King Cruise Muiden 9 September

Plaats hier flyers/foto's verslagen van Amerikaanse auto-meetings.
M.IJsseldijk
Posts: 537
Joined: Mon Dec 05, 2005 8:05 pm

King Cruise Muiden 9 September

Post by M.IJsseldijk »

Zondag 9 september ben je van harte welkom op helaas alweer de laatste King Cruise van dit seizoen. Als special hebben we dit keer een Mopar Edition.

Ook zal ons favoriete Roller Derby team weer aanwezig zijn namelijk de Dom City Dolls.

Onze markt word uitgebreid met een stand van Pietersen dus als je nog iets nodig hebt voor je Amerikaanse auto kun je het daar kopen!

De lieftallige dames van Dom City Dolls zullen weer een 'have a save trip home window wash' actie doen met window wash van Mequiar's bij de uitgang dus dat mag je eigenlijk niet missen.

En natuurlijk kun je weer meedoen aan de Mequiar's Best Car of the Day Contest.
pipo
Posts: 224
Joined: Sun Aug 17, 2008 10:27 pm

Re: King Cruise Muiden 9 September

Post by pipo »

he he als het goed is kan ik hier eindelijk eens een keer naar toe.
MOPAR POWERRRRRrrrrr.
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: King Cruise Muiden 9 September

Post by Renev »

Ik ben er helaas niet bij :( :(

Advies: Zorg effe voor een extra uitgang voor mensen die niet op ramen wassende popjes zitten te wachten. :)
kikkegek
Posts: 2004
Joined: Wed Jul 14, 2010 8:56 am

Re: King Cruise Muiden 9 September

Post by kikkegek »

ik kom, kweet alleen nog niet of de hele fam mee komt of ik alleen...

zin an!
M.IJsseldijk
Posts: 537
Joined: Mon Dec 05, 2005 8:05 pm

Re: King Cruise Muiden 9 September

Post by M.IJsseldijk »

Renev wrote:Ik ben er helaas niet bij :( :(

Advies: Zorg effe voor een extra uitgang voor mensen die niet op ramen wassende popjes zitten te wachten. :)
Het is geen verplichtingom je ramen te laten lappen.
Je kan ook gewoon rustig doorrijden bij ze.
Wij vonden het wel een leuke actie.
lotje1973
Posts: 191
Joined: Mon Jan 24, 2011 11:08 am

Re: King Cruise Muiden 9 September

Post by lotje1973 »

Wij zijn er!
Knightwolf
Posts: 1569
Joined: Thu Mar 24, 2005 9:22 pm

Re: King Cruise Muiden 9 September

Post by Knightwolf »

M.IJsseldijk wrote:Het is geen verplichtingom je ramen te laten lappen.
Je kan ook gewoon rustig doorrijden bij ze.
Wij vonden het wel een leuke actie.
Gezien Renevs reactie tegen mij toen hij daar in de file stond, denk ik dat hij de file an sich bedoelt... hij kan niet doorrijden omdat andere mensen op de window-wash-babes staan te wachten :mrgreen:
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: King Cruise Muiden 9 September

Post by Renev »

Preciesss :holy:
plumcrazy
Posts: 314
Joined: Fri Aug 15, 2008 6:02 pm

Re: King Cruise Muiden 9 September

Post by plumcrazy »

I will be there, too
niels23
Posts: 538
Joined: Sat Jun 23, 2007 10:28 am

Re: King Cruise Muiden 9 September

Post by niels23 »

ben er ook bij :)
le sabre
Posts: 280
Joined: Thu Aug 05, 2004 11:37 pm

Re: King Cruise Muiden 9 September

Post by le sabre »

File bij de uitgang door de window washing babes.... het is ook eigenlijk nooit goed he? Van half 1 tot half 3 was er ook een file om binnen te komen....
Ik ben blij met die file bij de uitgang, dan rijden mensen tenminste een beetje normaal weg en hoef ik de dag erna niet zoveel boze emails van de bewoners achter het Maxis terrein te beantwoorden...
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: King Cruise Muiden 9 September

Post by Renev »

Och niet goed is ook wat overdreven, en de file bij de ingang gaat over het algemeen toch wat sneller :) :) ik heb gewoon gewacht tot de grootste meute weg was voordat ik zelf wegging.

Maarrehh mensen die achterlijk doen gewoon kenteken noteren en de volgende keer niet toelaten, er zijn altijd van die gasten met te kleine pikkies die effe als een achterlijke gas staan te geven en soms zelf een ieniemiene burn-outje proberen te maken en daarmee iedere keer weer de vergunning in gevaar brengen.
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: King Cruise Muiden 9 September

Post by HarleyRob »

Grote kans dat ik er ook bij ben, kan ik eindelijk die Sylvester van Kikkegek eens zien..... 8)
Knightwolf
Posts: 1569
Joined: Thu Mar 24, 2005 9:22 pm

Re: King Cruise Muiden 9 September

Post by Knightwolf »

Ik heb het ook weer op de agenda gezet. I'll be there 8) Nou is het na lang slecht weer eindelijk een tijdje zomer, wil ik er van genieten ook!
le sabre wrote:Ik ben blij met die file bij de uitgang, dan rijden mensen tenminste een beetje normaal weg en hoef ik de dag erna niet zoveel boze emails van de bewoners achter het Maxis terrein te beantwoorden...
Wat versta je dan onder normaal wegrijden? Beetje op het gas gaan staan mag toch wel hoop ik? Daar kom ik voor, om dat V8-geweld te horen :P Maar er moet idd niet geburnd worden (piepende banden en strepen trekken op wat voor manier dan ook hoeft voor mij ook niet). Mag niet, staat er met koeieletters bij, en toch doen sja dan vraag je om een ban (zoals Rene zegt kenteken noteren en volgende keer niet meer toelaten). Maar moet ook zeggen dat emails van buurtbewoners krijgen (is het echt zo erg?) vind ik dat net zo goed overdreven, pfft men kan tegenwoordig ook niks meer hebben he. Leven en laten leven ;)
Last edited by Knightwolf on Fri Sep 07, 2012 11:29 pm, edited 2 times in total.
white bird 67
Posts: 679
Joined: Thu Feb 10, 2011 11:31 pm

Re: King Cruise Muiden 9 September

Post by white bird 67 »

waarschijnlijk ga ik ook effe naar muiden en dan naar joure mooie combi voor de zondag met de charger
Post Reply