68 camaro carbon fiber

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Post Reply
Johan82
Posts: 3383
Joined: Sun Apr 10, 2005 4:09 pm

Post by Johan82 »

Als je alleen voor de keuring zo een 12V verwarming/ontwaseming voor een paar euro,op je dashboard zet is toch goed genoeg? :?:
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Post by Pavement Pounder »

Maar wat Muller zegt dat blijft zitten evenals ergens beneden die de voeten verwarmd.
Firebird
Posts: 118
Joined: Tue Feb 03, 2004 8:43 pm

Post by Firebird »

roadrage david wrote: ERIC houw je er rekening mee dat je bij iedere keuring het zij paneeltje voor de meeters er uit moet halen en je kachel unit moet terug plaatsen!!!!
Das niet helemaal correct Dave,
een Camaro uit 68 heeft geen type-goedkeuring en daarom hoef je geen kachel, voorruitontwaseming en ruitensproeiers te hebben (als het er wel op/in zit, moet het wel werken).

Zo is mijn 68er Firebird bij de RDW goedgekeurd. Sterker nog, ze mochten hem niet eens afkeuren op de dubbele 3 inch uitlaten, die in die hal toch aardig klinken :D
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Post by roadrage david »

Firebird wrote:[..]


Das niet helemaal correct Dave,
een Camaro uit 68 heeft geen type-goedkeuring en daarom hoef je geen kachel, voorruitontwaseming en ruitensproeiers te hebben (als het er wel op/in zit, moet het wel werken).

Zo is mijn 68er Firebird bij de RDW goedgekeurd. Sterker nog, ze mochten hem niet eens afkeuren op de dubbele 3 inch uitlaten, die in die hal toch aardig klinken :D
. ik ben my bewust van de type goed keuring!!! tot 74 ... we hebben het hier over de apk , maar dat is practies hetzelfde . mijn auto word niet goedgekeurt zonder kachel , en mijn 71er amerikaanse mercedes werd afgekeurt omdat mijn kachel het niet deed . firebird in zeeland . mercedes in rotterdam zeg het maar dan!!!!! je hoeft geen gordels te dragen in een auto zonder type goed keuring zitten ze er echter in dan ben je verplicht ze om te doen . hetzelfde prinsipe met de kachel geld daar indradaad ook voor . als eric zonder wild gaan rijden moet hij dus alle bewijsvoering van een voor eens aanwezige kachel verwijderen . inclusief de kachel radiator plus huis op de firewall....... erg onpracties als je op een wat koudere en of vochtige zomer morgen met beslagen ramen moet gaan rijden en dergelijke beslagen momenten..
DR Olds
Posts: 8796
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:58 pm

Post by DR Olds »

ruitewissers zijn verplicht voor de apk
behalve als je geen voorruit hebt. :D
nederland he. :?:
Thing
Posts: 3082
Joined: Mon Jul 25, 2005 5:38 pm

Post by Thing »

Dave.. bij de halfords kun je elektrische verwarminkjes kopen die VOLDOEN voor de apk..

kwestie van op je dashboard leggen en stekker in de aansteker doen...

hebben hans en ik ook gedaan bij de duster alleen zit ie ONDER het dashboard en een stofzuigerslang naar de roosters allen standje MAX werkt (anders moesten we nog 3 draden trekken en een andere knop ertussen zetten en das te zwaar)

en gelukkig scheelt dit 22kilo dus het is goed voor de tijden..
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Post by roadrage david »

Thing wrote:Dave.. bij de halfords kun je elektrische verwarminkjes kopen die VOLDOEN voor de apk..

kwestie van op je dashboard leggen en stekker in de aansteker doen...

