29 juni SPN Den Bosch Special

Plaats hier flyers/foto's verslagen van Amerikaanse auto-meetings.
drumrammer
Posts: 1694
Joined: Tue Aug 10, 2004 10:47 pm

29 juni SPN Den Bosch Special

Post by drumrammer »

29 Juni startup demo tijdens SPN Den Bosch be there watch & hear Insanity come to life !!!!!!!!!!!! for more info https://www.facebook.com/#!/groups/394161570603957/
Image
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: 29 juni SPN Den Bosch Special

Post by sjak_brak »

Niet bepaald informatief, dat linkje :?:
You must log in to see this page.


Je mag ook hier wat meer tekst & uitleg geven :)
drumrammer
Posts: 1694
Joined: Tue Aug 10, 2004 10:47 pm

Re: 29 juni SPN Den Bosch Special

Post by drumrammer »

Hierbij bent u van harte welkom op zaterdag 29 juni, te s'hertogenbosch bij chauffeurs cafe Treurenburg .

Waar wij onze maandelijkse SPN meeting houden . www.summerpowernights.nl

Deze zaterdagavond zal er een dragster worden opgestart door STEP- A-SIDE USA PARTS DRAGRACING TEAM . www.stepaside.nl

Ook word er door het RAGBAKKEN TEAM een demo gegeven . www.baszijnragbakken.com

Verder zal er een fotograaf aanwezig zijn met pinup 's voor een kiekje op u auto .

Vanaf 17.00 uur zijn wij aanwezig op het terrein .

Het SPN TEAM :smoke: :D
drumrammer
Posts: 1694
Joined: Tue Aug 10, 2004 10:47 pm

Re: 29 juni SPN Den Bosch Special

Post by drumrammer »

8) morgen word het lekker weer in Den Bosch het heet niet voor niks Summer Power Nights :smoke:
Knightwolf
Posts: 1569
Joined: Thu Mar 24, 2005 9:22 pm

Re: 29 juni SPN Den Bosch Special

Post by Knightwolf »

Oh my godd wat was dat lache zeg :D
Vorige maand stoer datie de volgende keer wel even door dat poeltje zou baggeren, datie dat prima aan kon, er voor gemaakt is, en er ook zo weer uit zou komen :D uhuu...... :lol:

Image

Image

Image

Image

Image
harry_clamshell
Posts: 1521
Joined: Sun Feb 18, 2007 11:37 pm

Re: 29 juni SPN Den Bosch Special

Post by harry_clamshell »

Knightwolf wrote: Image
:smack: :smack: :smack: :foei:
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: 29 juni SPN Den Bosch Special

Post by Thompson »

harry_clamshell wrote: :smack: :smack: :smack: :foei:

?
takel
Mogelijke Moderator
Posts: 1295
Joined: Sun May 19, 2013 9:34 am

Re: 29 juni SPN Den Bosch Special

Post by takel »

Als de kabel brak of los kwam hadden jullie het nieuws wel gehaald :P
MadRat
Posts: 1596
Joined: Mon Apr 19, 2004 4:01 pm

Re: 29 juni SPN Den Bosch Special

Post by MadRat »

yep... nu zal die dikke kabel wel niet zo snel breken, maar de mounts op de REO zijn natuurlijk niet de nieuwste meer en je wil niet meemaken dat deze af breekt en losschiet en met een teringsnelheid het publiek invliegt!!

Ik heb het tijdens het off-roaden (Valkenswaard, Maasvlakte, Groesbeek etc) meer dan eens gezien dat een lierkabel of sleepkabel brak of losschoot en deze tgeen of dwars door de cabine met de towtruck / trekker schoot.. Gelukkig nooit met slechte afloop...!!!
Een keer brak zelfs de complete bumper met chassisbevestigings brackets van een Dodge W200 af en deze kwam na een vlucht maar een meter of 3 van de toeschouwers af...

Zoek de filmpjes maar op youtube..........

