King Cruise 2013

Plaats hier flyers/foto's verslagen van Amerikaanse auto-meetings.
Post Reply
le sabre
Posts: 280
Joined: Thu Aug 05, 2004 11:37 pm

King Cruise 2013

Post by le sabre »

Beste King Cruise bezoekers,

Allereerst wil ik jullie een heel gelukkig nieuwjaar wensen.

Helaas begon het jaar voor de King Cruise niet goed. De winkeliersvereniging van de Maxis heeft besloten dat ze dit hele jaar iedere zondag open gaan van 12.00 tot 17.00 uur. Dat betekent dat er voor de King Cruise meeting geen plaats meer is op het terrein.

Ik heb er bijna geen woorden voor hoe erg ik dit vind want ik (en mijn lieve team) hebben 8 jaar heel hard gewerkt om het zo te maken zoals het nu is. Nu past het niet echt bij mij om in een hoekje te treuren over iets wat ik niet kan veranderen dus ik ben momenteel al mijn energie aan het steken in het vinden van een nieuwe geschikte locatie. Het lijkt erop dat dat waarschijnlijk wel gaat lukken en in de buurt van Amsetrdam maar ik weet nog niets concreets.

Zodra ik meer weet post ik dat direct!

Ik hoop dat we dit jaar dus wel een KC meeting zullen hebben op een geheel nieuwe locatie en dat we daar weer net zo een gezellige meeting van gaan maken zoals hij dat was op het terrein van de Maxis.

Vragen, of suggesties, stuur me een berichtje.

Greetz M
plumcrazy
Posts: 314
Joined: Fri Aug 15, 2008 6:02 pm

Re: King Cruise 2013

Post by plumcrazy »

Hi Maria,

oh shit.
Good luck in finding a new location.
A place inbetween Amsterdam & Utrecht (like in the past) would be great

Greetz

Carsten
kikkegek
Posts: 2004
Joined: Wed Jul 14, 2010 8:56 am

Re: King Cruise 2013

Post by kikkegek »

KC bij het Maxis terrein houden, bezoekers voor je winkels gagarandeerd. hahaha..

nee serieus! das wel heel erg jammer, was mooie lokatie en zeer goed aan te rijden....

komt vast goed!

ik zal mijn collega op me werk eens vragen of die contacten bij de gemeente Amsterdam heeft. Hoeveel m2 was dat Maxis parkeerterrein?

heb je al iets op het oog?
le sabre
Posts: 280
Joined: Thu Aug 05, 2004 11:37 pm

Re: King Cruise 2013

Post by le sabre »

Ik ben wel bezig maar suggesties zijn welkom hoor!! Ik google map me suf op zoek naar grote terreinen. Het formaat van het terrein weet ik eigenlijk niet bij de Maxis, maar ik meen dat er 1600 parkeerplekken zijn voor 'normale' auto's. Als ik een meeting had waarbij er 1200 auto's kwamen was het terrein meer dan vol zeg maar =)
franky
Posts: 1113
Joined: Sat Apr 03, 2010 7:01 pm

Re: King Cruise 2013

Post by franky »

le sabre wrote:Ik ben wel bezig maar suggesties zijn welkom hoor!! Ik google map me suf op zoek naar grote terreinen. Het formaat van het terrein weet ik eigenlijk niet bij de Maxis, maar ik meen dat er 1600 parkeerplekken zijn voor 'normale' auto's. Als ik een meeting had waarbij er 1200 auto's kwamen was het terrein meer dan vol zeg maar =)

muiderstraatweg daar is een grote parkeerplaats die eigenlijk niet gebruikt wordt, is vanuit de lucht gezien aan de andere kant van de A1

https://maps.google.nl/maps?f=q&source= ... 6,,0,29.33
plumcrazy
Posts: 314
Joined: Fri Aug 15, 2008 6:02 pm

Re: King Cruise 2013

Post by plumcrazy »

way to small.

The mainfield on the old location was like 300x100 meters. That does not even include the area where you drive in and which was used if the weather was really nice.

