King Cruise 2013

Plaats hier flyers/foto's verslagen van Amerikaanse auto-meetings.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: King Cruise 2013

Post by Wilf »

Hmmmm nou, er komen wel een boel liefhebbers op de KC af hoor, en die gaan liever iets kleiner wonen dan hun auto de deur uit gooien... De mensen die ik gister gesproken heb iig wel :P
kikkegek
Posts: 2004
Joined: Wed Jul 14, 2010 8:56 am

Re: King Cruise 2013

Post by kikkegek »

Wilf wrote:Hmmmm nou, er komen wel een boel liefhebbers op de KC af hoor, en die gaan liever iets kleiner wonen dan hun auto de deur uit gooien... De mensen die ik gister gesproken heb iig wel :P
dat klinkt heel stoer en als een "echte liefhebber"....moet je alleen wel in een huur huis wonen...want als je een koopwoning hebt, dan ben je gewoon fakked op dit moment. Dan kan je wel kleiner WILLEN wonen, maar dan raak je alleen die GROTE woning niet kwijt...hahaha
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: King Cruise 2013

Post by BigBlockMopar »

Tenzij je hypotheek deze maand net afloopt... Goedkoper wonen in hetzelfde huis... :D
Ed
Posts: 5031
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:46 pm

Re: King Cruise 2013

Post by Ed »

:lol: wrijf het er maar in...........
Als je alle mensen met minderwaarde op hun huis nu te vreten moet geven, moet je niet aan denken.
Geen hypotheek meer..............parts bestellllllllllllllllllllen
Chevy Marvin
Posts: 1276
Joined: Fri Jan 02, 2009 8:18 pm

Re: King Cruise 2013

Post by Chevy Marvin »

Wilf wrote:Hmmmm nou, er komen wel een boel liefhebbers op de KC af hoor, en die gaan liever iets kleiner wonen dan hun auto de deur uit gooien... De mensen die ik gister gesproken heb iig wel :P
Woon nog bij mn ouders :D
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: King Cruise 2013

Post by Wilf »

@ kikkegek: ik heb expres het woord 'echte' niet gebruikt :!:

En kleiner wonen is maar een voorbeeld, een beeldspraak. Wat ik bedoel is dat er veel mensen op de KC komen die van alles NIET doen om WEL met een yank te kunnen rijden.

Meestal zijn dat overigens wel vrijgezellen, want niet elke vrouw is 'amused' als er niet vier keer vakantie gevierd wordt (winterskivakantie, lentetrip, zomervliegvakantie, herfsttrip) of dat de kinderen in de verkoop (of ijskast) gaan, of dat er minder geld naar de kapper, sigaretten, alcohol, kleding en de gezondheid gaan :P

De meeste mensen met een yank hebben het veel breder dan ze denken. Als je op vakantie kan gaan, regelmatig naar de kapper kan, regelmatig naar een restaurant gaat, regelmatig nieuwe kleren koopt etc. dan mag je echt niet klagen en kan je daar echt wel op bezuinigen voor je hobby. Veel mensen besteden jaarlijks al een paar duizend aan vakantie/horeca, dat kan ook naar een stalling en schorsing of MRB.
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: King Cruise 2013

Post by HarleyRob »

Net effe de pics gezien in het andere topic. Jammer dat ik de KC heb moeten missen, ik hoop mijn Sub binnenkort weer op de weg te hebben. Kudo's voor Maria & team die dit allemaal voor elkaar krijgen!
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: King Cruise 2013

Post by sjak_brak »

kikkegek wrote:....moet je alleen wel in een huur huis wonen...want als je een koopwoning hebt, dan ben je gewoon fakked op dit moment.
Goedkope huurwoningen liggen ook niet voor het oprapen ;)

Via woningbouw zit je met wachtlijsten/loting + inkomenstoets, op de vrije markt betaal je de hoofdprijs.
Wilf wrote:als er niet vier keer vakantie gevierd wordt (winterskivakantie, lentetrip, zomervliegvakantie, herfsttrip)
4 keer op vakantie :o zo weinig :eek:


Hmm, dadelijk verzandt ook deze topic in een discussie over wel/niet echte liefhebbers en beste plan voor de mogelijk aankomende belastingmaatregelen :lol:
Post Reply