hebben hans en ik ook gedaan bij de duster alleen zit ie ONDER het dashboard en een stofzuigerslang naar de roosters allen standje MAX werkt (anders moesten we nog 3 draden trekken en een andere knop ertussen zetten en das te zwaar)

en gelukkig scheelt dit 22kilo dus het is goed voor de tijden..
Thing daar gaat het niet om kan je net zo goed een stofzuiger omgedraaid tegen je raam aan laten blazen van af de bijrijders stoel of een stukje spiegel met duck tape tegen je vooruit plakken als achteruit kijk spiegel . ik neem aan dat er in de duster helemaal geen kachel unit meer zat!!!! als je naar Eric zijn camaro kijkt zie je een hele mooie pro touring auto in ontwikeling . ik geloof niet dat het zijn intensie was of is om de compleete unit uit zijn auto te slopen , maar eerder het bedieningspaneel om daarvoor in de plaats de guage consul te plaatsen . welnu die moet dus werken zolang de kachel unit daar nog zit!!!!! hij is niet met een 1 of ander al bundy shoe box p.o,s dodge bezig waarmee je effe met stofzuiger slangen ecetera gaat werken :lol: :lol: :lol:
Rallye350
Posts: 2434
Joined: Tue Dec 13, 2005 9:57 pm

Post by Rallye350 »

Pas geleden m'n 69 Camaro laten keuren en de keurmeester keek wel degelijk of de voorruitontwaseming werkte.
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Post by roadrage david »

Rallye350 wrote:Pas geleden m'n 69 Camaro laten keuren en de keurmeester keek wel degelijk of de voorruitontwaseming werkte.
presies . bdw ik wou je even complimenteren met je auto,s had de 69 camaro al gezien, en gisteren de olds zeldzaam mooi 8)
Rallye350
Posts: 2434
Joined: Tue Dec 13, 2005 9:57 pm

Post by Rallye350 »

Thanks David! Altijd leuk om te horen!

Rob
Thing
Posts: 3082
Joined: Mon Jul 25, 2005 5:38 pm

Post by Thing »

roadrage david wrote:[..]
Thing daar gaat het niet om kan je net zo goed een stofzuiger omgedraaid tegen je raam aan laten blazen van af de bijrijders stoel of een stukje spiegel met duck tape tegen je vooruit plakken als achteruit kijk spiegel . ik neem aan dat er in de duster helemaal geen kachel unit meer zat!!!! als je naar Eric zijn camaro kijkt zie je een hele mooie pro touring auto in ontwikeling . ik geloof niet dat het zijn intensie was of is om de compleete unit uit zijn auto te slopen , maar eerder het bedieningspaneel om daarvoor in de plaats de guage consul te plaatsen . welnu die moet dus werken zolang de kachel unit daar nog zit!!!!! hij is niet met een 1 of ander al bundy shoe box p.o,s dodge bezig waarmee je effe met stofzuiger slangen ecetera gaat werken :lol: :lol: :lol:
die slangen zie je toch niet.. en luchtslangen zitten ook in vuurvogels..
het enige wat ie moet doen is blazen.. warm of koud maakt geen :moony: (reet) uit
camaro-erik
Posts: 389
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:27 pm

Post by camaro-erik »

Voor mijn verjaardag van mijn vriendin paneeltes gehad voor mijn metertjes.
Vandaag bij het paneeltje voor achter mijn stuur de gaten geboord was wel ff spannend het anderen paneeltje was al geboord.
Ziet er wel netjes uit vindt ik zelf.


Image

Image


erik
muller
Posts: 3493
Joined: Sun Feb 08, 2004 4:50 pm

Post by muller »

ziet er toppie uit!!!!
robert64impala
Posts: 201
Joined: Wed Dec 01, 2004 8:40 pm

Post by robert64impala »

Kikke !!!!! erg mooi Erik
ps; laat je het zwart of in de kleur vd auto 8)
Thunderbabe
Posts: 393
Joined: Wed Jun 09, 2004 5:51 pm

Post by Thunderbabe »

DR Olds wrote:ruitewissers zijn verplicht voor de apk
behalve als je geen voorruit hebt. :D
nederland he. :?:

:lol: :lol: :lol: De koffie zit tegen mn beeldscherm omhoog :cry: :lol: :lol: :lol: :lol:
Post Reply