lincoln...1970 mark3

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Maurice
Posts: 1814
Joined: Tue Mar 15, 2005 8:26 am

Re: lincoln...1970 mark3

Post by Maurice »

Hey Oscar, bij welk bedrijf heb je die stoelen laten doen en mag ik dan ook gelijk vragen wat dat gekost heeft? Ik wil de mijne namelijk ook laten doen. Als ik bij bedrijven om prijsopgaves vraag krijg ik altijd de meest vage antwoorden, vandaar dat ik het aan jou vraag.
Ziet er top uit man!
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: het nieuwe jaar... 70 mark drie

Post by Jeroen_Sp »

oscar wrote:Image
En als we dan toch aan het vragen zijn zou ik graag willen weten waar je de stickerset hebt besteld. :)
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: het nieuwe jaar... 70 mark drie

Post by oscar »

Maurice wrote:Hey Oscar, bij welk bedrijf heb je die stoelen laten doen en mag ik dan ook gelijk vragen wat dat gekost heeft? Ik wil de mijne namelijk ook laten doen. Als ik bij bedrijven om prijsopgaves vraag krijg ik altijd de meest vage antwoorden, vandaar dat ik het aan jou vraag.
Ziet er top uit man!
Maurice ik heb deze laten doen bij meneer sam in apeldoorn.

Ik was zo rond de 1200.- kwijt en dat kwam mede door de alcantara die ik perse op de zitting en rug wilde hebben.

Prima adress en erg netjes. http://www.meneersam.nl
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: lincoln...1970 mark3

Post by oscar »

Jeroen ik heb deze stikkers (decal set) gekocht bij Classique cars unlimited. kost daar 55 dolllar, maar dan zijn ze nog niet hier he....

http://www.classiquecars.com/lincolndecalcart.htm

hoop dat de link werkt... anders ff deze proberen http://www.classiquecars.com kom je gewoon op hun site, en moet je ff zoeken naar lincoln parts enz enz.

Succes Oscar.
Maurice
Posts: 1814
Joined: Tue Mar 15, 2005 8:26 am

Re: lincoln...1970 mark3

Post by Maurice »

Dat valt me nog reuze mee Oscar, want het lijkt me niet eenvoudig om deze fauteuils opnieuw te bekleden. Het is wat anders dan een voorbankje van een Chevrolet K30 zeg maar.
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: lincoln...1970 mark3

Post by oscar »

Zo ik ben weer ff druk bezig geweest met de lincoln.

De bodem was op twee plekjes prima, deze twee heb ik er uit geslepen en voorzien van nieuw staal 8) (ging om twee stukkies van 10 cm.)

En daarna behoorlijk in de weer geweest, met demping spul op die bodem :lol: nog niet helemaal klaar...maar het begin is er.


Image

Image

Image

Image

Image

Verder alle electra nagekeken.. en daar waar nodig een vers stukje tape om heen gedaan,.

Oscar.
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: lincoln...1970 mark3

Post by Funk »

Dat lijkt op de matten van akoestiekwinkel.nl , am I correct ?
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: lincoln...1970 mark3

Post by oscar »

Funk wrote:Dat lijkt op de matten van akoestiekwinkel.nl , am I correct ?
Yep you are correct, 8)

Vibraflex extreme (4mm) om precies tezijn. 8)
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: lincoln...1970 mark3

Post by Funk »

Juist, die heb ik er ook in, maar heb weer meer nodig :)
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: lincoln...1970 mark3

Post by oscar »

Maurice wrote:Dat valt me nog reuze mee Oscar, want het lijkt me niet eenvoudig om deze fauteuils opnieuw te bekleden. Het is wat anders dan een voorbankje van een Chevrolet K30 zeg maar.
Nope das een beste klus geweest.... maurice.

Ik heb mijn stoelen ook eerder bij een andere bekleder gehad, maar die bakte er nix van...(kon niet de juiste kleur krijgen...) ik ben toen via het lincoln forum bij sam gekomen, en ben toen met mijn oude stoelen bij hem langs gereden..... hij was super enthousiast .... (meteen al eigenlijk via de telefoon) meteen de stoelen laten staan.... wel een gok want het is toch zoeen kleine 120 kilometer!!!!

Maar een goeie week later meteen een belletje met het goeie nieuws, hij had de juiste kleur leer gevonden, en een spuitbus (en verf pot) met de preciese kleur laten maken. 8)

Oscar.
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: lincoln...1970 mark3

Post by Funk »

:thumbsup: voor zulke bedrijven, voor sommigen met een creatief vak als bekleden is het toch best moeilijk om buiten het kader te denken..
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: lincoln...1970 mark3

Post by oscar »

Image
omdat mijn huidige lucht filter me al een paar jaar stoort heb ik mijn zinnen gezet op deze.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

En het origineel filter was zo erg verkloot door de vorige eigenaar (deze moest en zou er gas in hebben geloof ik) dat ik deze niet meer kon redden.

Alleen past zoeen bat-wing natuurlijk niet op een lincoln.... er zat een luchtfilter bij dat 2x zo hoog was als de mijne!!!

Dus dat moet aangepast worden, en daar ben ik nu ff druk mee.

Eerst moest het filter lager komen(ik wil geen gat in de motorkap) vandaar de metalen ring, nu moet ik nog even aan de slag met de voorkant, want ford heeft daar de ontsteking geplaatst.
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: lincoln...1970 mark3

Post by oscar »

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Zo mijn zondag zit er weer op.

Vandaag weer ff wat aan het bakken geweest, met dit als resultaat!!

Moet zeggen dat ik het voor een niet plaat werker best aardig uit vind zien 8)

Nu alles nog ff netjes afwerken maar de tijd is om....moest alles weer aankant zetten morgen moet er weer gewerkt worden in de loods.... :P
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: lincoln...1970 mark3

Post by oscar »

Vandaag ff een paar uurtjes aan het rommelen geweest met plamuur, nog niet helemaal strak maar ik heb niet de juiste plamuur meer voorhande.



Image
Nu nog even kijken wat ik op het filter ga zetten...deze of een leuke pinstripe

Image

Image

Image

Image
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: lincoln...1970 mark3

Post by oscar »

Image

Niet echt een super update....

Zo is het geworden! 8)
Post Reply