Blown '91 Chevy 454SS
-
- Posts: 7963
- Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm
Ik rij niet veel maar wat ik rij is alleen maar snelweg, +/- 5000 km per jaar.
Een stuk zuiniger een stuk minder cabine lawaai en een stuk minder motorslijtage en toch een korte overbrenging.
Best of both worlds toch ?
+ de Gear Vendor past met de juiste adapter achter zowat elke versnellingsbak dus kan 'm later meenemen naar de volgende auto mocht ik het willen.
En ja ik wil zo zuinig mogelijk rijden met deze motor combinatie.
Scheelt toch ook weer straks naar Vasteras Zweden, als we een uurtje of 8 moeten rijden.
Ik vind toch dat er maar weinig auto's met dikke motoren lange afstanden rijden, vele rijden rond de kerk of op een aanhanger.
Ieder z'n ding denk ik maar en men moet gewoon doen waar die zigzelf goed bij voelt.
Een stuk zuiniger een stuk minder cabine lawaai en een stuk minder motorslijtage en toch een korte overbrenging.
Best of both worlds toch ?
+ de Gear Vendor past met de juiste adapter achter zowat elke versnellingsbak dus kan 'm later meenemen naar de volgende auto mocht ik het willen.
En ja ik wil zo zuinig mogelijk rijden met deze motor combinatie.
Scheelt toch ook weer straks naar Vasteras Zweden, als we een uurtje of 8 moeten rijden.
Ik vind toch dat er maar weinig auto's met dikke motoren lange afstanden rijden, vele rijden rond de kerk of op een aanhanger.
Ieder z'n ding denk ik maar en men moet gewoon doen waar die zigzelf goed bij voelt.
tja.. je heb wel de lol van een 2.41 achteras.. door die overdrive's
t heeft wel wat.. niet erg mijn smaak..
k zou dan best of both world's bouwen.. maar dan met 8 wielen..
een 2e truck dus.. 1tje straat en 1tje netaan straat.. tot nét niet meer straat..
maar je heb je gelijk.. iedere gek z'n gebrek..
goodluck verder.. st.truiden een goeie run neerzetten??
enneh vraagje.. 8.9 op de 1/8 mijl bij hoeveel kM/H was dat??
t heeft wel wat.. niet erg mijn smaak..
k zou dan best of both world's bouwen.. maar dan met 8 wielen..
een 2e truck dus.. 1tje straat en 1tje netaan straat.. tot nét niet meer straat..
maar je heb je gelijk.. iedere gek z'n gebrek..
goodluck verder.. st.truiden een goeie run neerzetten??
enneh vraagje.. 8.9 op de 1/8 mijl bij hoeveel kM/H was dat??
-
- Posts: 7963
- Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm
-
- Posts: 7963
- Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm
Re: Blown '91 Chevy 454SS
Ziet er allemaal erg leuk uit en bij die snelheid zulke lage rpm wauw !
Kan ik alleen maar van dromen marja ik rijdt dan ook op gas en en dat is alleen maar om op te koken behalve maar met een cilinderinhoud van meer dan 7,0 l mag je op gas rijden.
Zie ook op de window sticker dat een '92 454SS 3000 dollar meer kostte dan een 454SS van '90, dat is een flinke verhoging in die tijd
Rijd er elk jaar mee naar Oostenrijk zou zo maar een maandsalris minder in brandstofkosten zijn heen en terug.
Kan ik alleen maar van dromen marja ik rijdt dan ook op gas en en dat is alleen maar om op te koken behalve maar met een cilinderinhoud van meer dan 7,0 l mag je op gas rijden.
Zie ook op de window sticker dat een '92 454SS 3000 dollar meer kostte dan een 454SS van '90, dat is een flinke verhoging in die tijd
Rijd er elk jaar mee naar Oostenrijk zou zo maar een maandsalris minder in brandstofkosten zijn heen en terug.
-
- Posts: 7963
- Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm
Re: Blown '91 Chevy 454SS
Zonder enige vorm van gekheid, maar met jouw jaarlijkse km's zou een Gear Vendors ook interresant zijn, zelfs op lpg
-
- Posts: 7963
- Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm
Re: Blown '91 Chevy 454SS
Vasteras Zweden op en neer + 3 dagen langzaam (en een beetje snel ) rondcruisen 1850 km gereden en 5 1/2 tank verreden.
Alles ok op een smeulend bougie klemmetje op m'n header na dan.
Alles ok op een smeulend bougie klemmetje op m'n header na dan.
-
- Posts: 9610
- Joined: Tue Feb 03, 2004 6:27 pm
Re: Blown '91 Chevy 454SS
netjes!!!
cool filmpje ook 8) ding van Wim loopt ook best!!
cool filmpje ook 8) ding van Wim loopt ook best!!