Overheaddeur beveiligen

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
gert
Posts: 3762
Joined: Sun Mar 28, 2004 7:03 pm

Re: Overheaddeur beveiligen

Post by gert »

een alarm schakelaar, die je gsm belt lijkt me afdoende. mits je er niet te ver vandaan woont.
als er iemand toch inbreekt, duurt het meestal toch wel een kwartier voordat men de meest waardevolle spullen gespot heeft, en moet dan nog gaan inladen.....
Nick_nl
Posts: 1533
Joined: Sat Nov 13, 2010 5:44 pm

Re: Overheaddeur beveiligen

Post by Nick_nl »

Misschien is zo'n parkeerklaphekje een optie. Dat maakt het rammen met een andere auto een stuk lastiger. Ook jouw auto kost dan veel meer moeite om er uit te krijgen.
De vraag is misschien wat wil je voorkomen? Moet je auto alleen blijven staan of moeten ook je spullen blijven staan.
Zijn er nog andere overheaddeuren in de buurt?
David - 71 camaro
Posts: 1054
Joined: Mon Feb 09, 2004 2:30 pm

Re: Overheaddeur beveiligen

Post by David - 71 camaro »

rene74monte wrote: Mon Sep 30, 2019 5:23 pm nou , sorry hoor , mag je hier nou ook al niets meer zeggen ?, net zoals op dat kloten facebook ???
Jazeker, it's a free country. Maar open deuren intrappen geeft geen antwoord op de vraag. En hoe het op FB eraan toe gaat, geen idee nooit iets mee van doen gehad...
gert wrote: Mon Sep 30, 2019 5:56 pm een alarm schakelaar, die je gsm belt lijkt me afdoende. mits je er niet te ver vandaan woont.
als er iemand toch inbreekt, duurt het meestal toch wel een kwartier voordat men de meest waardevolle spullen gespot heeft, en moet dan nog gaan inladen.....
Weet niet of ik dat zou redden. Zat zelf te denken aan het iig doorschakelen van het licht aan een bewegingssensor. Volop licht hebben ze zeker een hekel aan.
Nick_nl wrote: Mon Sep 30, 2019 6:12 pm Misschien is zo'n parkeerklaphekje een optie. Dat maakt het rammen met een andere auto een stuk lastiger. Ook jouw auto kost dan veel meer moeite om er uit te krijgen.
De vraag is misschien wat wil je voorkomen? Moet je auto alleen blijven staan of moeten ook je spullen blijven staan.
Zijn er nog andere overheaddeuren in de buurt?
Ook een optie. Uiteindelijk zijn het allemaal slechts vertragers. Want als ze het echt willen, dan....😉

Twee deuren in het pand en daarnaast nog vier.
Robin_Chevelle
Posts: 737
Joined: Mon May 04, 2009 1:56 pm

Re: Overheaddeur beveiligen

Post by Robin_Chevelle »

alles is om te vertragen, maar als het je enige deur is blijft het erg lastig.

Geen mogelijkheid in de gevel (of zij-gevel) voor een loopdeur?
Dan eventueel een stalen buis horizontaal voor de overheaddeur in 2 beugels met elk een hangslot leggen?
Of zo'n parkeerbeugel als extra veiligheid er nog voor in de grond maken?
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: Overheaddeur beveiligen

Post by Pavement Pounder »

Image

Hier heb ik er 2 van.
Uiteraard kun je met de sleutel er vanaf de buitenkant bij.
Aan de binnenrail een simpele schakelaar aangesloten op een alarm die mij een sms stuurd wanneer deze open gaat.
Streetrod
Posts: 3122
Joined: Sat Mar 19, 2005 8:24 pm

Re: Overheaddeur beveiligen

Post by Streetrod »

Gewoon alarm er op, en hoorn buitenhangen met camera bewaking. Veel meer kun je niet doen, jammer als ze ook nog de deur slopen.
Post Reply