m'n dart...nwe foto's

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
muller
Posts: 3493
Joined: Sun Feb 08, 2004 4:50 pm

m'n dart...nwe foto's

Post by muller »

zoals de meeste al weten heb ik een '75 dodge dart sport......m'n dagelijkse auto dus als project gaat het tamelijk langzaam........maar hier een zooitje foto's en dan lees ik de klachten wel...willen mensen meer foto's zien dan maak ik ze wel eens 8)

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image






dat zijn er vast een paar,ergens deze week zal de rest ook een andere kleur krijgen en de scoop klaar zijn,moet er nog een beetje laswerk aan laten doen......


zodra de rest een andere kleur heeft dan zal ik meer posten...


iemand een idee wat de kleur word :D :D
ik weet dat er 1 persoon is welke het weet.....nogmaals bedankt voor de foto!!!!!
Last edited by muller on Sat Jun 30, 2007 6:28 pm, edited 1 time in total.
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: m'n dart

Post by smokey »

Subtiel scoopje! :D
muller
Posts: 3493
Joined: Sun Feb 08, 2004 4:50 pm

Re: m'n dart

Post by muller »

smokey wrote:Subtiel scoopje! :D

tja,de velociti stack moet eronder......
ook 1 nodig? :D :D
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: m'n dart

Post by smokey »

Ik heb 2 velocity stacks op een tunnelram staan dus dat wordt hem niet, thanks anyway. :D
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: m'n dart

Post by Pavement Pounder »

Leuk bezig 8)
rood met blauw ?
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: m'n dart

Post by BigBlockMopar »

De grond verf lijkt wat dunnetjes op sommige plekken... :P :D
Taximan
Posts: 3130
Joined: Tue Feb 03, 2004 5:59 pm

Re: m'n dart

Post by Taximan »

Je laat die rare doos op de kap toch niet zitten zeker?
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: m'n dart

Post by smokey »

:roll: subtiele opmerking over een subtiel scoopje! :D
TireShredder
Posts: 1643
Joined: Tue Oct 11, 2005 8:18 am

Re: m'n dart

Post by TireShredder »

Ik vind de combinatie van die verweerde gele lak en dan die nieuwe strepen erover echt super. :) :thumbsup:
Ik zou die strepen dan nog wel even doortrekken op dat stuk tussen de motorkap en de grille.
sanders glas

Re: m'n dart

Post by sanders glas »

wou dat ik zo,n daily had , vind hem helemaal geweldig zo , nix meer aan doen :thumbsup:
( heb je geen foto's van onder de kap )
muller
Posts: 3493
Joined: Sun Feb 08, 2004 4:50 pm

Re: m'n dart

Post by muller »

Image

das nog voor een aantal kleine aanpassingen,zit nu weer een andere carb op,andere radiateur en een dual electr fan in 1 schrout,nieuwe overflow tank.....

zodra er weer wat meer gedaan is zal ik weer ff nieuwe fototjes maken,nieuw filmpje komt binnenkort ook.....

aankomende aanpassingen zijn,dat brok alum.(doos) nog iets aanpassen,de achterkant word schuiner,achterkant moet er nog ingelast worden,en de metertjes moeten nog geplaatst worden in de achterkant van de scoop (als ik het zo mag noemen),de rest van de auto word nog gespoten in een matte kleur...op de foto's lijkt de nieuwe kleur rood,maar het is fel oranje

verder is een nieuwe electr benzine pomp en een nieuwe intake onderweg.....dan gaan we de 250 shot nos eens uitproberen,2 5punts gordels zijn ook al besteld,evenals een nieuwe helm,drivingsuit en handschoenen :D

dan word het weer even sparen en dan komt er een kleine kooi in,een alum.firewall achterin....waar ik ook nog een mastercutoff moet plaatsen,en de batterybox nog moet monteren met een vent. naar buiten

dus al met al nog genoeg om mee te speelen :?
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: m'n dart

Post by smokey »

Waarom heb je ervoor gekozen om je accu links achterin te monteren en niet rechts?
FreeBird
Posts: 1369
Joined: Tue Feb 01, 2005 9:37 pm

Re: m'n dart

Post by FreeBird »

Hele leuke modellen, die Darts/Dusters!! :thumbsup:

Ben benieuwd hoe hij er verder uit komt te zien 8)

Die oranje banen staan vast leuk op een volledig zwarte wagen! :)
muller
Posts: 3493
Joined: Sun Feb 08, 2004 4:50 pm

Re: m'n dart

Post by muller »

smokey wrote:Waarom heb je ervoor gekozen om je accu links achterin te monteren en niet rechts?
omdat er rechts al de extra veer eronder zit,de fles bijna even zwaar is als de accu,en de fuelcell niet in het midden zit :P
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: m'n dart

Post by smokey »

De fuelcel niet in het midden? Was je dronken tijden montage? :P

Het maakt ook niet uit voor de rest maar ik wist dat je pas later een fles achterin had geplaatst en het ligt het meest voor de hand om de accu rechts te plaatsen. :P
Post Reply