer voor de ''babbelaars''.
tot drachten II !! 8)
http://www.autosport.nl/actueel/dragrac ... briek=drag
wilde ik geen project topic starten voor drachten.
bij nader inzien vond ik het wel cool ook om in het grootste geheim mijn project
voor drachten af te ronden. 8)( er waren natuurlijk wel een klein aantal mensen die het wisten)
Ik heb ongeveer 2 maanden in de garage gewoond, en ik vind dat het resultaat er mag zijn.
er was buiten het werk om, om er mijn personal touch aan te geven, ook behoorlijk wat technisch werk, omdat deze wagen 2 jaar stil had gestaan.
stilstand is achteruitgang kan ik jullie mededelen.
zonder er al te veel woorden aan vuil te maken, wil ik een aantal foto's voor zich laten spreken.
ik wil bij deze al mijn sponsors, vrienden, familie heel erg bedanken.
Zonder jullie had ik dit niet kunnen realiseren.
Leer construct belgie.
Jurger usa.
mike H autotransport.
American service point.
VB autoschade.
Da ponte autoreclame.
Herman buitelaar machinehandel.
D&S american muscle ( brad penn oil )
Luingemedia.
and Jegs.
Tony en brian leer.
Chris hanselman.
dennis freed
Teunis spits ( basezum)
Lennard ( smokey)
jeroen ( 66sportfury.com)
mijn vriendin en familie.
en iedereen die ik vergeten ben.
wat technische specs zijn,
1966 chevy nova SS
377 stroker smallblock( bowtie)
full roller set up.
MSD crank trigger.
700 horse.
powerglide met neal change converter.( 8 inch, 5600 stall)
9 inch
strange 35 splines assen
4.88.
drachten was helemaal super, en ging voor mij boven verwachting.
het was voor mij natuurlijk een test weekend.
hier op autosport. nl kunnen jullie lezen hoe het een beetje is gegaan.
Ook goed leesvoer voor de ''babbelaars''.
tot drachten II !! 8)
http://www.autosport.nl/actueel/dragrac ... briek=drag
Re: TWEETY III
Goed bezig Gordon, succes met je nieuwe aanwinst!
-
- Posts: 5050
- Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm
Re: TWEETY III
Helemaal geweldig de auto ziet er super uit 8) , en ging goed!!
-
- Posts: 2123
- Joined: Sun May 07, 2006 5:16 pm
Re: TWEETY III
Nu al een crowd pleaser.
Hoeveel toeren draait dat blokkie?
Hoeveel toeren draait dat blokkie?
-
- Posts: 4331
- Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am
Re: TWEETY III
i tawed i saw a pussycat ............ mooie auto , heb nou toch echt wel spijt dat ik niet naar drachten ben geweest
Re: TWEETY III
Olds Willem wrote:Nu al een crowd pleaser.
Hoeveel toeren draait dat blokkie?
8500.
mijn snelst gereden tijd tot nu toe was 9.81 over de 1/4.
dat was natuurlijk op de index rijden, ik verwacht dat een 9.5, 9.6 er zeker inzit.
de snelste 1/8e is een 6.1@179.005 KM/H.
mijn hoogste eindsnelheid tot nu toe is 212 KM/H, en mijn best
gereden tijd is 9.91.
was het al 10 juli?
@
watahyahknow
twas 3 dagen mooi weer, en knallen. 8)
-
- Posts: 2219
- Joined: Tue Feb 03, 2004 5:31 pm
Re: TWEETY III
Super car.
Netjes gedaan in korte tijd.
was erg benieuwd maar tis je gelukt.
En mooi dat je al zo vroeg in het weekend kon meekwalificeren op de index.
maarre Tweety 2??
Tom
Re: TWEETY III
Er zullen toch nog wel wat streetmachiners zijn die door willen stromen naar superstreet? 8)STEP-A-SIDE wrote:
maarre Tweety 2??
Tom
Re: TWEETY III
Als ik dat geweten had, dan was ik wel even naar Drachten gesukkeld.
Mooi apparaat; ziet er heel goed uit 8)
Michiel
Mooi apparaat; ziet er heel goed uit 8)
Michiel
Re: TWEETY III
Das een puik Novaatje geworden,
als ik jou was kocht ik hem snel voordat een ander het doet.
Een Oldsmobile die 9 sec gaat is een stuk moeilijker te vinden!
Over die actie van zondag wil ik nog wel eens met je van gedachten wisselen,
maar dat doen we maar niet op dit forum
als ik jou was kocht ik hem snel voordat een ander het doet.
Een Oldsmobile die 9 sec gaat is een stuk moeilijker te vinden!
Over die actie van zondag wil ik nog wel eens met je van gedachten wisselen,
maar dat doen we maar niet op dit forum
Re: TWEETY III
Nova ziet er top uit.
Complimenten ook voor het sportiefe gebaar om je gewonnen run toch weg te geven
Mazzel
Complimenten ook voor het sportiefe gebaar om je gewonnen run toch weg te geven
Mazzel
Re: TWEETY III
thanks man.
kom binnenkort ff bakkie halen.
kom binnenkort ff bakkie halen.