roadrage 68 Firebird

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: roadrage 68 Firebird

Post by smokey »

:arrow: :thumbsup:
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: roadrage 68 Firebird

Post by roadrage david »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 8)
tminus3
Posts: 294
Joined: Fri Feb 06, 2004 3:02 pm

Re: roadrage 68 Firebird

Post by tminus3 »

Goed bezig David. Ik wist trouwens niet dat je in '63 als consultant bij FoMoCo werkte, en ze daar hebt weten te overtuigen standaard zo'n ram-air box op de Ford Fairlane Thunderbolt te monteren. Knap hoor! :P

Image
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: roadrage 68 Firebird

Post by roadrage david »

Ik neem aan dat je Smokey bedoeld.
ik ben pas 2 jaar later geboren :D
tminus3
Posts: 294
Joined: Fri Feb 06, 2004 3:02 pm

Re: roadrage 68 Firebird

Post by tminus3 »

Nee ik bedoel jou David, jij bent toch de trendsetter met Ram-Air? Dan moet jij FoMoCo destijds op die gedachte gebracht hebben? 8)
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: roadrage 68 Firebird

Post by roadrage david »

nee Hoor ben trendsetter met de universeele RAM AIR BOX.. Geschickt en een betaalbaare lichte gewicht optie voor iedere wagen ongeacht brandname,
tminus3
Posts: 294
Joined: Fri Feb 06, 2004 3:02 pm

Re: roadrage 68 Firebird

Post by tminus3 »

Trends zet je niet met een product dat al zo'n 10 jaar algemeen verkrijgbaar is David. Dan ben je hooguit trendvolger, zover d'r al sprake is van een trend.
Eén geluk, de auto wordt er niet minder indrukwekkend van :D
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: roadrage 68 Firebird

Post by roadrage david »

Hey man talk to the hand because the face aint lissening :lol: :lol: . als er wat 2 of 3 hier mee rondrijden is het veel, dus is en word het een TREND ( zeker in de pro touring wereld).
kijk dat er een vorm van air induction bestaat sins de eurly 60,s dat is wereldwijd bekend en niets nieuws.
de meest besproken en bekende waren de Ram air I II III en IV en zelfs V motoren opies van Pontiac. en zo heeft ieder merk zijn ding.
de trent die nu langzaam( hier) gezet gaat worden =doordat er tegen over de ongeloofelijke duure orginele ram air systeemen die niet te betaalen zijn en zo goed als niet voorhanden(opties)zijn, er nu dus al een tijd een beter werkend fits all systeem voorhanden is .
of dat nou 1 of 10 jaar bestaat dat doet er niet toe als hier het spul niet rond rijd, dus in die contecst is het of kan het een trent zijn en of worden .
diegeene die dus waneer dat gebeurd de eerste zijn worden dan toch trend setters genoemd of niet :?: . heb jy er trouwens al een!!! en of weet jy van iemand die de ram air box heeft?? . ben benieuwd hoeveel er hier zijn...
http://www.ramairbox.com/product.html
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: roadrage 68 Firebird

Post by smokey »

roadrage david wrote:Smokey Fuck you :lol: :lol: :lol: ik heb die box al ""jaren"" liggen!!!!!!!!!!
over de tank klep: die trend begon in de mid 60,s je weet wel transam raceing series. ik wis niet dat jy zoveel invloed had op de usa race seen van toen. zie je er nog stoud uit voor je leeftijd................................................................ kan je toevallig ook niet die andere Nederlander die de transam frond, and rear end spoilers op de camaro,s heeft bedacht . dat was ongeveer in de zelfde tijd...
Hey, if you can talk bullshit, i can talk bullshit! :D
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: roadrage 68 Firebird

Post by roadrage david »

. well Smokey im your huckleberry please do!!!! :idea: :idea: :idea: :idea: :thumbsup:
39 LaSalle
Posts: 2286
Joined: Sat Mar 06, 2004 7:07 pm

Re: roadrage 68 Firebird

Post by 39 LaSalle »

roadrage david wrote: en of weet jy van iemand die de ram air box heeft??
Ja hoor al een paar jaar, en m'n meisje rijdt al weer 5 jaar met een systeem van Gann products , Je weet toch :lol:





Wander.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: roadrage 68 Firebird

Post by Wilf »

Jij trendsetter jij :D Wacht maar af, over een jaar of 20 begint de helft van dit forum ook nog stilaaan je haardracht te kopiëren. :D
tminus3
Posts: 294
Joined: Fri Feb 06, 2004 3:02 pm

Re: roadrage 68 Firebird

Post by tminus3 »

Nee David, ik heb er geen. Ik ga geen honderden $$$ uitgeven voor iets wat je voor een paar tientjes zelf kunt maken:
Image
En voordat je begint te piepen; de doorlaat is 2x de grootte van de originele snorkel dus prima voor een opgepepte 289. Voor m'n stroker ga ik iets anders verzinnen.
Over strokers gesproken, ik ben volgens jouw definitie zeker ook een trendsetter? Ik weet verder namelijk niemand met Canfield koppen en een Camshaft Innovations nokkenas in Nederland :lol:
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: roadrage 68 Firebird

Post by roadrage david »

HOHO niet allemaal te gelijk!!!! wander jy bent zeker inovatief en een trend setter je no nonsens everlasting olie filter is daar een goed voorbeeld van!!! alhoewel ik denk niet dat er veel gaan volgen als je naar de prijs kijkt. . enne we hebben het trouwens niet over gann maar over ram air box. :D

ok Wilf daar moet je voor bij Wander zijn die is die trent begonnen im just a fallower in that departmend.
tminus3 ik denk niet dat mensen jou voorbeeld gaan volgen met je canfield koppen en je camshaft inovations nokkenas, dus nee geen trend :lol: :lol: :lol: ik denk eerder dat jy en anderen ford mannen een beetje de FORDMAN kant opgaan die in jullie seen toch wel het voor touw trekt qua inovatie en nieuwe onderdelen ecetera. hij zet toch wel DE TRENT wat je kan doen met die mustings..
LowCad
Posts: 265
Joined: Wed Oct 31, 2007 10:13 am

Re: roadrage 68 Firebird

Post by LowCad »

tminus3 wrote:Nee David, ik heb er geen. Ik ga geen honderden $$$ uitgeven voor iets wat je voor een paar tientjes zelf kunt maken:
Image
En voordat je begint te piepen; de doorlaat is 2x de grootte van de originele snorkel dus prima voor een opgepepte 289. Voor m'n stroker ga ik iets anders verzinnen.
Over strokers gesproken, ik ben volgens jouw definitie zeker ook een trendsetter? Ik weet verder namelijk niemand met Canfield koppen en een Camshaft Innovations nokkenas in Nederland :lol:
Ikke wel :arrow: Maar niet op een Furd, maar op een Chevy: viewtopic.php?f=3&t=52883

Wat betreft de nokkenas ikke ook niet :?:
Post Reply