Stukkie meer afstand lijkt me dus wel zo slim..!!
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: 29 juni SPN Den Bosch Special

Post by Chief big ol'Cadillac »

De mounts op de Reo zullen een jaar of 10 oud zijn nu; ze zijn ooit vervangen omdat ze nogal eens gebruikt werden maar ik heb nog nooit gehoord dat zo'n militair ding afbrak. De sleepwagen zou een lierkabel hebben voor 80 ton is me verteld een aangezien het een proffesioneel apparaat is denk ik niet dat er ergens een kink in de kabel zit dus het is zorgen maken om niks... daarbij, op de SPN meeting zijn ook ambulances en lijkwagens... :P
takel
Mogelijke Moderator
Posts: 1295
Joined: Sun May 19, 2013 9:34 am

Re: 29 juni SPN Den Bosch Special

Post by takel »

Ook die meneer van de ,overigens erg gave, bergings truck moet daarin beter handelen.
Er zal niet snel wat gebeuren, maar als het gebeurd had het simpel voorkomen kunnen worden.
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: 29 juni SPN Den Bosch Special

Post by Ranch73 »

Knightwolf wrote:Oh my godd wat was dat lache zeg :D
Vorige maand stoer datie de volgende keer wel even door dat poeltje zou baggeren, datie dat prima aan kon, er voor gemaakt is, en er ook zo weer uit zou komen :D uhuu...... :lol:
Maskeert i.i.g. niet digitaal zijn kentekenplaat :)
harry_clamshell
Posts: 1521
Joined: Sun Feb 18, 2007 11:37 pm

Re: 29 juni SPN Den Bosch Special

Post by harry_clamshell »

Thompson wrote:
?
Antwoord is deels al gegeven in de reacties.

Met zulke smalle bandjes door zo'n modderpoel rijden is natuurlijk vragen om dit soort problemen

Nog (milieu-) politie TP geweest? Anders komt die schikking nog bovenop:

Zal wel een gepeperde rekening worden voor zo'n truck op zaterdagavond :P :P

(@ Paul: Waarom niet je eigen lier gebruikt en een andere truck als anker?)
Rob Rules
Posts: 3302
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:59 pm

Re: 29 juni SPN Den Bosch Special

Post by Rob Rules »

Knightwolf wrote:Oh my godd wat was dat lache zeg :D
Vorige maand stoer datie de volgende keer wel even door dat poeltje zou baggeren, datie dat prima aan kon, er voor gemaakt is, en er ook zo weer uit zou komen :D uhuu...... :lol:
Ik heb ut geprobeerd, mja, boeie, lekker gespeeld en een top avond gehad..
Wel zo attent van je dat je juist met dit soort activiteiten het nummerbord niet weghaalt.. :smack:
harry_clamshell wrote:Zal wel een gepeperde rekening worden voor zo'n truck op zaterdagavond :P :P
Als ik dit nog een keer flik, dan kost het iets van €1500,- :holy:
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: 29 juni SPN Den Bosch Special

Post by Chief big ol'Cadillac »

harry_clamshell wrote: (@ Paul: Waarom niet je eigen lier gebruikt en een andere truck als anker?)
Ik had de andere truck wel bij me maar die is niet van mij+ de laatste twee dagen heb ik gebruikt om die wagen op te schilderen, dus de verf is bij wijze van spreke nog nat dus die ga ik niet in de modder douwen, (sowieso niet gebruiken omdat het niet de mijne is). De Reo is nu van Rob Rules en als hij meent dat ie daarin moet rijden is het aan hem wat er mee gedaan wordt, toch? helaas is Rob's ervaring met dit spul erg beperkt, af en toe een zandpaadje waar ik met mijn renaultje ook door kan dus niet verwachten dat ie hierdoor komt. Maar hij leert snel bij, komt wel goed. Voor het eind van het jaar kan hij op eigen kracht hierdoor (met of zonder Reo :lol: )

Wat die takeldoos betreft, de eigenaar was ook op de meeting dus dat is gelukkig een bekende en hij had blijkbaar ook wel zin in wat actie :)

De modderpoel zelf is de afwatering (bijna riool) van het parkeerterrein en de eigenaar moet het zelf onderhouden en wilde het riet wat snoeien, wat nu perfect gedaan is. Ik heb gekeken maar er zat weinig leven in... (voordat de wagens erin gingen). De bescherming aan de onderkant van de Reo zal nu wel grotendeels opgelost zijn, wat een stinkzooi in dat badje... volgende keer maar een andere car-wash opzoeken want dit is niks...
Last edited by Chief big ol'Cadillac on Sun Jun 30, 2013 12:22 pm, edited 1 time in total.
Post Reply