68 Dodge Charger: Blokje begint er op te lijken

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Krultang72
Posts: 9610
Joined: Tue Feb 03, 2004 6:27 pm

Post by Krultang72 »

roadrage david wrote:dat is serieus spul!!!!!!!!!
nee hoor, die roller rockers zuigen behoorlijk toch???????

:D :D

great car, great engine!!!! :wink:
Pirana
Posts: 7487
Joined: Tue Feb 03, 2004 11:01 pm

Post by Pirana »

Ziet er goed uit :thumbsup:

Ik zie dat je toch voor een enginedriven fuelpump gaat,geen electrische?.....
Camaro
Posts: 1767
Joined: Sun Nov 28, 2004 11:42 am

Post by Camaro »

Dat ziet er super uit Joop :thumbsup: , wat moeten de prestaties worden qua vermogen en koppel?
kingjoop
Posts: 435
Joined: Mon Apr 05, 2004 1:53 pm

Post by kingjoop »

Schatting is 600hp met een 950Nm koppel. Ben benieuwd wat ie gaat doen straks 8)
lincoln460
Posts: 93
Joined: Sat Oct 23, 2004 12:54 am

Post by lincoln460 »

ziet er goed en veelbelovend uit...
wat zijn je cam specs?
mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

Post by mercury1970 »

Supervet, gaat nix boven zwart geld :D :D :D
rockatansky
Posts: 2391
Joined: Sat May 27, 2006 6:37 pm

Post by rockatansky »

Ik ben jaloers,shiiiiiiiiiiiit wat wordt dat een vette bak!!
kingjoop
Posts: 435
Joined: Mon Apr 05, 2004 1:53 pm

Post by kingjoop »

lincoln460 wrote:ziet er goed en veelbelovend uit...
wat zijn je cam specs?
beetje rustig, wilde ook nog "iets" kunnen toeren met me 4.10 gears :D

Brand: Crane Cams
Product Line: Crane PowerMax Retrofit Camshafts
Cam Style: Hydraulic roller tappet
Basic Operating RPM Range: 3,000-6,500 RPM
Intake Duration at 050 inch Lift: 230
Exhaust Duration at 050 inch Lift: 236
Duration at 050 inch Lift: 230 int./236 exh.
Advertised Intake Duration: 292
Advertised Exhaust Duration: 298
Advertised Duration: 292 int./298 exh.
Intake Valve Lift with Factory Rocker Arm Ratio: 0.528 in.
Exhaust Valve Lift with Factory Rocker Arm Ratio: 0.539 in.
Valve Lift with Factory Rocker Arm Ratio: 0.528 int./0.539 exh. lift
Lobe Separation (degrees): 112
Camshaft Gear Attachment: 3-bolts
Intake Valve Lash: 0.000 in.
Exhaust Valve Lash: 0.000 in.
Computer Controlled Compatible: No
Grind Number: HR-230/352-2S-12
Quantity: Sold individually.
Notes: 3-bolt camshaft. Requires cam button spacer and aluminum-bronze distributor drive gear.

PowerMax cams for balanced intake and exhaust flow.
Crane PowerMax retrofit camshafts have lobe patterns designed to balance intake and exhaust flow. Their unique profiles produce maximum low, mid, and upper rpm power. Many PowerMax cams are designed to maximize the effects of nitrous oxide, supercharger, and turbocharger systems. They're available in hydraulic and mechanical lift versions.
melvin

Post by melvin »

heel gaaf...

:thumbsup:
lincoln460
Posts: 93
Joined: Sat Oct 23, 2004 12:54 am

Post by lincoln460 »

ik ben benieuwd :thumbsup:
Olds Willem
Posts: 2123
Joined: Sun May 07, 2006 5:16 pm

Post by Olds Willem »

Dat is een D-D-D-DIKKE motor zeg wow :idea:

En de auto er om heen ziet er ook niet verkeerd uit :lol:
Summerboy
Posts: 218
Joined: Thu Apr 01, 2004 11:39 pm

Post by Summerboy »

JAAAAA, pics van de auto's please
kingjoop
Posts: 435
Joined: Mon Apr 05, 2004 1:53 pm

Post by kingjoop »

De laatste loodjes wegen ut zwaarst :D

Image

Image

Image

Image
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Post by smokey »

Superdik, hij staat alleen een beetje hoog op z'n pootjes...
Streetrod
Posts: 3122
Joined: Sat Mar 19, 2005 8:24 pm

Post by Streetrod »

Ziet er echt heel goed uit, nu maar hopen dat i zo af is :arrow:

Ronnie
Post Reply