1971 Plymouth Satellite Custom
1971 Plymouth Satellite Custom
Huidige project:
- kabelbomen vervangen
- verlichtingsbedrading
- stuur (houten driespaaks Grant sportstuur)
- uitlaatsysteem
- hemeltje
- radiateur
- totale remrevisie
- steelies met dog dish
- Nieuwe motor (stock block vervangen door gekuiste 383 met Edelbrock Torker en Holley Doublepumper
- bakrevisie
- Dash met VDO meters
- dash cover
- Geluidsinstallatie(is aangekocht - staat te wachten op plaatsing)
- Nieuwe monoleafs plaatsen (is aangekocht - staat te wachten op plaatsing)
- Nieuwe schokbrekers (aangekocht - staan te wachten op plaatsing)
- LPG inbouw
- ???
Future projects:
- Plaatwerk/roest/LEKKAGE (roest valt gelukkig mee, alleen achter - waar ook de lekkage zit - en een beetje rechtsonder dash - plaatwerk heeft veel deuken)
- Nieuwe lak
- Speras
- Line lock
- ???
Eventuele opties:
- Custom grille (knipperlichten weg -> 1968 knipperlichten onder bumper - grille in zwart zoals 2dr variant)
- ???
(Tekst in rood italic is klaar)
Last edited by Wilf on Sun Apr 11, 2010 10:39 am, edited 16 times in total.
In dit geval ben ik de zeikerd over LPG want ik wil geen afschuwelijk lelijke gasarm, ik wil niet inleveren qua prestaties, ik wil een Mopar Performance luchtfilterdeksel monteren en ik wil naar Zweden kunnen rijden (benzine)
Mijn radiateur is niet lek, maar wel origineel en ruim 30 jaar oud. Ik bemerkte met het warme weer in filerijden dat de temperatuur langzaam maar zeker stijgt. Ik wil dus een dikkere alu radiateur hebben.
Mijn radiateur is niet lek, maar wel origineel en ruim 30 jaar oud. Ik bemerkte met het warme weer in filerijden dat de temperatuur langzaam maar zeker stijgt. Ik wil dus een dikkere alu radiateur hebben.
Ik zou gaan voor een puur LPG setup, en ombouwen met bijv. een elek. benzinepomp voor als je naar het buitenland wilt.
Da's iig wat ik ga doen, liever een beetje performance extra.
Met een Impco 425 hoef je geen lelijke constructies te hebben, ik heb een 14x4" luchtfilter erover en je ziet er op de slang na niks meer van.
Nadeel bij jou is dat je intake van zichzelf al vrij hoog is, daarom heb ik bewust voor een Torker gekozen. Met een carb + mixer zal 'ie opzeker te hoog worden.
Da's iig wat ik ga doen, liever een beetje performance extra.
Met een Impco 425 hoef je geen lelijke constructies te hebben, ik heb een 14x4" luchtfilter erover en je ziet er op de slang na niks meer van.
Nadeel bij jou is dat je intake van zichzelf al vrij hoog is, daarom heb ik bewust voor een Torker gekozen. Met een carb + mixer zal 'ie opzeker te hoog worden.
Thnx! Ik was vandaag bij Six Pack en heb mijn toekomstige plannen besproken, ben supergoed geholpen en heb nu een beter idee wat ik allemaal wel en niet wil gaan doen. Inderdaad, wat er geopperd wordt over puur LPG lijkt me een goede optie, en dan inderdaad met een electrische benzinepomp. Lijkt me goed om dat dan met een LPG-benzine switch de relais al dan niet te sluiten en om met een extra switch de benzinepomp al dan niet aan te zetten. Ik ga daar ff een schema van maken binnenkort, evenals een integratie van de originele bedradingsschema met het bekende Amp meter bypass schema en met een relais gestuurd lichtschema.
Dit ga ik doen met Dia ( http://www.gnome.org/projects/dia/ ).
Dit ga ik doen met Dia ( http://www.gnome.org/projects/dia/ ).
-
- Posts: 1789
- Joined: Tue Mar 07, 2006 3:32 am
Nou ik moet ook eerlijk zeggen dat het me een beetje tegenvalt. De wielen ogen veel te smal en te klein nu, de auto slurpt ze op. Maar ook deze optie schiet ik niet gelijk af want onder het kleine broertje staan standaard banden + velgen wél weer. Misschien als er een ander soort band om de velg gezet wordt... De witte streep doet de banden ook al kleiner ogen.