Project forum - Vermeld bouwjaar en merk in Topictitel

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Post by BigBlockMopar »

Ik heb m'n zooi al her en der verspreid staan op diverse forums... Blijf niet aan de gang.... :D :D
melvin

Post by melvin »

Rik wrote:Als iemand al ergens een project topic heeft lopen wat je in dit forum wil hebben pm me even de link en ik verplaats het naar het project forum
Hoef je niet alles opnieuw te plaatsen
Rik
kom je nu mee had ik net alles al weer zitten tikken :cry: :lol:
mustang65
Posts: 1176
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:01 pm

Post by mustang65 »

thanks guys :thumbsup:
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Post by roadrage david »

BigBlockMopar wrote:Was foto's plaatsen hier voorheen makkelijker dan RoadRage?

Je upload wat foto's naar een Photobucket, kopieert en plakt de img-links in een reply en klaar ben je....
...... Herman dat geld voor jou en een paar anderen . voor de niet techniese pc jongens is het een ramp!! . neem een voorbeeld aan pro touring .com of performance years. hup zo van je comp op je post!!!! upload klaar .. maargoed het zal wel niet in iedergeval een heel goed idee prodject forum ..........
V8
Posts: 502
Joined: Sun Apr 18, 2004 10:34 am

Post by V8 »

toppie
------ BURB '73 ------
Posts: 288
Joined: Thu Feb 05, 2004 11:55 am

Post by ------ BURB '73 ------ »

Dit lijkt me een goed moment om te stoppen met ouwehoeren en foto's van je project neer te zetten!

Image

Mogen projecten die net een beetje af zijn ook?

Mzl.

Burb'73
VIPER POWERED
Posts: 3303
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:24 pm

Post by VIPER POWERED »

Image
roland

Post by roland »

hallo allemaal ik heb mijn camaro sinds kort op deze forum staan moet er nog veel bij zetten maar vindt het ,n leuk idee dat er maar veel projecten bij mogen komen kunnen we weer wat van op steken op naar het mooie weer en de meetings gr roland :cheers: :jump:
Post Reply