Vasteras 2012 mijn ervaring

Plaats hier flyers/foto's verslagen van Amerikaanse auto-meetings.
Johnto
Posts: 4521
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:27 pm

Vasteras 2012 mijn ervaring

Post by Johnto »

Bijkomen van een superevent in Zweden Vasteras. Het is echt niet normaal hoe gaaf dat daar is. Een kingsize meeting met zeer veel aanbod van dikke auto's van rot tot topstaat. Van oud tot nieuw. Een kingzise swapmeet met zeer leuke stands, leuke verkiezingen van diverse soorten auto's, en uiteraard zeer vriendelijk volk die Zweden. Ga je naar het terrein toe, of ga je weg, dan zie je in heel de stad overal waar je maar kan kijken dikke yanks langzaam rondcruisen, dat is realcruisi'n, die Zweden snappen het! En heb je dan nog niet genoeg? Dan zijn er nog diverse plekken in de stad waar enorm veel te zien is, oa de Halla shoppingmal, savonds was het daar ook erg druk, ze hadden daar een burnoutstrip gemaakt, en een driftcorner, waar je zelf kon driften met je eigen yank, of gewoon kijken hoe anderen het deden. Voor iedereen die nog nooit naar Vasteras is geweest, just do it! Let op het heeft een zeer verslavende factor!!!!!!!

Image

Mijn foto's kan je hier zien:

https://picasaweb.google.com/1040549283 ... directlink

Om een beeld te krijgen hoe het in Vasteras is tijdens deze dagen, bekijk dan onderstaande Youtube film.



En nog wat filmpjes van Halla shoppingmal, soort van Big Daddy's maar dan in het groot :D









Ofwel, ik heb een toptijd gehad daar :thumbs:
Stargazer
Posts: 2037
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:05 pm

Re: Vasteras 2012 mijn ervaring

Post by Stargazer »

Ja dat ben ik met je eens, een top event. Was voor mij de eerste keer. Wij zaten zo'n 45km boven Vasteras in een Bed en Breakfast die gehele week. En ook in die regio elke dag overal Yanken op de weg, op opritten, bij schuren, you name it. Helemaal gek van Yanken zijn ze daar. Ze cruisen ook gerust met 60 km/h over de (1 baans) snelweg 8)
Johannes El Camino
Posts: 514
Joined: Sun Jun 24, 2012 7:57 am

Re: Vasteras 2012 mijn ervaring

Post by Johannes El Camino »

:thumbs: :thumbs: super event zeg..en wat een auto's
Johnto
Posts: 4521
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:27 pm

Re: Vasteras 2012 mijn ervaring

Post by Johnto »

Het was voor mij ook de eerste keer, wij zaten tussen Vasteras en Sala in, een klein plaatsje in de bossen met onverharde wegen.
15 minuten rijden naar Vasteras ;-)
Mijn buren zijn er al enkele keren geweest, en aangezien hun er toch al zaten, hoefde ik alleen maar een ticket te boeken en te gaan.
Ik miste mijn yank wel daar, zeker als je alles daar zo easy rond ziet tuffen, maar met 1op3 op lpg, is het een hele kostbare rit, dus vandaar het vliegtuig.
Volgend jaar maar eens kijken of we met 4 man een wat zuinigere auto aan kunnen schaffen om naar de BigMeet te cruisen, dan kunnen we de kosten delen en scheelt het stukken.
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Vasteras 2012 mijn ervaring

Post by sjak_brak »

Johnto wrote:Volgend jaar maar eens kijken of we met 4 man een wat zuinigere auto aan kunnen schaffen om naar de BigMeet te cruisen, dan kunnen we de kosten delen en scheelt het stukken.
Van de kosten van een andere auto kan je heel wat kilometers rijden. Daarnaast kan je stukken afsnijden met de ferry, bv ipv door Denemarken te karren (ook super relaxed land btw!) kan je in Lübeck / Travemünde de ferry pakken naar Zweden, heb je ook meteen een overnachting te pakken. Dus lekker met je eigen wagen gaan, dan weet je wat je hebt, ipv een of ander onbekend uitgehoerd brik :D
SuperSport
Posts: 1163
Joined: Sat Jan 30, 2010 8:31 pm

Re: Vasteras 2012 mijn ervaring

Post by SuperSport »

