Tips voor Vasteras?

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
mustang65
Posts: 1176
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:01 pm

Tips voor Vasteras?

Post by mustang65 »

Hi,

Plan is om in juli naar Vasteras Power Meet te gaan.
Begreep dat er ca 200km verderop ook een meeting is op dezelfde datum

Iemand tips/ervaringen?
Alle 2 doen of is de andere niet de moeite?

Thanks!!
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Tips voor Vasteras?

Post by Wilf »

Ga je rijden of vliegen?

Power Big Meet is dichterbij en heeft een grote swap meet maar Västerås is een stad…

2017 zijn we naar PBM gereden en al was het te gek en de omgeving verderop prachtig, Lidköping voelt meer als een dorp. Ik weet niet hoe het vorig jaar was maar als ik nog een keer zou rijden zou ik doorrijden naar Västerås.

Alletwee doen is alletwee net niks meemaken. Ze zijn net vervelend ver uit de slinger en ik zou echt een paar dagen blijven tot je geen auto meer kan zien. In Lidköping was ik na 5 daten echt even klaar met auto’s. Gelukkig ligt het bij een prachtig meer. Västerås ook én is ook een leuke stad.

In Västerås heet het de Summer Meet.
mustang65
Posts: 1176
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:01 pm

Re: Tips voor Vasteras?

Post by mustang65 »

Aha, Thanks a lot!

Ik ga vliegen, daar autootje huren. ga maar een paar dagen, echt voor een van de 2 meetings, of allebei.

Dus Lidkoping is de grote en vasteras de kleinere als ik jou goed begrijp.

http://bigmeet.com/eng/

http://vasterassummermeet.se/en/

Maar de summermeet wel super ervaring en gezellig? Aanrader?
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Tips voor Vasteras?

Post by Wilf »

Nee ze zijn alletwee groot.

Power Big Meet zat vroeger in Västerås maar is naar Lidköping verhuisd na een overval op de organisator. Het is de originele naam van de meeting zoals hij al 40+ jaar bestaat.

Summer Meet is de naam voor wat Power Big Meet is geworden in de periode dat het in Västerås zat. Summer Meet komt voort omdat de organisator van PBM niet meer verder wilde in Västerås na de overval. SM is daardoor bedacht om de stad niet met niks achter te laten.

Ik ben in het eerste jaar van PBM op nieuwe locatie (2017) geweest met eigen auto en dat was gaaf. Västerås ben ik geweest in ‘08 en ‘09 toen het nog PBM was en vond ik qua locatie gaver dan PBM in Lidköping.

Ik zou dus nu, zeker als ik zou vliegen, naar Västerås gaan en niet naar Lidköping. Het heeft de ‘places to be’ zoals Hälla, het centrum, het terrein, de stad. PBM in Lidköping voelt toch meer ruraal.
grandmaster n
Posts: 393
Joined: Thu Jun 09, 2011 8:29 pm

Re: Tips voor Vasteras?

Post by grandmaster n »

Vorig jaar beide meetings gedaan (vliegtuig en huurauto)
Toch blijft de meeting in Västerås het leukst vooral vanwege het "bij-programma".
Zoals Wilf al zegt, Hälla, Autotec, CKOS in Skultuna, Finbilcruise en natuurlijk de stad zelf.
Dit jaar gaaan we alleen Västerås doen.

gr
mustang65
Posts: 1176
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:01 pm

Re: Tips voor Vasteras?

Post by mustang65 »

Super dank jullie!

Dan wordt het Vasteras!

Zin in!
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Tips voor Vasteras?

Post by Wilf »

You won’t be disappointed 😎
grandmaster n
Posts: 393
Joined: Thu Jun 09, 2011 8:29 pm

Re: Tips voor Vasteras?

Post by grandmaster n »

CU there!

gr
Post Reply