King Cruise 2013

Plaats hier flyers/foto's verslagen van Amerikaanse auto-meetings.
le sabre
Posts: 280
Joined: Thu Aug 05, 2004 11:37 pm

Re: King Cruise 2013

Post by le sabre »

Hoe goed bedoeld ook, ik ben hier NIET blij mee. Het is mijn meeting. Ik wil het zelf regelen. Prima als iemand mij een suggestie geeft, en een contactpersoon van een locatie waar we eventueel heen kunnen maar uit naam van de King Cruise ergens heen gaan of praten over een eventueel nieuwe locatie, terwijl ik die persoon waarschijnlijk helemaal niet ken, dat vind ik echt zwaar klote. Dit levert hele vervelende situaties op namelijk. Ik weet wat ik nodig heb voor de King Cruise.

Nogmaals, suggesties en contactpersonen zijn welkom maar ik wil het zelf regelen!!

Maria

Dank Split!! We hebben hier even over gesproken en alles is weer clear!
Last edited by le sabre on Thu Jan 10, 2013 12:27 am, edited 1 time in total.
rene74monte
Posts: 4630
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: King Cruise 2013

Post by rene74monte »

ja , en daar heb je groot gelijk in , we horen het wel
63split
Posts: 45
Joined: Mon Jun 27, 2011 12:33 am

Re: King Cruise 2013

Post by 63split »

le sabre wrote:Hoe goed bedoeld ook, ik ben hier NIET blij mee. Het is mijn meeting. Ik wil het zelf regelen. Prima als iemand mij een suggestie geeft, en een contactpersoon van een locatie waar we eventueel heen kunnen maar uit naam van de King Cruise ergens heen gaan of praten over een eventueel nieuwe locatie, terwijl ik die persoon waarschijnlijk helemaal niet ken, dat vind ik echt zwaar klote. Dit levert hele vervelende situaties op namelijk. Ik weet wat ik nodig heb voor de King Cruise.

Nogmaals, suggesties en contactpersonen zijn welkom maar ik wil het zelf regelen!!

Maria
Maria er is alleen de vraag gesteld of ze hier positief tegenover staan voor zo'n soort evenement
mocht dat zo zijn hoor je dat zsm het is Zeker niet de bedoeling jullie hier in te passeren .
sorry
MGM
Posts: 12
Joined: Tue Jul 17, 2012 12:21 pm

Re: King Cruise 2013

Post by MGM »

Niet in de directe buurt van Amsterdam, maar de meubelboulevard in Veenendaal. Daar waar Praxis, Karwei, Leenbakker etc. samengevoegd zijn. Zeker plaats voor 1000 wagens en horeca. Er is reeds een horeca gelegenheid aanwezig die wel mee wil werken wellicht. Zet Veenendaal ook weer een beetje op de kaart.

Veenendaal is van huis uit een SGP en Christen Unie gemeente, maar wil we steeds vrijer worden daarin.

Ook centraal in NL.


Tegen over en rondom die boulevard is ook volop parkeer gelegenheid voor bezoekers.

Maar zal wel voor de vrijwilligers niet haalbaar zijn.


Goh, erg jammer zeg, zal die Burger King in Muiden ook blij mee zijn.....

Dit is/was echt de meeste gezellig meeting van NL. Hoop dat je wat vind Maria!
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: King Cruise 2013

Post by HarleyRob »

feulforall wrote:Fuck fuck fuck.......

Ik probeer mee te denken,maar kom idd bij de domeinen,vliegbasis soesterberg,of industiewijk van de arena adam uit

???
Bedoel je de vliegbasis zalf, of bedoel je het luchtvaartmuseum:

http://www.militaireluchtvaartmuseum.nl ... d/14/route

Daar hebben ze een grote parkeerplaats, met meer dan voldoende ruimte. Horeca alleen binnen, maar een mobiele friettent zou toch geen probleem moeten zijn, toch? Bovendien: centraler kan haast niet.
plumcrazy
Posts: 314
Joined: Fri Aug 15, 2008 6:02 pm

Re: King Cruise 2013

Post by plumcrazy »

but Maria doesn't want it central in NL but close to Amsterdam.
We have to keep that in mind

Carsten
Bean Bandit
Posts: 337
Joined: Thu May 27, 2010 2:02 am

Re: King Cruise 2013

Post by Bean Bandit »

Dit lijkt me wel wat:
Locatie
Daar is genoeg asfalt :lol:.

Groeten, Remco
ThA CoPyCaT©
Posts: 2218
Joined: Sun Apr 16, 2006 12:28 am

Re: King Cruise 2013

Post by ThA CoPyCaT© »

Kunnen we ook gaan dragracen! :D
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: King Cruise 2013

Post by Texas Boy »

rene74monte wrote:ach hans , mensen moeten niet zeuren , een stukje cruisen hoort er bij vinden ze , ik kom wel naar je toe voor een middagje , moet ik je op komen halen? :D
Als de data's en locatie bekend is kom ik dit jaar langs op de King Cruise, lijkt me erg leuk om wat mensen te ontmoeten die ik nu alleen ken als klant of via internet. Count me in :)
ThA CoPyCaT©
Posts: 2218
Joined: Sun Apr 16, 2006 12:28 am

Re: King Cruise 2013

Post by ThA CoPyCaT© »

Texas Boy wrote: Als de data's en locatie bekend is kom ik dit jaar langs op de King Cruise, lijkt me erg leuk om wat mensen te ontmoeten die ik nu alleen ken als klant of via internet. Count me in :)
Lijkt me leuk. Maar jullie zullen dan wel lamme armen krijgen van het handje schudden... :D
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: King Cruise 2013

Post by Texas Boy »

ThA CoPyCaT© wrote:Lijkt me leuk. Maar jullie zullen dan wel lamme armen krijgen van het handje schudden... :D

Zal meer ik zijn, Bianca heeft denk ik genoeg gevlogen als we in Spanje zijn voor de komende 6 jaar, ze haat het :P Maar geloof dat Alicante - NL maar iets van 2 uur is en dat is nu peanuts naar 6 jaar Amerika :lol:
lowrida
Posts: 1551
Joined: Sun Sep 20, 2009 11:02 pm

Re: King Cruise 2013

Post by lowrida »

Texas Boy wrote:Maar geloof dat Alicante - NL maar iets van 2 uur is en dat is nu peanuts
Als je een auto vind die 1031km/u red, dan moet dat lukken! :D
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: King Cruise 2013

Post by Texas Boy »

lowrida wrote:Als je een auto vind die 1031km/u red, dan moet dat lukken! :D

Je hebt ze ook die kunnen vliegen :P
fbird92
Posts: 704
Joined: Sun Dec 24, 2006 3:01 pm

Re: King Cruise 2013

Post by fbird92 »



zoiets..?? :lol:
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: King Cruise 2013

Post by Texas Boy »

fbird92 wrote:

zoiets..?? :lol:

Ook leuk, maar mijn gedachten gingen meer uit naar zoiets


Image :P
Post Reply