roadrage 68 Firebird

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
CharlieCamaro
Posts: 1326
Joined: Mon Feb 02, 2004 11:20 pm

Re: roadrage 68 Firebird

Post by CharlieCamaro »

tminus3 wrote:Nee David, ik heb er geen. Ik ga geen honderden $$$ uitgeven voor iets wat je voor een paar tientjes zelf kunt maken:
http://img.photobucket.com/albums/v289/ ... dAir-1.jpg
En voordat je begint te piepen; de doorlaat is 2x de grootte van de originele snorkel dus prima voor een opgepepte 289.
is het nou het plaatje? of heb je je lucht inlaten daar recht voor je radiator laten eindigen (beginnen)?
Krultang72
Posts: 9610
Joined: Tue Feb 03, 2004 6:27 pm

Re: roadrage 68 Firebird

Post by Krultang72 »

roadrage david wrote:ik denk eerder dat jy en anderen ford mannen een beetje de FORDMAN kant opgaan die in jullie seen toch wel het voor touw trekt qua inovatie en nieuwe onderdelen ecetera. hij zet toch wel DE TRENT wat je kan doen met die mustings..
mooi, blijf ik toch een beetje de enigste met een 4-link achterwiel ophanging... :D :D
tminus3
Posts: 294
Joined: Fri Feb 06, 2004 3:02 pm

Re: roadrage 68 Firebird

Post by tminus3 »

Ik denk dat het aan je ogen ligt :lol: ; D'r zitten twee langwerpige openingen (2,5x20cm) naast de radiator waar de slangen op uitkomen.
fordman
Posts: 570
Joined: Fri May 14, 2004 4:08 pm

Re: roadrage 68 Firebird

Post by fordman »

Krultang72 wrote: mooi, blijf ik toch een beetje de enigste met een 4-link achterwiel ophanging... :D :D

Hoezo, ben ik al klaar dan....??????????? :D :D :D
Krultang72
Posts: 9610
Joined: Tue Feb 03, 2004 6:27 pm

Re: roadrage 68 Firebird

Post by Krultang72 »

fordman wrote:

Hoezo, ben ik al klaar dan....??????????? :D :D :D
nee, maar ik verwacht het uiteraard wel van je....


een 4-link dan... :D
mustang65
Posts: 1176
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:01 pm

Re: roadrage 68 Firebird

Post by mustang65 »

uuuhhmmmmm,

had je niet een overdrive en een overload aan power en remmen nodig voor de pro street scene?


















toch Dave?? :lol: :lol: :lol:
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: roadrage 68 Firebird

Post by roadrage david »

hey shit er zit weer discussie in :lol: :lol: ps mustang 65 ik zit al jaren tegen die atavar aan te kijken laat is wat meer zien of vertel een verhaal bij de chick
CharlieCamaro
Posts: 1326
Joined: Mon Feb 02, 2004 11:20 pm

Re: roadrage 68 Firebird

Post by CharlieCamaro »

tminus3 wrote:Ik denk dat het aan je ogen ligt :lol: ; D'r zitten twee langwerpige openingen (2,5x20cm) naast de radiator waar de slangen op uitkomen.
ahh ik zie 't nu.. mooi gedaan
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: roadrage 68 Firebird

Post by sjak_brak »

roadrage david wrote: ps mustang 65 ik zit al jaren tegen die atavar aan te kijken laat is wat meer zien of vertel een verhaal bij de chick
de eerste zinnige opmerking in deze topic :thumbsup:

:D :D :D
Worship79
Posts: 545
Joined: Sat Sep 30, 2006 1:01 am

Re: roadrage 68 Firebird

Post by Worship79 »

tminus3 wrote:Ik denk dat het aan je ogen ligt :lol: ; D'r zitten twee langwerpige openingen (2,5x20cm) naast de radiator waar de slangen op uitkomen.
Geinig, lijkt een beetje op mijn stock luchtfiltersetup, maar dan beter. Interessant :)
mustang65
Posts: 1176
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:01 pm

Re: roadrage 68 Firebird

Post by mustang65 »

roadrage david wrote:hey shit er zit weer discussie in :lol: :lol: ps mustang 65 ik zit al jaren tegen die atavar aan te kijken laat is wat meer zien of vertel een verhaal bij de chick
ik ben een "borsten-man" :D

maar dat wist jij al :lol:

chickie in het blond zit hier thuis boven, en helaas, mag niet mee naar de meetings; gaat zeuren en wil weer te snel naar huis.
geen bs, vraag clemmy maar 8)
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: roadrage 68 Firebird

Post by roadrage david »

[/quote]

ik ben een "borsten-man" :D

maar dat wist jij al :lol:

chickie in het blond zit hier thuis boven, en helaas, mag niet mee naar de meetings; gaat zeuren en wil weer te snel naar huis.
geen bs, vraag clemmy maar 8)[/quote]

Ik denk dat jy niet de enige borsten man bent :lol: . wees blij dat ze gaat zeuren dat ze naar huis wil , zeker met all die gasten en forum leden!!!! die er omheen staan te springen!!!!!!. last but not least je had het slechter kunnen treffen. very nice chickie
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: roadrage 68 Firebird

Post by roadrage david »

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het niet lang meer gaat duren!!!!! 8) 8) 8)
Pirana
Posts: 7487
Joined: Tue Feb 03, 2004 11:01 pm

Re: roadrage 68 Firebird

Post by Pirana »

Straks gaat men ook nog massaal cadillac taillights pasmaken........ :lol:


Mustangwijven: hadden die sportscars nog niet eens een 4 link?...... :arrow:
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: roadrage 68 Firebird

Post by roadrage david »

turn up the volume
Last edited by roadrage david on Tue Jul 22, 2008 6:52 pm, edited 1 time in total.
Post Reply