firebird1970
-
- Posts: 1943
- Joined: Sun Feb 08, 2004 5:03 pm
Re: firebird1970
keep us posted
doet hij het al?
doet hij het al?
Re: firebird1970
jawel hij draaid al ,vrijdag de nokkenas laten inlopen.alles is perfect gegaan.helaas van alles goed te controleren en een beetje zenuwen vergeten te filmen
Re: firebird1970
Mooi om te horen dat het torretje loopt 8)
Maar nu foto's maken
Maar nu foto's maken
-
- Posts: 4331
- Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am
Re: firebird1970
heh wat zeg je ? had mn koptelefoon op en ben nu een kleeeiiiin beetje doof , klinkt erg goed
-
- Posts: 111
- Joined: Fri Aug 01, 2008 7:53 pm
Re: firebird1970
klinkt leuk, en gaat goed in toeren zo te zien
Re: firebird1970
heb er in't weekend effe mee door het straat aan scheuren geweest,zonder de voorspatborden,front,etc.ga dit weekend en volgende week proberen terug te rijden.maar al die klein prullen daar kruipt meer werk in dan in het grove werk.
Last edited by mat350 on Sun Oct 24, 2010 1:51 pm, edited 1 time in total.
Re: firebird1970
weer wat stukken binnegekregen,alleen heb ik de eerst 14 dagen nog geen tijd(en ook te koud in garage)om ze eronder te plaatsen.
+automaat is binnen bij speetjens transmission.en dan komt alles wel in orde
+automaat is binnen bij speetjens transmission.en dan komt alles wel in orde
Last edited by mat350 on Sun Oct 24, 2010 1:52 pm, edited 1 time in total.
Re: firebird1970
Dit was die van mij: Formula 455 Bj 1971
Helaas alweer verkocht en het land uit. Kenteken kent de RDW niet meer.
Maar Mat 350, ga door met het goede werk en ben zeer benieuwd naar het eindresultaat 8)
Helaas alweer verkocht en het land uit. Kenteken kent de RDW niet meer.
Maar Mat 350, ga door met het goede werk en ben zeer benieuwd naar het eindresultaat 8)
Re: firebird1970
nog wat updates.
wilwood set vooraan
stuurhuis van agr,heb wel bussen moeten draaien voor het paste(typisch amerikaans bolt -on).stuurt wel zwaarder dan origineel stuurhuis,wel meer gevoel in,valt toch een beetje tegen als je ziet wat het kost.
double pomper van pro-systems,alleen de idle corners+idle moeten regelen.top.had eerst holley vacuum 2de trap.
dan nog dikkere kleppendeksels gemonteerd,toont blok dikker als eerst met edelbrock
na
momenteel staat ie er zo bij.
deze winter gaan de headers eraf voor te laten coaten,klote job zoals het plaatsen, bolt-on weer,wel een paar blutsen moeten inslagen.roesten al na een paar ritten.en er komt een nieuwe uitlaat onder+dempers.weten we weer wat doen in de winter.en testbank komt er ook nog aan.dat was het weer voor effe
wilwood set vooraan
stuurhuis van agr,heb wel bussen moeten draaien voor het paste(typisch amerikaans bolt -on).stuurt wel zwaarder dan origineel stuurhuis,wel meer gevoel in,valt toch een beetje tegen als je ziet wat het kost.
double pomper van pro-systems,alleen de idle corners+idle moeten regelen.top.had eerst holley vacuum 2de trap.
dan nog dikkere kleppendeksels gemonteerd,toont blok dikker als eerst met edelbrock
na
momenteel staat ie er zo bij.
deze winter gaan de headers eraf voor te laten coaten,klote job zoals het plaatsen, bolt-on weer,wel een paar blutsen moeten inslagen.roesten al na een paar ritten.en er komt een nieuwe uitlaat onder+dempers.weten we weer wat doen in de winter.en testbank komt er ook nog aan.dat was het weer voor effe
-
- Posts: 4067
- Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am
Re: firebird1970
Nice Ride! Wanneer maak je de rest zijdeglanszwart?
-
- Posts: 569
- Joined: Mon Jan 04, 2010 7:45 pm
Re: firebird1970
Netjes
Waar heb je die steun vandaan, om het blok op te tillen??
Die aan het inlaatspruitsuk zit geschroefd.
Waar heb je die steun vandaan, om het blok op te tillen??
Die aan het inlaatspruitsuk zit geschroefd.
Re: firebird1970
je maakt er een vette car van ,ga zo door 8)