Drachten Finals 2012

Plaats hier flyers/foto's verslagen van Amerikaanse auto-meetings.
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Re: Drachten Finals 2012

Post by basezum »

hoop niet dat het een langzame dood sterft :(
HouseBros
Posts: 203
Joined: Mon Feb 02, 2004 11:11 pm

Re: Drachten Finals 2012

Post by HouseBros »

Als je met een stel kids en wat verder weg komt wordt het nog duurder.
Zal wel weer als gezeik opgevat worden maar het feit is dat die kaartjes de afgelopen jaren wat inflatie gehad hebben waardoor veel mensen/auto liefhebbers uit de omgeving niet meer komen om even een middagje te kijken of ze gaan niet met het gezin maar alleen, om de kosten te drukken.

Kinderen tot 12 jaar hebben gratis entree, dus die vlieger gaat ff niet op....
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: Drachten Finals 2012

Post by thunderbuick »

Hoezo, denk je dat er geen kinderen in gezinnen bestaan die ouder zijn dan 12 jaar waar de ouders nog voor moeten betalen :?:
HouseBros
Posts: 203
Joined: Mon Feb 02, 2004 11:11 pm

Re: Drachten Finals 2012

Post by HouseBros »

Nou, om eerlijk te zijn wilde ik niet meer met m´n ouders mee toe ik die leeftijd had, maar ze zullen er ongetwijfeld zijn.
De mensen hebben dan iig tot hun 12 levensjaar de kans gehad om langs te komen , iets wat ze in Friesland ook niet echt doen....
Het leven zal er waarschijnlijk niet goedkoper op worden voor ons allemaal, dus de keus begrijp ik wel.
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: Drachten Finals 2012

Post by thunderbuick »

In het begin, de jaren 70/80 gingen we zoals velen uit de omgeving op de brommer vanuit Leeuwarden en was een kaartje in verhouding best betaalbaar.
Tevens lag het toen in de berm naast de toegangsweg behoorlijk vol met fietsen van jeugd uit de omgeving, iets wat nu veel minder is.
Een dertienjarige moet tegenwoordig 22 euro betalen aan de kassa, zonder reiskosten.
Dan moet je meer dan nieuwschierig zijn, je moet 22 euro over hebben en liefhebber zijn want anders kom je niet even kijken.
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Re: Drachten Finals 2012

Post by basezum »

het was er vroeger stampvol!! Kom er vanaf dat ik jaar of 7 ben! Stiekum over de hekken....machtig!!

Henk Vink...

avond race in het donker met jetbike oid...Bierflesje`s zoeken voor het statiegeld :)

moet toch weer kunnen, PR op orde, neuzen de zelfde kant uit!

ego`s opzij(weet niet of dat aan de orde is by de way)
bezerk
Posts: 791
Joined: Tue Apr 01, 2008 12:22 pm

Re: Drachten Finals 2012

Post by bezerk »

Ik heb geen idee hoe het helemaal in elkaar zit deze weekenden, maar ik zou graag komen om een paar runs te maken, 6x op 1 dag. Maar de hele inleg daar voor te betalen vind ik gewoon minder.
Betalen per run met als 1ste run als inleg geld misschien een beter idee en na meer als 10 runs daar het max inschrijving op zetten?
Post Reply