lincoln...1970 mark3

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Post Reply
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: "70 lincoln mark 3

Post by oscar »

MichelHaak wrote:Proper roofjob! Hoe dik is dat vinyl eigenlijk? Heb het idee dat het bij die Lincolns erg dik spul is?

Klopt precies wat je daar zegt....
Mijn oude dak (vinyl) was zeker 5mm dik, dit vind ik echt niet mooi en heb daarom nu iets van 2mm dik.
Ook hadden ze onder mijn oude dak nog eens een extra vulling zitten waardoor het nog dikker leek en je het ook kon indrukken...

Nu is het strak op het dak geplakt zonder vulling.... misschien niet zoals het origineel hoort maar ik vind het een stuk beter zo.


oscar.
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: "70 lincoln mark 3

Post by oscar »

Image

Marco... ik ben ff snel door mijn foto's heen gegaan, en kwam deze nog tegen.... moet er nog een paar hebben, maar die staan misschien nog op mijn oude pc??

Deze is genomen in antwerpen... met daar naast een oude bekende... 8)


Oscar.
marco1967
Posts: 207
Joined: Sat Sep 16, 2006 3:55 am

Re: "70 lincoln mark 3

Post by marco1967 »

No news Oscar?

Vandaag eens winter Cruise cars video gemaakt:

marco1967
Posts: 207
Joined: Sat Sep 16, 2006 3:55 am

Re: "70 lincoln mark 3

Post by marco1967 »

Image
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: "70 lincoln mark 3

Post by oscar »

marco1967 wrote:Image

Nee nog ff geen nieuws marco..... ben druk met werk. :online:

Maar over 5 dagen heb ik eindelijk een week vrij... ok er zit dan wel kerst tussen maar dat mag de pret niet drukken.

Ben nu nog steeds bezig met het zoeken van mijn raam rubbers!!! deze zijn best moeilijk, maar er zijn nog zat anderen dingen.....

Dus over een dag of 5 meer denk ik... :idea:



Btw erg cool hoor twee marks op de oprit!!!

Oscar.
Christine 1958
Posts: 50
Joined: Tue Dec 11, 2007 10:15 pm

Re: "70 lincoln mark 3

Post by Christine 1958 »

Wat zijn dit toch heerlijke mafiosobakken 8)
marco1967
Posts: 207
Joined: Sat Sep 16, 2006 3:55 am

Re: "70 lincoln mark 3

Post by marco1967 »

Ze rijden ook nog eens lekker...die bruine is gewoon goddelijke cruise Maffiozo nobody see you inside Lincoln cool klassieker from nearly 40 years ago....

Oscar...lees het wel.
Ik weet raam rubbers zijn niet gemakkelijk te verkrijgen.....had ze gelukkig in prima staat kunnen slopen van een mark 3...vorig jaar bij Huub Grouls in Heerlen.Waren als nieuw....zitten nu op mijn zware Mark 3.
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: "70 lincoln mark 3

Post by oscar »

Image

Image

Image

Foto's zijn weer eens k@lote, maar was in alle opwinding mijn camera weer eens vergeten!!! :lol:

We zijn weer lekker bezig..... ben alweer een paar dagen zoet met het bekleden van mijn trunk... 8)

Had een set uit amerika mee genomen, en wat blijkt deze past bijna :? alles behalve 1 kant, die paste echt niet!!

Heb deze nu dus zelf gemaakt, en gelijk maar ff met een mooi stukkie mdf er achter, geen karton meer...

Later meer....


(alles ligt nu nog los om dat ik nog aan het meten ben)
Haakert
Posts: 1699
Joined: Tue Apr 10, 2007 3:55 pm

Re: "70 lincoln mark 3

Post by Haakert »

Echt mooi. Wil het eindresultaat wel eens zien!
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: "70 lincoln mark 3

Post by oscar »

MichelHaak wrote:Echt mooi. Wil het eindresultaat wel eens zien!
Dankje 8)

Het eindresultaat laat nog even op zich wachten.... ben over een paar dingen niet helemaal tevreden, en wil wat proberen... alleen moet ik daar voor ff langs de winkels, en die zijn nu dicht helaas....

foto's laten nog even langer op zich wachten camera is nu ff aan het laden.... was leeg na de nacht fotoshoot. 8)

nu ff een corona om al het stof weg tespoelen
:online:

Oscar.
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: "70 lincoln mark 3

Post by oscar »

Image

Image

Image


ff een kleine update tusssen door.

Zit nu redelijk high thuis, man wat een zooi is dat toch die tapijt lijm... :roll:
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: "70 lincoln mark 3

Post by oscar »

Bijna klaar???

wel een paar nieuwe plaatjes... 8)

Image

Ben er nog niet helemaal over uit... zal ik hem recht omhoog doen....of gewoon zoals het hoort...plat


Image
Hier ook maar ff een stukkie over geplakt...wel zo netjes

Image
draadje en vacum slang weer een nieuw jasje gekregen..

Stof???? 8)
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: "70 lincoln mark 3

Post by oscar »

Ik zit nu met mijn lamma harses.... in het nieuwe jaar weer achter de computer....maar ben me net ff flink de tering geschrokken (sorry voor mijn taal gebruik)
Beef nog als een rietje van alle adrenaline.... wat gebeurt er, we zouden naar de kroeg toe fietsen nix aan de hand, tot dat je een door de mist heen kijkt en een wel hele grote gele gloed in de lucht ziet.... tja de drank doet zijn werk,en je denkt zo wat.... een stukkie verder komt de eerste brandweer wagen voor bij... mmm das raar... nog maar ff een keer kijken dan... hé die kant waar die brandweer heen rijd staat ook mijn auto, auto's!!!!! heb mijn daily ook ff binnen gezet!!!!

Heb me werkelijk de poten uit me lijf getrapt om die kant op tegaan...de straat in geknalt om oom agent heen die nog wat zij maar dat heb ik ff niet gehoord,... een maal in de straat wwer een beetje tot rust gekomen... het was niet mijn stalling!!!! :online: dus nix aan de hand...

Maar fuck wat een brand, het hele gebouw is bijna plat... er zaten meerdere bedrijven in het pand!!

Image

Image


ff een paar bibber plaatjes met mijn mobiel gemaakt, om een kleine indruk tekrijgen waarom ik het ff goed benauwd kreeg!!


Oja ik vergeet nog bijna het belangrijkste....iedereen het allerbeste voor 2008 :jump: PROOST :cheers:
peeet
Posts: 132
Joined: Mon Feb 19, 2007 8:57 pm

Re: bijna horror in het nieuwe jaar... 70 mark drie

Post by peeet »

ja dan schrik je zeker de pleuris.
in ieder geval zijn jouw schatjes nog okee!

vuurwerk is zeer link,ik moet met zulke dingen altijd aan die ramp in enschede denken.

peet
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: het nieuwe jaar... 70 mark drie

Post by oscar »

Image

Image

Image


En dan het eindresultaat na 4 dagen....

Eindelijk een ding af, op naar de volgende!!!! :mrgreen:
Post Reply