Hi everybody!
Ik wilde hier wat foto's plaatsen wat we sinds de laatste SNC meeting gedaan hebben. Ik heb mijn pas gereviseerde dynamo in puin gedraaid. Ik heb inmiddels een nieuwe en hij draait Rik!!!!, nog bedankt voor de service. Maar de oude mag ik op kosten van de garantie opnieuw laten reviseren, gooi ik wel in de achterbak als reserve.
We waren het echt een beetje zat, dus nu maar eens goed aanpakken:
Nou ik had beloofd wat foto's te plaatsen over onze klussen aan mijn Trans-Am. Hieronder volgen ze:
Zo kwam ik dus maandag thuis uit mijn werk:
Het nodige was al gedaan door flitspaalpa.
Na zo'n 2 avonden na de tijd van de baas aan het werk geweest te zijn het volgende:
Inmiddels ook druk met het vervangen van de bedrading geweest:
Oude bedrading:
Wat foto's van het achterinterieur, bumper en achterspatbord:
(is net geschuurd)
Nieuwe dynamo:
Motorkap er weer op, en na gedane arbeid is het goed rusten denk ik:
Al met al loopt de auto weer als een trein. Het was starten en lopen en mijn accu??? Niks mee aan de hand. Althans nu staat hij gewoon op 15V. Maar mijn dynamo is nu ook wat zwaarder 85A ipv 70A.
Morgen misschien toch een stukje rijden, om te kijken of de accu het goed blijft doen. Dan maar zonder voorbumper.
Verder schuren aan mijn voorbumper kan ik op het moment niet meer, omdat ik die ontsteking in mijn schouder, nu waarschijnlijk een spierscheurtje heeft opgeleverd en dat betekent rust.... helaas. Dus dit wordt verder uitbesteed....
Maar ik zei net al het is vanzelf gekomen dus gaat ook vanzelf weer weg.
Al dit rot medicijnen slik ik gewoon niet meer, helpt toch niet!! Dat komt gewoon omdat ik toch te eigenwijs ben, denk ik. Beter een lekker drankje zo op de avond en dan voel je ook niks meer.
Morgen ga ik in ieder geval de panelen van mijn achterbank in de primer en in de lak zetten. Dit wordt een iets donkerder kleur. Als de kleur bevalt, doe ik achterkant van mijn stoelen er ook mee en wordt het gewoon 2-tone!!
Mocht ik weer nieuwe plaatjes hebben, zal ik ze posten.
Groetjes,
Pontiac-mamma
Sinds de SNC en nu Pontiac Trans-Am 1980
-
- Posts: 313
- Joined: Mon May 23, 2005 10:55 pm
-
- Posts: 313
- Joined: Mon May 23, 2005 10:55 pm
Er zit geen aparte spanningsregelaar tussen. Ik heb altijd zo'n 14.8 volt gehad. Ook in de GMC hebben we 14.7 volt.Wilf wrote:Heeft je dynamo onboard spanningsregelaar of heb je een module? 15v is namelijk wel wat hoog, bij mij begonnen daardoor lampen door te branden in dashboard etc.
We hebben nog nooit problemen gehad dat er lampjes gingen doorbranden in het dashboard. Maar we houden het in de gaten, thanks.