AMERICAN POWER ON WHEELS

Plaats hier flyers/foto's verslagen van Amerikaanse auto-meetings.
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: AMERICAN POWER ON WHEELS

Post by SplitWindow »

Cassie wrote:"Daar kon je vroeger ook overnachten met de caravan.
Ik hoop juist dat dit niet de zoveelste carnavaleske "meeting" gaat worden met allemaal Vans, beschilderde caravans, kratten bier en Nederlandstalige muziek....
Ga lekker in de buurt op een camping staan als Antwerpen in jouw beleving te ver weg is om beide dagen even naartoe te rijden :thumbs:
Cassie
Posts: 6
Joined: Wed Jan 18, 2012 2:00 pm

Re: AMERICAN POWER ON WHEELS

Post by Cassie »

Silverstreak 1965 dus USA Caravan slimmerik.
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: AMERICAN POWER ON WHEELS

Post by SplitWindow »

Zijn die dingen niet toegestaan op een Antwerpse camping :?: ?

Lekker mee naar Kronenberg rijden, staat mooi achter jouw klassieke Amerikaanse personenwagen :thumbs:


Hier kun je informeren of je wel of niet met je sleurhutje op het terrein mag kamperen:
Meer inlichtingen:

Peter Van Goethem
e-mail: amexpeter@telenet.be
Tel. +32 (0)475 492648

Hugo Vervliet
e-mail: starsonwheels@telenet.be
Tel. +32 (0)15 51.37.02
GSM. +32 (0)475 366 334
Succes :!:
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: AMERICAN POWER ON WHEELS

Post by Renev »

SplitWindow wrote:Ga lekker in de buurt op een camping staan als Antwerpen in jouw beleving te ver weg is om beide dagen even naartoe te rijden :thumbs:
Of pik een Hotelletje in de stad, is ook lekker hoor hebben wij de laatse APOW ook gedaan en dat beviel prima :)
Cassie
Posts: 6
Joined: Wed Jan 18, 2012 2:00 pm

Re: AMERICAN POWER ON WHEELS

Post by Cassie »

@ renev, is ook gezellig een hotelletje.

@splitwindow, je hoeft niet zo sarcastisch te doen hoor, stel een gewone vraag in een, dacht ik, fatsoenlijk forum.
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: AMERICAN POWER ON WHEELS

Post by SplitWindow »

Ik heb je informatie gegeven, heb je inmiddels al gevraagd of je welkom bent met je huisje op wielen ?
Froggy
Posts: 92
Joined: Wed Mar 02, 2005 10:39 pm

Re: AMERICAN POWER ON WHEELS

Post by Froggy »

Ok, ik had me voorgenomen niet te reageren, maar ik ga het toch doen.

Verander toch eens eindelijk die titel van deze topic: APOW bestaat niet meer en zal ook niet meer doorgaan. Met deze titel stuur je de mensen naar een totaal verkeerde lokatie, want uit ervaring weten we dat heel wat idioten gewoon APOW zien staan en een datum en die vertrekken naar de Scheldekaai in Antwerpen.

De "echte" APOW-crew kan er niet mee lachen dat nog steeds de benaming APOW wordt "ge"bruikt. We wensen Stars on Wheels veel succes met de organisatie, die inderdaad met een juiste instelling start: auto en 2 begeleiders gratis ... maar laat toch die verwijzing naar de APOW vallen! De CCC organiseert dit dus niet en kan niet op vragen antwoorden. Mails naar organisatie Stars on Wheels aub!!!
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: AMERICAN STARS ON WHEELS

Post by SplitWindow »

Je had zelf ook de titel van jouw reactie kunnen veranderen, voorbeeld boven dit bericht :D
Froggy wrote:Met deze titel stuur je de mensen naar een totaal verkeerde lokatie, want uit ervaring weten we dat heel wat idioten gewoon APOW zien staan en een datum en die vertrekken naar de Scheldekaai in Antwerpen.
Ontroerend dat jij zo bezorgd bent over het gegeven dat er mensen (die jij vervolgens "idioten" noemt :eek: ) zijn die niet goed lezen en op de Scheldekaai belanden.
Maar denk jij dat ze daar op de bonnefooi ooit zullen belanden ?
Nee, ze gaan in dit topic of elders op het internet op zoek naar de adresgegevens en rijden vervolgens netjes naar het Expo complex :thumbs:

Peter is een zakenman, en dat hij de naam APOW laat vallen is alleen maar slim van hem.
Hij is per slot van rekening de wettelijke eigenaar van de naam APOW, een vooruitziende blik is altijd mooi meegenomen :!:
Ik zie in dit topic al een paar mensen ("idioten" ??) die denken dat het weer een APOW evenement wordt, dus die heeft hij al in zijn zak.

Zelf heb jij kennelijk ook een beetje problemen met de juiste naam:
Froggy wrote:We wensen Stars on Wheels .......
Mails naar organisatie Stars on Wheels aub!!!
De naam van dit evenement is AMERICAN STARS ON WHEELS :!:
Het is zover: de organisaties van Stars on Wheels en American Power on Wheels bouwen samen een groot nieuw in- en outdoor evenement
en presenteren “American Stars on Wheels”.
Froggy
Posts: 92
Joined: Wed Mar 02, 2005 10:39 pm

Re: AMERICAN STARS ON WHEELS

Post by Froggy »

SplitWindow wrote:Je had zelf ook de titel van jouw reactie kunnen veranderen, voorbeeld boven dit bericht :D

Peter is een zakenman, en dat hij de naam APOW laat vallen is alleen maar slim van hem.
Hij is per slot van rekening de wettelijke eigenaar van de naam APOW, een vooruitziende blik is altijd mooi meegenomen

Zelf heb jij kennelijk ook een beetje problemen met de juiste naam:

We wensen Stars on Wheels .......
Mails naar organisatie Stars on Wheels aub!!!

Opgelet: je moet wel weten dat de CCC de naam APOW betaald heeft en niet degene die het beweert ... factuur kan opgevraagd worden bij Bigboss. Deze discussie is al meerdere malen gevoerd en ga ik hier niet opnieuw doen.

Het is niet mijn taak om te zorgen dat deze meeting met de juiste naam verschijnt, maar wel van de organisator of topicstarter. Geen foute benaming door mij, is bewust zo gekozen, ik wens Stars on Wheels (Hugo) veel succes.
qc1500
Posts: 590
Joined: Fri Feb 06, 2004 12:31 pm

Re: AMERICAN POWER ON WHEELS

Post by qc1500 »

Dus als deze idioot het goed begrijpt is het geen APOW maar ASOW geworden 8)
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: AMERICAN POWER ON WHEELS

Post by SplitWindow »

qc1500 wrote:ASOW
ASOW, crimineel goed 8)
kn@pestaart
Posts: 3012
Joined: Thu Jun 03, 2010 11:01 am

Re: AMERICAN POWER ON WHEELS

Post by kn@pestaart »

Daar gaat m'n grap :D Stelletje ASOW's :P
warriorair
Posts: 832
Joined: Sat Jul 19, 2008 7:56 pm

Re: AMERICAN POWER ON WHEELS

Post by warriorair »

:lol: Brillant !! we gaan naar"ASOW" in Antwerpen dit jaar. :D
plumcrazy
Posts: 314
Joined: Fri Aug 15, 2008 6:02 pm

Re: AMERICAN POWER ON WHEELS

Post by plumcrazy »

Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: AMERICAN POWER ON WHEELS

Post by Renev »

Aanstaande Zondag is het zover :) :) :)
Just a reminder :D :D
Post Reply