Back in the day (80s/90s) there was a big meeting in Maarsseveense Plassen. Around the pond. But I doubt you will get a permission for it

Carsten
pswildcat
Posts: 53
Joined: Fri Jan 04, 2013 11:42 am

Re: King Cruise 2013

Post by pswildcat »

ideale plek is het Voormalig Marine Vliegkamp Valkenburg (bij Katwijk);
enorme ruimte en lappen asfalt, je kan er duizenden auto's kwijt;
diverse autoclubs houden er regelmatig evenementen;
nadeel is dat er woningbouw gepland is, maar dat kan nog een aantal jaren duren;
er zullen waarschijnlijk ook kosten aan verbonden zijn, ik weet niet of de Kings Cruise met sponsors werkt;
eigenaar van het voormalige vliegveld is de RVOB (Den Haag), het vroegere Domeinen
rene74monte
Posts: 4630
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: King Cruise 2013

Post by rene74monte »

welja jo , nog verder weg , probeer eens iets te zoeken wat een beetje meer centraal ligt dan kan de rest van nederland er ook fatsoenlijk naar toe
pswildcat
Posts: 53
Joined: Fri Jan 04, 2013 11:42 am

Re: King Cruise 2013

Post by pswildcat »

rene74monte wrote:welja jo , nog verder weg , probeer eens iets te zoeken wat een beetje meer centraal ligt dan kan de rest van nederland er ook fatsoenlijk naar toe
is voor mij in ieder geval stukken dichterbij :lol:
trouwens, we rijden in mooie auto's die gemaakt zijn om kilometers te vreten, en dat doe ik graag, dus ik snap jouw probleem niet zo goed :?
Peter Pontiac
Posts: 1948
Joined: Wed Feb 04, 2004 1:17 am

Re: King Cruise 2013

Post by Peter Pontiac »

rene74monte wrote:welja jo , nog verder weg , probeer eens iets te zoeken wat een beetje meer centraal ligt dan kan de rest van nederland er ook fatsoenlijk naar toe

8) 8) Ja Nederland is een groot land, de afstanden zijn enorm.
Lekker toch een stukkie cruisen :P

Ennuh Valkenburg is een goeie optie, Vw boys houden er regelmatig meetings.
Misschien moet Maria eens contact opnemen met de beheerders van http://www.volksforum.com
Ton
Posts: 3269
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:49 pm

Re: King Cruise 2013

Post by Ton »

pswildcat wrote:
is voor mij in ieder geval stukken dichterbij :lol:
trouwens, we rijden in mooie auto's die gemaakt zijn om kilometers te vreten, en dat doe ik graag, dus ik snap jouw probleem niet zo goed :?
Je praat jezelf al tegen in 2 zinnetjes :P
mikus
Posts: 211
Joined: Thu May 10, 2012 11:14 am

Re: King Cruise 2013

Post by mikus »

Peter Pontiac wrote:

8) 8) Ja Nederland is een groot land, de afstanden zijn enorm.
Lekker toch een stukkie cruisen :P

Ennuh Valkenburg is een goeie optie, Vw boys houden er regelmatig meetings.
Misschien moet Maria eens contact opnemen met de beheerders van http://www.volksforum.com

Zijn toch de gasten van MIVW die de Valkenburg meeting regelen?
franky
Posts: 1113
Joined: Sat Apr 03, 2010 7:01 pm

Re: King Cruise 2013

Post by franky »

plumcrazy wrote:way to small.

The mainfield on the old location was like 300x100 meters. That does not even include the area where you drive in and which was used if the weather was really nice.

Back in the day (80s/90s) there was a big meeting in Maarsseveense Plassen. Around the pond. But I doubt you will get a permission for it

Carsten

52.142147, 5.077829

https://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=52. ... a=N&tab=wl

parkingplace maarseveense plassen
plumcrazy
Posts: 314
Joined: Fri Aug 15, 2008 6:02 pm

Re: King Cruise 2013

Post by plumcrazy »

the meeting was held on the grass around the pond. Not on the rather small parking lot. So it was huge with more than 1.500 cars attending in the end.

The location for the KC should be between Utrecht and Amsterdam. The area were most people live.

Firesland etc would be way to far off
Crash
Posts: 672
Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm

Re: King Cruise 2013

Post by Crash »

There are enough area's around Amsterdam industrial area's and airport but I think the bigger problem is to get permissions and permits to keep it.

Hope they find a location on time and looking forward of going
Post Reply