Dodge Coronet 69

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Post Reply
Fred ~ Moparstore
Posts: 868
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:52 am

Post by Fred ~ Moparstore »

Ed wrote: Beetje atf bijvullen 4,5 liter :roll: en het schakelen gaat ook een stuk beter :D :D :thumbsup:
Ik vond het al raar dat die bak het niet deed..die heb ik namelijk gebouwd :P

Je bent iig goed bezig, en erg leuk om het zo te kunnen volgen! Ga zo door, en filmpje!!! :thumbsup:

Fred
Ed
Posts: 5031
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:46 pm

Post by Ed »

Al die tijd trots dat er geen druppel ATF onder lag :lol: maar ja als er ruim 4 liter te kort in zit :D Zal morgen eens gaan kijken hoe groot de rode vlek op de grond is :lol: begrijp dat dit bij een Moparbak hoort :wink: heb een klein stukje gereden, en hij gaat van z'n plek nog niet door alle versnellingen heen geweest, maar hij doet het prima. Zal nog wat moeten worden afgesteld, kick down etc moet ik nog even naar kijken.
Fred ~ Moparstore
Posts: 868
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:52 am

Post by Fred ~ Moparstore »

Ik zag op de foto dat er bij jouw bak nog een kurken pakking tussen zat; die kunnen inderdaad wel eens wat gaan lekken. Tegenwoordig gebruik ik alleen nog maar de nieuwe uitvoeringen, kunststof met siliconen. Die lekken nooit, en kunnen herbruikt worden. Dus als hij onverhoopts toch wat zou gaan lekken, dan is zo'n nieuwe pakking van een tientje een goede oplossing :wink:

Succes ermee verder!!

Fred
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Post by BigBlockMopar »

We zullen de carb binnenkort nog eens even beetpakken zodat we het motortje weer wat meer als een 'braaf blokje' kunnen laten klinken ipv als een opgefokt racemotortje... :P :D :D :D

De Thermoquad-carb heb ik op advies van een Thermoquad-kenner in Amerika iets gemodificeerd zodat deze beter zou moeten lopen, aangezien zo'n carb normaal een erg arm-afgestelde Smog-carb is. Maar mij lijkt het nu dat deze modificatie iets teveel van het goede is geweest, ook te zien aan de zwarte rook-pluimpjes bij de uitlaat. :evil:
Fred ~ Moparstore
Posts: 868
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:52 am

Post by Fred ~ Moparstore »

BigBlockMopar wrote: De Thermoquad-carb heb ik op advies van een Thermoquad-kenner in Amerika iets gemodificeerd zodat deze beter zou moeten lopen, aangezien zo'n carb normaal een erg arm-afgestelde Smog-carb is.
Zou je deze modificatie niet met ons willen delen?? Altijd nieuwsgierig naar goede modificaties :roll:

Fred
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Post by BigBlockMopar »

Als ik het resultaat van deze modificatie eens 'bekijk' vraag ik me af of ik deze wel moet delen met anderen... :lol: :lol:

Maar in het kort ging het erom om de 2 lucht-bypass-kanaaltjes af te pluggen aan de voorkant van de carb in de primary-poorten zodat het mengel niet meer zo arm zou zijn. Waarschijnlijk zal dit gedaan moeten worden met in combinatie met kleinere sproeiers denk ik, want zoals het nu is bij Ed's z'n motor klopt er weinig van het mengsel.
Ed
Posts: 5031
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:46 pm

Post by Ed »

:thumbsup: Dan kunnen de kippen weer aan de leg, want de hele buurt is hier van slag. Zal morgen de achterbumper eens gaan poetsen :wink:
Ed
Posts: 5031
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:46 pm

Post by Ed »

Filmpje.......beetje rommelig.......maar ben al blij dat het er op staat.
Herman staat er goed op met z'n snuitje :lol:

http://media.putfile.com/Coronet-27'>Click here to watch 'Coronet-27'
lincoln460
Posts: 93
Joined: Sat Oct 23, 2004 12:54 am

Post by lincoln460 »

krijg niks te zien helaas
:(
Stimpy
Posts: 2034
Joined: Sun Jan 30, 2005 5:10 pm

Post by Stimpy »

shit, ik zie ook niets :?
Ed
Posts: 5031
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:46 pm

Post by Ed »

Pff......heb ik eindelijk het filmpje op het net, doet ie het niet.
Ik zie het namelijk wel :D Duik er effe in.

Je hebt wel Quicktime nodig om de bestanden af te spelen.
Misschien is dit het euvel.
Stimpy
Posts: 2034
Joined: Sun Jan 30, 2005 5:10 pm

Post by Stimpy »

Nee ik heb net nog een filmpe gekeken met Quicktime.
Ik heb het ook eens gehad, ik kon hem wel zien maar een ander niet. Vraag me niet hoe ik het heb opgelost.
Ed
Posts: 5031
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:46 pm

Post by Ed »

Nog een keer proberen.
Hier het filmpje.

http://members.chello.nl/e.rietveld2/ed.mov
lincoln460
Posts: 93
Joined: Sat Oct 23, 2004 12:54 am

Post by lincoln460 »

:?: nog niet helaas.
ben wel erg benieuwd...
Rene de Rooi
Posts: 150
Joined: Sun Apr 10, 2005 9:43 pm

Post by Rene de Rooi »

Pffff, kan het hier ook niet zien, ben ,maar even naar hem toe gereden om het te bekijken!

Kijkt ook prettiger met een biertje erbij. Stoer filmpje, en echt een heftig geluid wat uit de motor komt. :arrow: anders laat je ze toch allemaal even bij je komen Ed!
Post Reply