lincoln...1970 mark3

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
tony dices
Posts: 451
Joined: Thu Mar 30, 2006 8:10 pm

Re: lincoln...1970 mark3

Post by tony dices »

oscar wrote:Image

Niet echt een super update....

Zo is het geworden! 8)

hey oscar .. super dik !!! ziet er profie uit man !!! je bent lekker bezig ouwe !! hij blijft mooi die lincoln... gruwelijk!!! 8)
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: lincoln...1970 mark3

Post by oscar »

Image

Kick-down setje :lol:

Image
Nieuw dash in de juiste kleur 8)
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: lincoln...1970 mark3

Post by oscar »

hey oscar .. super dik !!! ziet er profie uit man !!! je bent lekker bezig ouwe !! hij blijft mooi die lincoln... gruwelijk!!! 8)

Hey tony
Ik heb vorige keer gewoon ff lomp mijn foto's er bij gezet zonder iets telezen.... :eek:

Thanks man ..ik doe me best, hoest met jou??? rijd de buick nog lekker..????

Oscar.
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: lincoln...1970 mark3

Post by oscar »

Image

Image

Image

Image

dit weekend weer ff bezig geweest aan de lincoln.

Had een setje besteld bij lokar.. ik moest een andere kick-down hebben voor op de holley.

Het zou een plug en play zijn dacht ik...maar dat bleek ff anders.!!!

Eerst had ik al problemen met de gas kabel...ok ook die ff besteld bij lokar... een maal binnen ging dat prima tot het pedaal (ik heb gewoon mijn origineel gas pendaal) dus dat werdt ff klooien ... maar het is gelukt. alles zit.

Toen de kick-down...tja dat was ff andere koek, zo als gewoonlijk bij ford paste deze weer bijna!!!.. de lever kwam niet echt recht tegen over de kabel tezitten en moest dus weer aangepast worden, na het nodige meet zaag en las werk zit ook deze weer recht voor zijn werk.

Dus weer een kleine stap voor waarts.... ik heb nog wat tedoen!!!!

dash,hemel,quarterwindows,tapijt,deur rubbers,voor en achter raam, lijsten voor en achterraam, interieur, enz enz
tony dices
Posts: 451
Joined: Thu Mar 30, 2006 8:10 pm

Re: lincoln...1970 mark3

Post by tony dices »

he.. vriend van jerry :lol: :lol: :lol: .. ziet er goed uit.. mooiiiiii.. goed bezig oscar..
tony dices
Posts: 451
Joined: Thu Mar 30, 2006 8:10 pm

Re: lincoln...1970 mark3

Post by tony dices »

oscar wrote:hey oscar .. super dik !!! ziet er profie uit man !!! je bent lekker bezig ouwe !! hij blijft mooi die lincoln... gruwelijk!!! 8)

Hey tony
Ik heb vorige keer gewoon ff lomp mijn foto's er bij gezet zonder iets telezen.... :eek:

Thanks man ..ik doe me best, hoest met jou??? rijd de buick nog lekker..????

Oscar.

jaaah man super... buick staat nu in winterstalling... rijdt nog als een beest.. wel wat problemen gehad met een afgebroken olie pomp , dankzij gepruts van dymotrack.. zij hadden mijn blok gereviseerd.. 6 maanden op gewacht..de helft niet gedaan maar wel een vette rekening.. hij verbruikte geen olie voor revisie ..daarna dus wel.. ( daar breng ik dus ook nooit meer wat) WAT EEN PRUTSERS !!!mijn hele blok naar de kloten , maar garantie is moeilijk.. ja kon een nieuwe oliepomp krijgen..

heb er nu een nieuw torretje in ook 455.. ietsje gekietelt ... loopt nu als een jecco...erg blij mee!!

verder mag ik nie klagen..alles loopt op rolletjes op het moment...

succes met de linc. en ik zie je wel weer een keer bij mac donalds met je wagen een milkshakie halen op een mooie zomer avond in velserbroek !!! ..Haha.. :D
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: lincoln...1970 mark3

Post by oscar »

Hey nog een andere vriend van jerry :lol:

Wat een verhaal man... dymo heb ik ook een ....ervaring mee.... welke ik maar niet op dit forum zet...... :smack:

Mooi dat het weer goed gaat met je buick. :thumbsup:

Ik kan niet wachten tot ik weer een shake kan halen bij de mac.... :holy: :holy: :holy:
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: lincoln...1970 mark3

Post by oscar »

Vandaag weer eens ff met de linc bezig geweest 8)

Aan 1 kant de raam rubbers gedaan....

Image
gaten gemaakt in het nieuwe rubber voor bevestiging.

Image
alles weer op zijn plek,zo terug naar de auto

Image
oud en nieuw...

Image
Let niet op de rest... :lol:

Ik heb nog wat tussen door projects 8)
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: lincoln...1970 mark3

Post by oscar »

View My Video

Afgelopen weekend de oude dame maar eens ff laten draaien... en toen de weg nog redelijk droog was ff rondje gereden(zonder raam) :? damm das koud!!!

Terug in de warme opslag .... klonk het weer als van ouds :P
Dinant MK III
Posts: 1181
Joined: Tue Aug 24, 2004 6:43 pm

Re: lincoln...1970 mark3

Post by Dinant MK III »

Zie dit draadje nu pas... Je hebt echt bijna alles vernieuwd!! :eek:
Mooi projectje hoor, luchtfilterhuis is ook super.
Hoe is het ondertussen met je MkIII?
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: lincoln...1970 mark3

Post by oscar »

Dinant MK III wrote:Zie dit draadje nu pas... Je hebt echt bijna alles vernieuwd!! :eek:
Mooi projectje hoor, luchtfilterhuis is ook super.
Hoe is het ondertussen met je MkIII?
Hé dinant.

Het gaat rustig aan... ik moet nodig meer tijd maken voor de lincoln. :?

Ik ben bezig met het dashboard deze is er nu helemaal uit, en maak hier bij gelijk gebruik om alles ff goed schoon en roest vrij te maken voor dat ik me nieuwe er weer in terug zet.


Oscar.
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: lincoln...1970 mark3

Post by oscar »

Image

Bijna klaar..... :lol:


Na een lange tijd zit er eindelijk schot in de zaak, interieur nog terug plaatsen en dan nog ff wat dingen regelen....(apk)

En dan hoop ik toch nog ff een klein stukje te kunnen cruisen :jump:


Oscar.
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: lincoln...1970 mark3

Post by oscar »

Na een kleine vijf dagen noeste arbeid een wel heel erg net resultaat, achterbank weer terug , nieuwe hemel er in...voor stoelen weer op hun plaats dashboard weer dicht enz enz enz.

Image

Motor,bak en rem olie ververst... en op naar de APK...in één keer er door en over twee jaar maar weer eens kijken of het dan ook zo makkelijk gaat 8)



Image

Tja en de tank moest ook ff vol 8)
chevyrobbie
Posts: 44
Joined: Fri Nov 25, 2011 6:14 pm

Re: lincoln...1970 mark3

Post by chevyrobbie »

:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:
Buick V8 Power
Posts: 123
Joined: Thu Jul 05, 2012 8:00 pm

Re: lincoln...1970 mark3

Post by Buick V8 Power »

Tering wat een strak interieur, voortaan rij jij Bea rond op koninginnedag :lol:
Post Reply