9e American Tukkerday te Vroomshoop

Plaats hier flyers/foto's verslagen van Amerikaanse auto-meetings.
Activate
Posts: 1183
Joined: Wed Feb 04, 2004 7:23 am

9e American Tukkerday te Vroomshoop

Post by Activate »

Nog 4 weken en dan is het weer zover: Vroomshoop staat weer in het teken van Amerikaanse auto's en motoren!!

Beste yank-rijder(s) en -liefhebbers,

Nu alweer voor de 9e keer een spetterend weekend!

We hebben weer een zeer gevarieerd programma (zie http://www.americantukkerday.nl) met o.a. diverse stunts, burnouts, tattoo artiest, pinstriping artiest en kidscorner.
Er is een (GRATIS) show & shine contest. Indien je hier aan mee wilt doen, kun je je opgeven bij de infostand.
Ook zijn er verschillende kraampjes aanwezig met o.a.: auto- en motoronderdelen, American Wear en meer.

Evenals voorgaande jaren is de toegang tot de American Tukkerday weer geheel gratis, zowel kijkers als bezitters van Amerikaanse voertuigen.
Weekendgasten betalen 17,50 p.p. , dit is inclusief 2 x ontbijt en stroom.

De werkelijke opkomst is een beetje koffiedik kijken, maar er zijn behoorlijk wat aanmeldingen van zowel auto's als motoren uit geheel Nederland en zelfs uit Duitsland en België. Wil je verzekerd zijn van een leuk plekje, probeer dan op tijd aanwezig te zijn. Wil je het gehele weekend komen, meld je dan even aan (in verband met het ontbijt) via de website/mail.

Wegens uitbreiding van het terrein beschikken we dit jaar over extra veel plaatsen voor weekend- en daggasten!

Indien er nog mensen zijn die een stand willen huren voor aanverwante artikelen, laat het ons even weten vóór 6 september! Er zijn namelijk nog enkele kramen beschikbaar.

Wij als organisatie verheugen ons er nu al op om je te mogen begroeten op onze 9e American Tukkerday!

Voor een sfeerimpressie en meer informatie, kijk op http://www.americantukkerday.nl

Voor meer info en/of standhuur kun je contact opnemen via tel: 06 549 247 84 of email: info@americantukkerday.nl


Image
Activate
Posts: 1183
Joined: Wed Feb 04, 2004 7:23 am

Re: 9e American Tukkerday te Vroomshoop

Post by Activate »

Nog 1,5 week!!!!

Kijk even op de website voor het programma http://www.americantukkerday.nl
rene74monte
Posts: 4630
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: 9e American Tukkerday te Vroomshoop

Post by rene74monte »

nog 1 nacht :D
plumcrazy
Posts: 314
Joined: Fri Aug 15, 2008 6:02 pm

Re: 9e American Tukkerday te Vroomshoop

Post by plumcrazy »

Hi,

it was not so nice today as usually.
The parking area for the american car visitors was shitty. The grasfield was a huge major dustbowl.
I am really not into washing cars but one hour was enough to give my car a nearly new colour :D
You should park them next year around the building on the asphalt like last year.

Thanks again for the three guys who helped me when my battery was dead and pushed me and my car

Carsten
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: 9e American Tukkerday te Vroomshoop

Post by Corp »

No shit it was a dust bowl, I had my tops off and my whole brand new interior was full of that dark brown sand. Completely fucked up. I'm so pissed. it's not even funny. .
sansemiano
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm

Re: 9e American Tukkerday te Vroomshoop

Post by sansemiano »

klote, dat stof, maar niet zo klote als de schade aan die prachtige 4th gen firebird op de king cruise. rijdt een of andere ouwe cadillac met defecte remmen tegenaan.

Image
plumcrazy
Posts: 314
Joined: Fri Aug 15, 2008 6:02 pm

Re: 9e American Tukkerday te Vroomshoop

Post by plumcrazy »

do you have a pic of the caddy, too?
How much damage does he have?

Carsten
sansemiano
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm

Re: 9e American Tukkerday te Vroomshoop

Post by sansemiano »

nope, maar die verschijnt vast nog wel ergens in cyberspace.
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: 9e American Tukkerday te Vroomshoop

Post by Corp »

.. moet zeggen dat de meeting vroeger op de andere locatie gezelliger/drukker was. Ik pruim die campingshit niet zo, ik kom niet om busjes en caravannetjes te zien. Had beter naar Muiden kunnen gaan en mijn planning voor Zo. verschuiven naar Za.
rene74monte
Posts: 4630
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: 9e American Tukkerday te Vroomshoop

Post by rene74monte »

Corp wrote:.. moet zeggen dat de meeting vroeger op de andere locatie gezelliger/drukker was. Ik pruim die campingshit niet zo, ik kom niet om busjes en caravannetjes te zien. Had beter naar Muiden kunnen gaan en mijn planning voor Zo. verschuiven naar Za.
wist niet dat jij daar ook was , had wel even kennis willen maken :)
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: 9e American Tukkerday te Vroomshoop

Post by Corp »

Ik heb je auto wel gezien, ziet er toch nog goed uit o in de owatrol, vorig jaar had ik mijn twijfels in vroomshoop en in vriezenveen.

Ik was met mijn corvette, ik stond later ietsje verder op dan jij.
rene74monte
Posts: 4630
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: 9e American Tukkerday te Vroomshoop

Post by rene74monte »

:D de owatrol zit aan de onderkant , de rest is een heeeel ander verhaal .
wel jammer dat ik je niet even gezien heb , volgende keer misschien even lekker dom lullen :D
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: 9e American Tukkerday te Vroomshoop

Post by Corp »

wat zit erop dan?

Dit ben jij toch?

Image

ik stond naast die zwarte camaro

Image

stond eerst hier maar moest weg van de brandweer... was tenminste geen vies stoffig plekje

Image
rene74monte
Posts: 4630
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: 9e American Tukkerday te Vroomshoop

Post by rene74monte »

o ja , dat verhaal van de brandweer hoorde ik ook ja , stond toevallig met iemand van de organisatie te praten toen hij dat berichtje door kreeg via zijn lulijzer.
mijn verf is een soort teer verf :D
Activate
Posts: 1183
Joined: Wed Feb 04, 2004 7:23 am

Re: 9e American Tukkerday te Vroomshoop

Post by Activate »

Iedereen bedankt die er geweest is.

Wat betreft het oude terrein : Was idd gezelliger helaas kunnen we daar niet meer terecht vanwege bebouwing, het leek ook drukker omdat alles veel kleiner qua ruimte was.

Het stoffige parkeerterrein : Dit was iid zo, vanwege de warmte de dagen ervoor was het id stoffig geworden, we hadden het willen sproeien, maar dit werd ons afgeraden omdat het water niet de grond in zou trekken maar er bovenop zou blijven liggen.

Vanwege de klachten van vorig jaar dat de mensen hun auto achter het bedrijf moesten parkeren en niet zichtbaar zouden zijn voor iedereen is besloten om op eigen kosten het veld naast het bedrijf glad te maken en in te zaaien, dit was dus het stoffige veld.......

Op het campingterrein stonden idd erg veel Vans, meer als ander jaren, persoonlijk vind ik het ook leuker als er meer verscheidenheid is maar ja ik beslis niet wat iemand meeneemt.

En ja de brandweer en de gemeente deden erg bang dit jaar, op de woensdag voor het weeknd dreigden ze de vergunning in te trekken.....

Het veld is in ieder geval weer een leerpunt voor volgend jaar!!!

Groeten,

Erik.
Post Reply