nieuw evenement roermond

Plaats hier flyers/foto's verslagen van Amerikaanse auto-meetings.
stefan175
Posts: 92
Joined: Sat Mar 31, 2007 4:44 pm

Re: nieuw evenement roermond

Post by stefan175 »

Nouw om eerlijk te zijn is de locatie een prive terrein dus geen eigendom van de gemeente.
Hierdoor hadden wij verwacht dat er geen vergunning nodig was alleen toestemming van de eigenaar en dat hadden we.
Er is toen door een van onze deelnemers schijnbaar hierover gepraat met iemand van de gemeente en die gaf aan wel een vergunning te moeten hebben. Hierdoor zijn wij dit gaan navragen en dit klopte inderdaad.
We zijn nu momenteel aan het kijken via een andere weg of wij zonder vergunning dit mogen doorzetten.
Zo niet dan is er een persoon die heeft gezegd zowiezo te willen komen en wie zin heeft om ook gewoon te komen.
Dus momenteel is het nog even onduidelijk over hoe en wat.
stefan175
Posts: 92
Joined: Sat Mar 31, 2007 4:44 pm

Re: nieuw evenement roermond

Post by stefan175 »

Hallo allemaal,

Onze eerste treffen zal een iets andere wending gaan krijgen dan in eerste instantie gepland was. Aangezien de gemeente heeft aangegeven in principe dat wij een vergunning nodig hebben om dit te organiseren heb ik in eerste instantie bedacht om op te geven. Ik heb van zoveel mensen positieve berichtjes gehad dat ik dit achter mij heb moeten laten. Voor jullie de personen die zoveel passie en liefde voor hun auto's hebben ga ik niet opgeven. Ik ben momenteel met iemand samen aan het kijken om het via de gemeente legaal te laten gebeuren. Mocht dit niet lukken dan komen wij gewoon bij elkaar bij het retailpark geen organisator geen vrijwilligers niemand die ons dan iets kan maken.

Hopelijk zie ik jullie nog gewoon op 14 mei op het retailpark
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: nieuw evenement roermond

Post by Jeroen_Sp »

Kijk, dat is een beter bericht. Ik ga er alles aan doen om er bij te zijn.
Post Reply