project: bandit trans am.

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: project: bandit trans am

Post by roadrage david »

SUPER MAN!!!!!!!!!!!.. een kennis van mij heeft pasgeleden een 69er firebird gekocht met een 461 stroker. in rotterdamsky... woord poncho summer this year...........
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Re: project: bandit trans am

Post by Martin71RS »

Wat is dat voor een bling bling neger kastje :?:




:D uitslover :arrow:
Ziet er goed uit!

nog een paar uurtjes werk en dan kan ik een keer (in stijl) langs komen rijden......

Martin
transam-400
Posts: 588
Joined: Sat Aug 19, 2006 7:29 pm

Re: project: bandit trans am

Post by transam-400 »

vandaag even het kastje erin gemaakt, en de msd er in gehangen.

nu de bedrading nog aansluiten, dan rijdt ie teminste weer :)

Image
Image

ook nog even het "leuke spul " op de foto gezet.

Image
de nos fles, voor op de achterbank, versterker,de woofer, speakertjes, klein beetje van de m/t slicks :lol: :P
en het brandblussertje die ik nog ergens kwijt moet :)

ook ligt er een volledige set van energy suspension te wachten, om gemonteerd te worden, maar ik weet nog niet wanneer dat gaat gebeuren. alle body bushins, ophanging, motor en bak rubbers, alles in polyurethaan. aardig klusje nog denk :) maar moet wel gebeuren voordat de chassis aan elkaar worden gelast.
Image

nu eerst zorgen dat de ontsteking weer werkt, dan kan de bandit weereens brullen :lol:

pontiac power :D
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: project: bandit trans am

Post by watahyahknow »

las ik laatst niet iets over de msd onsteking van sjak brak waar een hele hoge pieptoon uitkwam ......... zou dat toch even testen voor je horendol word in de auto
transam-400
Posts: 588
Joined: Sat Aug 19, 2006 7:29 pm

Re: project: bandit trans am

Post by transam-400 »

watahyahknow wrote:las ik laatst niet iets over de msd onsteking van sjak brak waar een hele hoge pieptoon uitkwam ......... zou dat toch even testen voor je horendol word in de auto

klopt idd, sommige msd's komt een zoemend of hoog geluid uit, dat zal ik dan maar moeten afwachten, ik vind het zelf een heel gaaf gezicht, om hem op deze plek te hebben, dus ik probeer het gewoon !!

en hoop dat het meevalt :?

bandit trans am
madmike
Posts: 5
Joined: Sat Dec 01, 2007 10:11 pm

Re: project: bandit trans am

Post by madmike »

Jesus dat ziet er super goed uit allemaal.
Dat wil ik wel es van dicht bij zien allemaal.

Ben toevallig net met jeroen bezig voor een setje headers voor me bird.

Zoek alleen nog iemand met ruimte en tijd om me te helpen plaatsen een keer. ;)
400V8
Posts: 460
Joined: Thu Jul 15, 2004 8:29 pm

Re: project: bandit trans am

Post by 400V8 »

uitlaat ziet er goed uit en nog wat ik kom niet uit breda maar uit oosterhout :lol: :lol: :lol: maar dat maakt niet uit we zullen hem wel hoor op de snc. gr jeroen



http://www.freewebs.com/jbranbergen/
Last edited by 400V8 on Sun Mar 09, 2008 8:22 pm, edited 1 time in total.
transam-400
Posts: 588
Joined: Sat Aug 19, 2006 7:29 pm

Re: project: bandit trans am

Post by transam-400 »

400V8 wrote:uitlaat ziet er goed uit en nog wat ik kom niet uit breda mar uit oosterhout :lol: :lol: :lol: maar dat maakt niet uit we zullen hem wel hoor op de snc. gr jeroen



http://www.freewebs.com/jbranbergen/
heey jeroen, ik ben er zeer tevreden mee hoor, je levert mooi spul !! :thumbsup:

ook leuke site heb je trouwens, een beetje reclame
maar kom eens kijken, als je me tegenkomt op een meeting !!

