1971 Plymouth Roadrunner (14-01-10, restauratie van start)

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: 1971 Plymouth Roadrunner (14-01-10, restauratie van start)

Post by BigBlockMopar »

Zo heb ik zelf ook een project op de brug staan waar ik zo'n 5 jaar mee 'bezig ben'... :)

Het willen hebben van, of werken aan een sleutelproject is vaak leuker dan alleen maar kunnen rondrijden ermee.

Je ziet ook dat mensen die een auto hebben die helemaal klaar is ook vrij snel zat zijn en weer verkopen.
Lennard
Posts: 3520
Joined: Mon Feb 06, 2006 3:57 pm

Re: 1971 Plymouth Roadrunner (14-01-10, restauratie van start)

Post by Lennard »

je hebt ook mensen die dagelijks voor de kost aan ouwe meuk ( jeeps enzo ) werken en dan s'vonds lekker denken, het staat mij best allemaal :holy:

Buick staat al weer ( dik 2 jaar) stil ivm dat ik eerst me capri weer de weg op wil hebben. Kan me alleen niet echt motiveren om d'r echt mee aan de gang te gaan als ik al de hele dag gesleuteld heb aan 'oude' auto's

Denk dat het bij miel ook nog ( erg ) lang gaat duren, Heb de roadrunner ook al een tijd niet meer gezien of gehoord.
Ook omdat ie is gaan samen wonen en de auto nog bij ze ouders staat ( uit elkaar )

Mvg Lennard
rednas
Posts: 172
Joined: Fri Nov 10, 2006 9:02 am

Re: 1971 Plymouth Roadrunner (14-01-10, restauratie van start)

Post by rednas »

BigBlockMopar wrote: Het willen hebben van, of werken aan een sleutelproject is vaak leuker dan alleen maar kunnen rondrijden ermee.
x2 :)

Maar ben wel erg benieuwd hoe het hiermee staat, het begon goed :)
Post Reply