56 Chevy Bel Air (update 12 aug, a very late update hum hum)

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Tom
Posts: 8092
Joined: Thu Jul 08, 2004 7:54 pm

Post by Tom »

goed bezig zo zeg!!

wel jammer dat je op de laatste foto van je eerste post zoveel kleurverschil hebt, krijg je dat wel goed als je volgend jaar de rest laat spuiten??

ik heb jouw ride wel eens gezien, tri five dag rotterdam afgelopen jaar ;) en vond m toen al superstrak! dit jaar weer? ik hoop er ook bij te zijn dan :)


succes met je project!!
V8 Angel
Posts: 2665
Joined: Wed Feb 18, 2004 9:19 pm

Post by V8 Angel »

hey Tom ,yep heb je goed gezien toen ja was echt super en ik zal er zeker bij zijn dit jaar hopelijk met nieuwe grill en evt andere wielen.

kleur moet goedkomen, voorkant heb ik ook nog niet gepolijst dat wil ik doen ne het spuiten van de rest. de wagen staat bijna het hele jaar donker dus verkleuring zal wel meevallen. teven wordt dan de voorkaant helemaal dof geschuurd en gepolijst .denk niet dat echt kleurverschil voorkomt dadelijk.

ja op eerste post zie je idd heel duidelijk het verschil tussen oude en nieuwe kleur. Hopelijk in oktober uit elkaar halen. heb helaas een paar reparatiepanelen gezien bij mijn achterschermen, heel netjes verwerkt aan de buitenat maar binnenkant toch enigzins zichtbaar en diegen die mij kennen weten hoe ik daarover denk ha ha
B_Lowrider
Posts: 288
Joined: Thu Feb 23, 2006 10:54 pm

Post by B_Lowrider »

:thumbsup: RETEVETTT,
Super ride

Keep up the good work :) :thumbsup:


GREETZZ B_Lowrider :smoke:
Tom
Posts: 8092
Joined: Thu Jul 08, 2004 7:54 pm

Post by Tom »

alles moet perfect tot in de puntjes dus ;)

ik wens je er heel veel succes en geluk mee!

dat je over een x aantal jaar nog aan mij denkt als je deze prachtige auto verkoopt ;) zodat ik dan mijn ziel kan verkopen om m te kunnen betalen :)

ken je trouwens de site http://www.chevybelair.nl ? vast wel.. ik sinds deze week ook :oops: en was echt blij verrast mijn foto's daar terug te zien van vorig jaar :) én in de KR8 die ik niet had ontvangen, maar afgelopen SNC alsnog gekregen heb (mijn grootse dank hiervoor!) waar ook enkele foto's in stonden bij het gedeelte over de tri five meet met plaatjes van mij :)
V8 Angel
Posts: 2665
Joined: Wed Feb 18, 2004 9:19 pm

Post by V8 Angel »

Hey die site had ik nog niet gezien van ze gaaf en idd paar bekende foto's ertussen.
zal aan je denken mocht ik hem ooit willen verkopen.........ooit als het echt niet anders kan ha ha.

vandaag grill gemonteerd ,, zou eenvoudig moeten wezen maar er moet best veel aangepast worden aangezien de grill zelf net niet breed genoeg is dus errug veel ruimte tussen de montage beugeltjes, teven kloppen de hoogte van de beugeltjes niet waardoor ik eigenlijk 2 extra gaten moet boren waar ik niet blij van wordt maar goed daar verzin ik wel iets op.

ervoor:
Image

erna:

Image
let wel onder sierstrip moet nog gemonteerd worden dit is alleen om een impressie te krijgen
RPG
Posts: 1385
Joined: Sat Feb 12, 2005 1:50 pm

Post by RPG »

Je weet dat ik nogal gesteld ben op origineel..... maar ik moet zeggen dat deze grill hem ook niet verkeerd staat (Doet zo een beetje denken aan "Christine"). V.w.b de sierstrip erboven: hij lijkt links iets te laag te hangen. Typisch amerikaans zeker.... past ongeveer bij benadering!?
V8 Angel
Posts: 2665
Joined: Wed Feb 18, 2004 9:19 pm

Post by V8 Angel »

Klopt RPG het hangt nu nog maar aan 2 boutjes, de steuntjes kloppen niet helemaal dus daar moet aan gewerkt worden, idd het benaderd orgineel maar ziet er zo toch een beetje custom uit, tevens wil ik het zo maken dat de oude ten alle tijde weer terug kan zonder moeite. :D
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Post by Wilf »

mooi hoor! en dat nummerbord is ook een hele verbetering!
V8 Angel
Posts: 2665
Joined: Wed Feb 18, 2004 9:19 pm

Post by V8 Angel »

Zo vandaag een paar leuke metertjes besteld bij Classic Instruments (all american series).
zie de foto's echter dan met oranje wijzertjes.
Deze wil ik bekijken of ik die netjes onder de dashboard kan laten verdwijnen zonder dat het iemand in de weg zit .
metertjes zijn 2 1/8" / 54 mm en kan ze helaas net niet kwijt langs de radio die in de dashboardkast is gemonteerd wat een heel leuk gezicht zou zijn geweest.

as vrijdag liggen ze bij mijn leverancier en gaan ze op de vliegtuig , midden of eind volgende week zou ik ze dan moeten hebben, joepie :D

ImageImage
Image
http://www.classicinstruments.com
Ed
Posts: 5031
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:46 pm

Post by Ed »

Hele mooie stijlvolle metertjes........prachtig 8)
V8 Angel
Posts: 2665
Joined: Wed Feb 18, 2004 9:19 pm

Post by V8 Angel »

Wilf wrote:mooi hoor! en dat nummerbord is ook een hele verbetering!
ja ziet er idd veel beter uit ja dank je, mag niet vlgs mijn kenteken ( staat geen toelating op voor deze platen) maar geen agent die daar tot nu toe iets van gezged heeft en de orginele platen heb ik altijd bij me. Volgende week even omzetten voor mijn APK en dan is het weer in orde. :D
Tiki God
Posts: 6221
Joined: Mon Nov 01, 2004 11:06 am

Post by Tiki God »

netjes
V8 Angel
Posts: 2665
Joined: Wed Feb 18, 2004 9:19 pm

Post by V8 Angel »

Leuk vandaag nog een bod gewonnen op ebay voor een ooga ooga toeter.
voor diegene die niet weten wat dat is, zo'n toeter zoals je vroeger op 20'er 30'er jaren wagens hoorde. Is wel in 12 Volt, de ehchte van vroeger waren nog 6 volt.
hopelijk tussen nu en 2 weken ook binnen, inbouwen en leuk voor op bruiloften en gala's
:D
Mustang girl

Post by Mustang girl »

Dat vind ik bij jouw auto dus echt geen pam :barf:











:)
akkemie
Posts: 5126
Joined: Thu Apr 29, 2004 9:52 pm

Post by akkemie »

Mustang girl wrote:Dat vind ik bij jouw auto dus echt geen pam :barf:


:)
:o is een lekker binnenkomertje.
Post Reply