Zo jammer dit

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Kootje
Posts: 222
Joined: Sun Nov 18, 2018 8:50 pm

Zo jammer dit

Post by Kootje »

Kennen jullie dit ? Even een boodschapje doen, 10 minuutjes weg, kom je terug zie dit op je achterklep.
Geen camera`s aanwezig en overdag op een overzichtelijke parkeerplaats waar constant mensen langslopen.

Je kunt natuurlijk zeggen, man waar maak je je druk om maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je andermans eigendom beschadigd omdat je het zelf niet hebt. Plus dat dit de eerste kras is op de hele auto, zit superstrak in de lak zonder roest.

Ben eigenlijk niet eens meer boos, teleurgesteld is een beter woord. Sorry, moest het ff kwijt.
Image
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Zo jammer dit

Post by boyanka »

:eek: Dat is echt waardeloos en balen zeg
camaro rs
Posts: 441
Joined: Mon Jun 30, 2008 9:51 pm

Re: Zo jammer dit

Post by camaro rs »

Is het tot op de grondverf?
hemi
Posts: 633
Joined: Sun May 02, 2010 7:52 pm

Re: Zo jammer dit

Post by hemi »

Vroeger zat er nog een briefje onder je ruitenwissers.
grandmaster n
Posts: 392
Joined: Thu Jun 09, 2011 8:29 pm

Re: Zo jammer dit

Post by grandmaster n »

Ja, dat herken ik zeker.
Is mij al meerdere keren gebeurd, al bij vier verschillende auto's waarvan bij eentje zelfs twee keer.....

gr
Nick_nl
Posts: 1533
Joined: Sat Nov 13, 2010 5:44 pm

Re: Zo jammer dit

Post by Nick_nl »

Zonde, kun je het nog weg polijsten ? of is het te diep?
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Zo jammer dit

Post by Corp »

Milieuridderactie
hemi
Posts: 633
Joined: Sun May 02, 2010 7:52 pm

Re: Zo jammer dit

Post by hemi »

Corp wrote: Sat Feb 16, 2019 3:44 pm Milieuridderactie
Zou het?
Kootje
Posts: 222
Joined: Sun Nov 18, 2018 8:50 pm

Re: Zo jammer dit

Post by Kootje »

Pff, nou gelukkig (eigenlijk is het diep triest natuurlijk) ben ik dus niet de enige, op de een of andere manier geeft dat een soort van gerust gevoel. Het is echt diep, wegpolijsten is totaal geen optie meer.

Ik heb met een kwastje in dezelfde kleur wat bijgewerkt en ben vandaag gewoon weer boodschappen gaan doen met de Blazer, ik laat me niemand bepalen waar ik wat ga doen. Al moet ik wel zo snel mogelijk een afsluitbare tankdop hebben, het is maar een kleine stap van sleuteltje krassen tot suiker in de tank, je weet nooit precies hoe ziek die zieltjes zijn die dit doen.

Of de auto is te hoog om het briefje onder de ruitenwisser te doen, laten we het daar maar op houden.

@grandmaster, het zal je al 4x gebeurd zijn hé, dan weet je toch ook niet wat je moet denken ? Vroeger had iemand 2x de pijpjes van mn kever naar beneden getrapt, toen ben ik een nacht achter de voordeur gaan zitten :hammer: , maar ja toen was ik nog 18, dan doe je zulke dingen.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Zo jammer dit

Post by Wilf »

Heb t ook een aantal keer gehad toen ik in Zeist woonde. De krassen kwamen (hoogstwaarschijnlijk) van rijke buren die m’n ‘71 Plymouth niet vonden passen in de sjieke straat, de omgebogen antenne was dronken volk / pubers (was op een zaterdagnacht gebeurd) en de afgetrapte spiegel pubers in de nacht, daar ben ik nog achteraan gegaan (heterdaad toen ik een keer snachts thuis kwam en ze dat met alle auto’s in de straat deden voor de zoveelste keer), doodsbenauwd waren ze, maar met hun fietsen vlogen ze uiteindelijk door een fietssteeg.
camaro rs
Posts: 441
Joined: Mon Jun 30, 2008 9:51 pm

Re: Zo jammer dit

Post by camaro rs »

Kras opvullen met de juiste verf, met fijn schuurpapier egaal schuren met de rest, en dan polieren.
grandmaster n
Posts: 392
Joined: Thu Jun 09, 2011 8:29 pm

Re: Zo jammer dit

Post by grandmaster n »

Kootje wrote: Sat Feb 16, 2019 8:55 pm @grandmaster, het zal je al 4x gebeurd zijn hé, dan weet je toch ook niet wat je moet denken ?
Was in een straat waar veel winkelend publiek kwam, dat blijkbaar niet zo goed in- en uit konden parkeren..
Dus niet elke keer hetzelfde persoon.
Maar uiteraard nooit een briefje achter de ruitenwisser....

gr
Chevclassic
Posts: 31
Joined: Thu Jul 09, 2015 7:22 am

Re: Zo jammer dit

Post by Chevclassic »

Vorig weekend hier helaas hetzelfde. Boodschappen gedaan, kom je terug heeft er iemand zijn portier met gang in jouw deur gepropt. Lak beschadigd en een forse deuk rijker. Uiteraard zonder papiertje oid, zeer frustrerend :boos:
Sowieso zijn er van die troela's die niet bepaald zachtzinnig met hun boodschappenwagentje omgaan op het parkeerterrein en als je daar wat van vindt krijg je ook nog wel eens terug, 'Het zijn maar auto's', Godsamme, adem in adem uit :boos:
muddy bandit
Posts: 659
Joined: Fri Feb 07, 2014 11:24 pm

Re: Zo jammer dit

Post by muddy bandit »

Tsja, dat is de huidige mentaliteit... het is maar een ding, en het is maar van een ander. :x

De boodschappen doen of een bouwmarkt bezoeken doe ik daarom ook merendeels met m'n oude 4x4 Niksan Pickup: die is meestal wel aardig bedekt met een laag verse modder en daar wordt de kleding van die langswaggelende troela's dus ook vies van... en dan kunnen ze blijkbaar wel eventjes heel goed opletten of een ommetje maken.
En ik merk trouwens ook vaak genoeg dat men niet eens naast mijn Niksan wil parkeren. :D
MarkV
Posts: 578
Joined: Sat Jan 26, 2008 3:40 pm

Re: Zo jammer dit

Post by MarkV »

Woest word ik er van. Blijf met je poten van andermans spullen af.
Post Reply