Wat een evenement, ziet er erg gaaf uit moeten we hier in nederland ook maar eens doen :lol:

Wat een gave pics en wat een auto's, het gave is dat er van alles wat is. Er zijn ook heel wat modellen bij die je niet vaak voorbij ziet rijden erg gaaf om te zien.
Echt volgens mij loop je het hele weekend te kwijlen :P
sansemiano
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm

Re: Vasteras 2012 mijn ervaring

Post by sansemiano »

Johnto wrote:Het was voor mij ook de eerste keer, wij zaten tussen Vasteras en Sala in, een klein plaatsje in de bossen met onverharde wegen.
15 minuten rijden naar Vasteras ;-)
Mijn buren zijn er al enkele keren geweest, en aangezien hun er toch al zaten, hoefde ik alleen maar een ticket te boeken en te gaan.
Ik miste mijn yank wel daar, zeker als je alles daar zo easy rond ziet tuffen, maar met 1op3 op lpg, is het een hele kostbare rit, dus vandaar het vliegtuig.
Volgend jaar maar eens kijken of we met 4 man een wat zuinigere auto aan kunnen schaffen om naar de BigMeet te cruisen, dan kunnen we de kosten delen en scheelt het stukken.
als je naar vasteras gaat hoor je met je eigen yank op het meet-terrein te staan. ;-)
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: Vasteras 2012 mijn ervaring

Post by oscar »

Nog niet alle foto's gezien...maar deze staat zeker op nummer één :) van mij nog te doen lijst!!

Dit moet gewoon een super ervaring zijn naar mijn idee.... (toch een beetje jaloers denk ik) mooie foto's! :thumbs:


Oscar.
mohmie
Posts: 1241
Joined: Wed Jan 30, 2008 9:43 pm

Re: Vasteras 2012 mijn ervaring

Post by mohmie »

Johnto,

Erg leuke post dit, ben er zelf (nog) nooit geweest maar had begrepen dat je dat een keer mee moet maken, in je iegen yank :P !
rambler1966
Posts: 96
Joined: Mon Jul 07, 2008 9:16 pm

Re: Vasteras 2012 mijn ervaring

Post by rambler1966 »

Koop een rambler !!!! :lol:

Rijd goedkoop en valt op hahahahahahahaha :D

Was weer een super leuk feest !!!!!!!!!
Volgend jaar weer van de partij !!!!!!
sansemiano
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm

Re: Vasteras 2012 mijn ervaring

Post by sansemiano »

1995, te gast bij camaro club zweden. :)

Image

als je de kans krijgt: doen. de reis er naar toe is ook prachtig.
Johnto
Posts: 4521
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:27 pm

Re: Vasteras 2012 mijn ervaring

Post by Johnto »

rambler1966 wrote:Koop een rambler !!!! :lol:

Rijd goedkoop en valt op hahahahahahahaha :D

Was weer een super leuk feest !!!!!!!!!
Volgend jaar weer van de partij !!!!!!
Ja en die spammen ze dan ook nog met een SPN sticker ;)
condor
Posts: 127
Joined: Tue Jun 14, 2011 10:58 pm

Re: Vasteras 2012 mijn ervaring

Post by condor »

top evenement. ben er 3 jaar geleden heen geweest.

maar wat ik leuker vond was de power hot rod reunion. deze is dit jaar 21-22 juli.
rambler1966
Posts: 96
Joined: Mon Jul 07, 2008 9:16 pm

Re: Vasteras 2012 mijn ervaring

Post by rambler1966 »

rambler1966 wrote:Koop een rambler !!!! :lol:

Rijd goedkoop en valt op hahahahahahahaha :D

Was weer een super leuk feest !!!!!!!!!
Volgend jaar weer van de partij !!!!!!

Ja en die spammen ze dan ook nog met een SPN sticker ;)

1500 km van huis krijg je nog reclame van meetings in Holland hahahahahahaha :D :D

Maar de sticker zit nog mooi op de achter ruit 8)
Stargazer
Posts: 2037
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:05 pm

Re: Vasteras 2012 mijn ervaring

Post by Stargazer »

koop een Rambler?! Stond een mooie te koop op Vasteras afgelopen weekend :lol:
Image

Image
Post Reply