Page 4 of 8
Re: 79 cutlass, lowrider restauratie
Posted: Tue Aug 14, 2007 11:08 pm
by Joost....
Re: 79 cutlass, lowrider restauratie
Posted: Wed Aug 15, 2007 11:26 am
by Funk
.
Re: 79 cutlass, lowrider restauratie
Posted: Wed Aug 15, 2007 8:24 pm
by Martijn2007
Ligt het aan mij, of ben ik de enige die het er niet uit vind zien ....?!
Of is het nog niet af ....
Re: 79 cutlass, lowrider restauratie
Posted: Wed Aug 15, 2007 8:52 pm
by Funk
Wat denk je zelf ?
Re: 79 cutlass, lowrider restauratie
Posted: Wed Aug 15, 2007 9:37 pm
by Joost....
Re: 79 cutlass, lowrider restauratie
Posted: Wed Aug 15, 2007 9:47 pm
by kloenie
arnout die pinstriping is mooi gedaan man.
Re: 79 cutlass, lowrider restauratie
Posted: Wed Aug 15, 2007 9:59 pm
by watahyahknow
past heel mooi bij de auto ik ben benieuwd waneer ik hem een keer in het echie zie
Re: 79 cutlass, lowrider restauratie
Posted: Thu Aug 16, 2007 12:14 am
by cliffhanger
Re: 79 cutlass, lowrider restauratie
Posted: Thu Aug 16, 2007 2:36 am
by CM
Clean and tight... zowel de ride als de shop, (tenzij je alles opruimt voor de foto)
Heb helaas nooit de motivatie/tijd meer gehad om m'n eigen af te bouwen maar anders was het cker in deze richting gegaan, dus haal funk maar ff over om dro's aan te schaffen dan kan ik er toch nog ff van genieten
Re: 79 cutlass, lowrider restauratie
Posted: Thu Aug 16, 2007 8:02 am
by dodge this
Zeer nette wagen!, een lowlow zoals het hoort!
enige wat niet mijn style is is de V6 in het vooronder,
maar verders :
ben benieuwd naar het eindresultaat 8)
Re: 79 cutlass, lowrider restauratie
Posted: Thu Aug 16, 2007 8:42 am
by Joost....
dodge this wrote:Zeer nette wagen!, een lowlow zoals het hoort!
enige wat niet mijn style is is de V6 in het vooronder,
maar verders :
ben benieuwd naar het eindresultaat 8)
oh men, als ik een euro kreeg elke keer als iemand dat gezegd had, had ik al een nieuwe V8 kunnen kopen
maar ik had geen zin om een ander te zoeken, mn kentekenbewijs te laten veranderen etc etc, de kap blijft toch dicht het is een lowrider daar gaat het om andere dingen als de motor in mijn visie 8)
Re: 79 cutlass, lowrider restauratie
Posted: Thu Aug 16, 2007 10:05 am
by watahyahknow
een v6 is lichter
ik denk dat je ook veel meer ruimte hebt voor je hydrauliek zometeen misschien kun je er zelfs een setje pompen naast kwijt .
en als je de motor een beetje spuit en van wat chroom voorziet is die ook wel om aan te zien hoor .
Re: 79 cutlass, lowrider restauratie
Posted: Thu Aug 16, 2007 10:14 am
by Funk
CM wrote:Clean and tight... zowel de ride als de shop, (tenzij je alles opruimt voor de foto)
Heb helaas nooit de motivatie/tijd meer gehad om m'n eigen af te bouwen maar anders was het cker in deze richting gegaan, dus haal funk maar ff over om dro's aan te schaffen dan kan ik er toch nog ff van genieten
zomaar ineens naar CA verhuizen leavin' yo loves behind is natuurlijk geen excuus
Re: 79 cutlass, lowrider restauratie
Posted: Thu Aug 16, 2007 10:21 am
by tamara
Re: 79 cutlass, lowrider restauratie
Posted: Thu Aug 16, 2007 12:01 pm
by Joost....
watahyahknow wrote:een v6 is lichter
ik denk dat je ook veel meer ruimte hebt voor je hydrauliek zometeen misschien kun je er zelfs een setje pompen naast kwijt .
en als je de motor een beetje spuit en van wat chroom voorziet is die ook wel om aan te zien hoor .
Motor is al gedaan, staat op pagina 1 ofzo geloof ik. Onder de motorkap zal alles helemaal origineel zijn, met name de motor, daar hou ik zelf wel van, OG style