groet, michel bandit trans am
400V8
Posts: 460
Joined: Thu Jul 15, 2004 8:29 pm

Re: project: bandit trans am

Post by 400V8 »

doe ik zeker stuur nog even een foto van je auto en je uitlaat naar me gr jeroen jeroen,rvs@gmail.com
transam-400
Posts: 588
Joined: Sat Aug 19, 2006 7:29 pm

Re: project: bandit trans am

Post by transam-400 »

eerst even een vraagje, kan iemand mij vertellen, hoe ik de titel van dit topic kan veranderen, zodat mensen kunnen zien, dat er wat is verandert!!!

bedankt.


inmiddels al weer aardig opgeschoten, het worden nu steeds kleinere dingetjes, maar toch wel de balangrijke afwerking.

Image

het was nog even een rotklus, maar moest gebeuren: de rolkooi, in de auto spuiten :?

nu ben ik inmiddels wel redelijk handig geworden, maar ik ben geen spuiter/schilder :lol: dus toch weer afwachten.

alle naden van de kooi zelf, wilde ik gewoon zo laten, niet aan slijpen of plamuren, gewoon zo als het hoort :) alleen het frame, dat ik er in gemaakt heb, wilde ik wel strak hebben.

eerst alles netjes afgelast, toen beetje geslepen en geschuurd, tot het netjes was.

daarna alles maar gaan afplakken, :| niet echt een leuk klusje, maar wel erg belangrijk, omdat er nogal wat damp van dat spuiten afkomt!!

het ruwe einresultaat, met de aansluitingen voor de verwijderbare side-bars erin
Image

hier issie dus netjes ingepakt, gelukkig kon ik de stoelen er in laten staan, scheelt weer wat werk.
Image
Image

eerst maar een goede laag primair er op gespoten, zodat ik aan t plamuren kan. ik heb hier weinig ervaring mee, maar het resultaat is echt heel netjes.

Image
Image

die stalen plaatjes die er op zijn gelast, daar komt straks speciale klittenband op te zitten, zodat de panelen er tegenaan kunnen, komt er wel strak uit te zien denk!!!

na het plamuren-schuren-plamuren-schuren-plamuren-schuren, :lol: kon er nog een laag primair overheen.

Image
Image

ook de stukken kooi, in de kofferbak heb ik netjes gelakt, de rest van de kofferbak, word in de coating gezet.

nog lastig om een kleurtje uit te zoeken ervoor, ik was van plan, zilvergrijs metallic, het is op t laatste moment toch donkerder geworden, een soort antraciet metallic.

en na 2 lagen kleur, en 2 lagen blanke lak, ziet het er erg netjes uit, ben benieuwd hoe dat er in de zon uit gaat zien!! 8)

Image
Image
Image

dat was het wel weer :) nu verder met de afwerking, accu verplaatsen, bedrading doen, geluidssysteem erin.......

bandit trans am
transam-400
Posts: 588
Joined: Sat Aug 19, 2006 7:29 pm

Re: project: bandit trans am

Post by transam-400 »

zo te zien, is het niet helemaal goed gegaan met de foto's :x

nog een poging.

Image
Image

voor een amateurtje, ben ik er tevreden mee.
trouwens, die msd kasten, maken idd geluid :boos: haha

als er nog iemand op zoek is naar een custom dashboard kastje :lol:

bandit trans am
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: project: bandit trans am

Post by watahyahknow »

mooie kleur ik denk dat als je lichter was gegaan in de kleur de rolkooi te aanwezig zou zijn geweest
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Re: project: bandit trans am

Post by Martin71RS »

netjes geworden....mooi kleurtje ook!
Johan82
Posts: 3383
Joined: Sun Apr 10, 2005 4:09 pm

Re: project: bandit trans am

Post by Johan82 »

Ziet er goed uit! :thumbsup:
STEP-A-SIDE
Posts: 2219
Joined: Tue Feb 03, 2004 5:31 pm

Re: project: bandit trans am

Post by STEP-A-SIDE »

super hoor.
lekker bezig/

enne je topictitel kan je veranderen in je 1e post van je topic.
Dan kan je edit-ten wat je wil.

succes Tom
Post Reply